Ulje se najviše uništi gradskom vožnjom.A ako su velike relacije i veće brzine,onda se i više troši,pa ga više nadoljevaš,tako da ima više friškog ulja u motoru,nego ako ga u 10 000 km ni ne treba nadoljevati.
To kaj ti se ćini da je ulje rijetko je zbog multigradnog viskoziteta,tj kad je hladno nije zgusnuto kao ona nekad monogradna,pa si po zimi morao stavit manje gradacije jer je hladno bilo tolko zgusnuto da ga je motor jedva okrenuo i teško je tako gusto dolazilo do svih mjesta koje treba podmazati.Velika je razlika u tehnologiji ulja nekada i danas,u materijalima i obradi dijelova,svaki puta se menja i filter,nekada nije,a neki auti ga nisu ni imali, nema više toliko prašine na cesti,prema tome ništa se neće desiti ako menjaš po preporućenim intervalima,ovako samo trošiš novce,ali ništa se bolje na motoru neće dogodit zbog toga ni sačuvati ako ga menjaš ranije,ali neće ni štetit,daleko bolje nego ne menjati na vrijeme.