Iskustva sa servisima: OPĆENITO

Konrad

New member
sta trebas tocno od dijelova, samo zupcasti remen ili hoces i pumpu vode?

Razvod (remen i natezac) - 573 kune
Pumpa vode - 777 kuna
Brtva pumpe za vodu - 13 kuna
Rad - 685 kuna
 

ccccxm

New member
Znači izmjena zupč. remena više se gleda po pređenoj kilometraži nego po starosti vozila,odnosno remena??Ili su i godine dosta bitne??[/QUOTE]

Starost vozila nema veze sa z remenom.Osim ako je auto proizveden i stavljen u garažu 20 godina i nije vožen onda i auto i remen imaju 20godina.Remen kao što je z je glavni pogonski remen za ventile i pumpu vode.On je gumenog sastava sa nekim vlaknima itd uglavnom sve stari tako i taj remen normalno ako se auto koristi svakodnevno remen će odvrtiti svoju kilometražu,unutar koje je on testiran da može izdržati sve preko je rizik.Ista je stvar sa starosti ako auto leži sve propada pa tako i remen gubi svoja svojstva.Zato bez obzira na starost vozila gleda se kilometraža i to je to.Ako je remen proša svoje minjaj ga i amen.
Normalno ako je auto leža 20 godina i nije vožen da ga opet moraš promijeniti jer vrime sve tare.:thinking:

Mislim da ću se zadržat samo na remenu.
Greška,rizik

Pumpa vode ima svoj ležaj koji sa kilometražom polako postaje istrošen,kako preko nje ide zup.remen može ti se lako dogoditi da blokira slomi ti novi remen i sjebe sve ostalo.Zato ti je deda i rekao da mjenjaš sve u kompletu to nije slučajno.Jer ako je remen proša 100 000 km onda je toliko izvrtila i pumpa i rola.
Prema tome zato se i kaže set zup remena a ne samo remen.Jebiga 700 kn je danas puno ali znaš kako kažu kolko para...........:D
 

zujo

New member
Uh, navući ću se na ovaj forum. Prvo što napravim kad se vratim izvana u sobu palim komp i gledam kaj ima novo.

Pametno zboriš, nije to bez veze u kompletu da se mijenja, ali znaš kako je, broji se svaka kuna. Svi znamo onu: "Nisam toliko bogat da kupujem jeftino", i često jeftinija varijanta na kraju bude najskuplja, ali takva su vremena da se treba preispitat svaka investicija, pa pokušavam nać neku vagu, sredinu između visine ulaganja i visine rizika kvara.
 

deda

New member
Troše se i zubi na remenicama,tak da se sve mora menjati,a i ležajevi pumpe i španera,jer ako kaj zariba,ode mast u propast.To je upravo namjerno tako napravljeno radi sigurnosti.Znam da je frka svima sa lovom,ali nema pomoći,ak ti se kaj od navedenog dogodi,možeš samo tražiti drugi motor,jer popravak se u današnje vrijeme ne isplati i nema svrhe.
 

ccccxm

New member
Poslušaj dedu kažem ti tu nema vage to ti je isto kao kad si svaki dan pijan i jedan dan ti počnu bolovi a doktor kaže ili gemišt ili život.To ti je tako na svakom novijem autu nije samo na citri moraš to sve mjenjat i gotovo.Nema više dobrih starih strojeva sa lancima umjesto remena pa da mjenjaš samo ulje i svjećice.Ili tako ili ponovno r4 pa tjeraj još20godinaLOL
 

Konrad

New member
nemoj se zajebavat pa ostavit pumpu vode staru jer ce se kad tad pocet krivit, zacvikat i pa pa...kad tad ce se desit sranje i to nakon stavljanja novog remena...natezac isto stavi novi...nemojte ljudi sparat na tim stvarima...nije to ispusni lonac pa ajde budem ga povario malo...
 

zujo

New member
Hvata me nostalgija na spomen R4.

Bilo bi glupo ignorirat ova sva upozorenja. Treba malo odriješit kesu na napravit kako se spada. Hvala svima na savjetima.
 

RI-C3

New member
Nisam ni mehaničar niti znam puno o sastavu mašine,ali od svih majstora sam čuo i pročitao po raznim autonovinama da se OBAVEZNO sa mjenjanjem zupčastog remena mijenja pumpa vode,natezači i ostalo što ide u tom sklopu.

Ja primjer imam sada 41 000 km i auto ima 6 godina pa razmišljam da još za 2 godine kad napunim 60 000 km promjenim taj cijeli sklop.Koštati će me sigurno oko 2000 kn na to sam već spreman,ali znam kada to promjenim da sam na miru dosta idućih godina.
 

Konrad

New member
to kad se radi treba odmah pregledat semering radilice jer zna pocet slinit pa da se zamijeni i on kad se vec radi...a ne kasnije sve skidat opet...
 

zoran37

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (Blackking)

Nema se tu šta lagat, ja sam pohvalio ove u Sisku i opet ću, dva jeb.na tjedna treba jednoj gumici sa kočionog celindra da stigne iz francuske. Kad sam došao tamo i tražio tu gumicu negove prve riječi su bile da toga nema nego samo kompletan novi kočioni, kad sam mu rekao broj tog djela začudio se jer ga je našao u kompu (mislim čuda velikog). U ta dva tjedna sam napravio manje od 200 km i iscurilo mi je 1,5 litara LHM-a U AUTO. Kad sam došao po gumice malo se potrudio i našao, ima sve gumice i daju se kupit za kompletnu reparaturu kočionog.
Na kraju to ispada ovak:

Novi kočioni 1420 kuna, sve lajtunge moraš odšarafit i zašarafit, cjeli auto odzračit. (ima ga odma)

Nova gumica samo 75 kuna, lajtunzi se ne diraju, nema odzračivanja, posla oko pola sata ako prvi put radiš i nikad nisi to vidio da neko radi i neznaš kako ide. Najduže traje skidanje gumenih crijeva sa rezervara od LHM-a jer on se mora skinut. Sad bi to promjenio za 15 minuta. (dva tjedna se čeka gumica)

Sa ovakvim poslom sami sebi rade reklamu. Zašto bi prodao nešta šta košta 75 kuna kad mu je lakše prodat nešta šta košta 1400.
I sad recimo da mi je stvarno trebao auto svaki dan i da putujem na posao jednostavno bi bio prisiljen uzet taj cjeli novi kočioni i da sam vozio majstoru to bi bila cifrica oko 2 k kuna a gumica je samo 75. Žalosno.
 

Matija

New member
Dogodilo se nešto što se dalo naslutiti već duže vremena.

A.C. Perković u Osijeku zatvara vrata sa krajem ovog mjeseca. Aute je Citroen već pokupio.

Žao mi ljudi što su dobili otkaz, no i bolje da se takav servis zatvori. Valjda će netko drugi biti bolji.
 

dado8

Member
ekipa, još jedno pozitivno iskustvo s automehanikom :).
28-01-2012 obavio sam drugi redovni servis na 33,000km. Donio sam svoje dijelove i mogao sam cijelo vrijeme biti uz auto-što su telefonski potvrdili nekoliko dana prije servisa, kasnije su dokazali i u praksi. Stvarno sam zadovoljan! Mehaničar je bio vrlo korektan, susretljiv i nadasve pošten! Svaka čast! Naime, garancija mi istječe u travnju, i čim je mehaničar (ne ja!) primjetio da curi ulje iz semeringa radilice, uljne pumpe - isti čas je otvorio novi nalog za popravak u garanciji. Danas je to sve odrađeno - nema problema. Svaka čast i topla preporuka za Automehaniku! Vratili su vjeru u Citroen. :)
 

toecutter

New member
Ja bio s citroenima na servisu u Buzetu, onaj servis gore u brdu i onaj dole odmah u gradu.
Zadovoljan na obje lokacije.
Sada naravno idem kod svog mehaničara,kada auti nisu više pod garancijom.
 
Na vrh