Neznam ipak je Hdi nešto što svi hvale ali ovaj 2.1 nekako je jako nezgrapan i svi govore da je težak za raditi i za djelove. A kad se nešto pokvari kako na kraj s njima .
A posjeduješ li XUD xantiju i kakvu . Jura zna moju lošeg stanja 1.9 ali oprema je VSX -njemačko tržište a ova koju bih kupiti je talijansko . Stvar je s mojom imala je mislim 9 kugli a ova samo 6. To nije sad važno ali motor i sistem ubrizgavanja -ljenost me muči pa ako ima tko koju za dodati..pozz svima
tvoja je sa osam kugli
a i ova 2.1 bi trebala biti sa 8 kugli jer su 2.1 išle sa boljim paketima opreme.
razlika u snazi je skoro 20ks i to se naravno osjeti, plus što je 2.1 motor sa tri ventila po cilindru i ima drugačiju turbinu pa i tu dobija prednost, jednostavno taj motor mora "čupati". potrošnja je otprilike ista jer je 2.1 modernije konstrukcije pa je jači ali štedljiviji, u normalnoj vožnji bi čak trebao i malo manje trošiti 2.1
e sad problem je kod te pumpe, svi 2.1 motori u xantijama imaju lukas pumpu sa elektronikom koja izgleda često pravi probleme, a servis te pumpe je skup i ne može ga svaki bošista napraviti. jedno od rješenja je ugradnja pumpe bez elektronike ali se onda mijenjaju i dizne i lajtunzi visokog pritiska, a to je ono jeftinije rješenje, pa zamisli onda koliko košta popravak te elektronike.
generalka na tom motoru je skuplja nego na 1.9, navodno se glava motora ne može skinuti dok se ne izvadi motor, turbina bi trebala biti novijeg tipa koja je onda i znatno skuplja. kvačilo je hidraulično, nema sajle.
osim te što si ti našao, u oglasima su još dvije sa neispravnom pumpom, pa ti sad zaključi sam.
problem je što kod te ne znaš dali je samo pumpa loša ili je cijeli motor loš, šta ako središ pumpu pa onda vidiš da nevalja turbina ili cijeli motor.
ako hoćeš dođi do mene da probaš xm-a sa tim motorom, vidjet ćeš onda kako treba ići taj motor, a xm je oko 150kg teži od xantije.
i ja bi volio xantiu sa tim motorom ali da je dobar, pa ako rikne pumpa bar znam da se isplati popravljati.