Na leru nemirno radi

Konrad

New member
jeste pregledali sva vakum crijeva da koje nije puknuto pa se zbog tog dogadaju anomalije...jer EGR na 2.2 hdi bas i ne rikava...
 

DORO-MORO

New member
Sad sam ga tjerao par dana i sada se samo ponekad zaletava na leru.Znaći bolje se ponaša. Mislim da auto treba dobro ispuhati i da bude sva u redu.
Probali smo začepit dovode egr ventila onda dobro radi ali mi izbacuje grešku.
Hvala svima na odgovoru.
 

Konrad

New member
Jel ti EGR radi uopce? Imas metalno crijevo koje ide s njega na prednju stranu usisne grane, vidi dali se to crihevo grije a mozes ga i skinut pa vidjet da nije puno cade i zacepljeno
 

Konrad

New member
Zmix cesto propuhavanje ne pomaze...njega mozes i preko dijagnostike nagazit kad radis regeneraciju FAP filtera ali treba te aute povremeno i gazit...EGR stalno vraca ispuh nazad u motor...znaci vraca smece, cadu itd...EGR se ajmo reci zatvara kod naglog ubrzanja kad je potrebna snaga jer onda motoru treba cisti zrak da bi imao snage a ne reciklaza ispuha...
 

jura

New member
znači da ERG propušta povratne plinove kad je motor u ustaljenom režimu, npr vožnja autocestom na 2000 okretaja? Hm, koliko je meni poznato taj prokleti ventil je upravljan sa preko nekoliko senzora i dovoljno je da jedan crkne i da količina plinova koji se vraćaju bude prevelika da bi motor normalno radio te isti izgubi snagu. U tom trenutku vjerovarno centralno računalo šalje komandu da Erg zatvori potpuno i na taj način mu u usis ulazi samo čist i sviježi zrak. Po meni dakle problem je u nekom od senzora koji nadgledaju vrikednosti u usisnoj grani.
 

AlenOS

New member
Imam isti problem..zamijenio grijače...zamijenio egr ventil...trza sa čudnim mirisom dima kod prvoga paljenja...Trebao bih očito promijeniti majstora...Savjet ako netko ima iskustva..Da provjerim kompresiju''i koliko je polugeneralka cca.za xsaru picasso 1.6 hdi,2007.g
 

AlenOS

New member
Grijači oko 120 kn komad...dizne su provjerene...kaze ok...no majstor hoćeu rezervoar goriva nasuti polalitre ATulja-ulja za mijenjač(mislim daje tako rekao)..na pun tank..kaze da pročisti dizne maximalno...ali ja nisam za takvo nešto..da se toulje sipa u rezervar...to bi onda radili non stop...imali netko inspiracije i iskustva..hvala
 

ZlatkoC4

Well-known member
ali ja nisam za takvo nešto
Kada se sipa aditiv za čiščenje dizni u gorivo i sipa se tako na pun rezervoar. s tim da ako je auto po prilici star i nije to nikako rađeno može biti više štete nego koristi. Kod je zaista stariji auto i nije nikako čišćene dizne radije ih skinuti i oćistiti a podloške promjeniti.
 

AlenOS

New member
Zlatko,gdje u Vinkovcima održavate cittroen...mojje kupljen u vinkovcima i održavan u autokući Crnaić...no sada u Osijeku nemam nikoga odpovjerenja
 
Na vrh