Odkad sam restartao one pokazivace auto mi pokazuje normalnu prosjecnu potrosnju. 8,8l vožnje najviše u prvoj i drugoj brzini sa zaustavljanjem najmanje 4 puta na kilometar, uzbrdicama, usporavanjima prije lezecih, prosjecnom brzinom 18 kmh. Nije loše, zanima me hoce li na otvorenoj pasti ispod 7. Koliko su precizni ti podatci od board computera?
Pumpicu za pranje stakala cu ostavit mehanicaru/autoelektricaru da se zajebaju s njom. Klimu isto tako. Idem sutra promjenit ležaj u alternatoru jer se raspada i stavit nove pločice na kočnice jer užasno škripi.
E sad, pojavio se novi problem, u vožnji mi se jednom upalila lampica airbag i ona za suvozacev airbag. Više se ne pali. Je li to razlog za posjetit ovlaštenog? Svi mehaničari koji su vidjeli auto dosad ne misle da je sudjelovao u sudaru, bar onolikom koji bi ostavio vidljive posljedice.
Je, prvo je to bija Bašić doo, pa se pripojia ili ga je kupija Sanabilis doo, i na kraju ga je doslovno zajebala i uništila država, pa je jadnom čoviku propa posal. Toga može bit samo u nas da ti država zajebe egzistenciju.
Sićan se da san čita o tome. Evo, izgugla san i link
http://www.slobodnadalmacija.hr/Šibenik/tabid/74/articleType/ArticleView/articleId/76883/Default.aspx
Auto je kupljen tamo. Zvao sam broj koji mi piše na naljepnici na autu, ne koristi se vise. Rekli mi u ovlaštenom u splitu da je zatvorio prije par godina. Ne radi mi link, ustvari ne otvara mi se stranica od slobodne uopce
.
Kako ga je to točno država sjebala?
Moga bi se mjenjat, kaze covjek da moze zamjena za jeftinije
Ili ga uzet za djelove, vidim da ce mi trebat poprilicno njih
Hah, prije par dana ostali mi spusteni prozori, a vidim sprema se kisa. Naravno ne mogu nać ključ i idem po rezervni. Stavim ga u bravu i ne može se okretnut. Gledam koji je sad k.... pa nije moguće da mi se ovo događa. Idem po drugi rezervni koji radi i vidim da nema veze sa ovim, potpuno je drugaciji onaj urez. Tip koji mi je prodao dao mi kljuc od tko zna kojeg drugog citroena