Promjene cijene goriva

amorphis

Member
Žao mi je zbog dizela ali bar da se mi bengisti malo veselimo, tako i tako slijedeći put budu digli bengu za 20 lipa i opet sve po starom...
 

Marko

Well-known member
Nek ne zajebavaju s tim cenama, kaktiga prilgođavamo cijene mediteranskom tržištu bla bla bla!

Kvalitetu nek popraviju, znaju keljit da je gorivo pogodno za euro5 - a ne valja pol kite. Zadnja dva tanka sam punil pre Ini, i sad kad je došlo ovo zahlađenje saxo mi je teško palio ujutro... Reko koji vrag i onda dok sam ga upalio morao sam ga ostaviti da dela minutu jer se je od tog groblja od benzina gušil v leru nedaobog da sam gas stisnul - odmah je počel crkavati. kad sam bil na debeloj rezervi odo ja k austrijancu tankat i drugo hldano jutro pali bez problema i ne cuka, ne guši se... za 10 kn po litri bi trebal auto skakati sam!!!

Previše vode stavljaju u benzin! Zato i je jeftiniji od dizela....
 

deda

New member
Ne stavljaju vodu,nego se za hladnih dana kondezira voda iz zraka u cisternama,a to se najviše događa kada je cisterna pri kraju.Zato treba uvjek ić toćit na pumpe koje imaju velik promet,pa se to ne dešava.A da ti je voda u benzinu,auto ti nebi uopće radio,nema šanse da prožvaće vodu bez čišćenja rezervara i cijelog sistema u autu.
 

Dalibor

Dado Tornado
kako MOL rastura :D

možda će nekome biti zanimljivo...
inače je MOL kompanija osnovana 1991. :D
broji u više zemalja istočne europe više od 30 000 zaposlenih :D
počeo se širiti početkom stoljeća na hrvatsku, bosnu, mislim slovačku i još ponegdje...
mnogi misle kako je MOL mađarska kompanija , ali NE!
lik koji vuće konce je jedan ruski oligarh.
kojem sam sad zaboravio ime :D
tako da je sve igra neki tamo ljudi s urala :D
mađari, hrvati, sanaderi... samo su pijuni.
kako je moguće da premijer jedne države proda jednu kompaniju kao što je INA, i da korupciju prizna i MOL strana, bogati rus se krevelji za jutarnji list, ali nitko nije pozvan na sud, a iz brisela ne daju popravljanje nelegalnih poslova... znači samo je meni to nenormalno :D
 

deda

New member
DANAS je to normalno,svjetska mafija vuće konce,svako u svojem segmentu.Nafta je tak jeftina da je jeftinije nju kopat nego bunare za vodu,sve ostalo je pljačkanje,a zna se tko pljačka.Ili nezna..........
 

Lakii

Well-known member
Pa, Dalibor je rekao dosta toga, ali da nadopunim!

Da, da, madjari se sepure kao gospodari, bolje receno gazde ali madjari drze nesto sitno, 10-ak posto MOL-a. Ostatak je u vlasnistvu stranih investicijskih fondova, sto u prijevodu znaci - rusi!

I, nemojte nikom reci, ali ono sto tocite na ininim pumpama vec jako dugo vremena nije gorivo iz nasih rafinerija. Brlju nam trpaju mol-ovci!

A za kvalitetu goriva je najvaznija starost pumpe i "poduzetnost" ljudi u lancu.

I da, svima je valjda jasno da je nasoj drzavi u interesu imati sto je moguce vecu cijenu goriva. nema to nikakve veze sa mediteranskim trzistem i troskovima proizvodnje goriva. porezi, trosarine, zarada, iiides!
 

Zmix

New member
A mi smo poklonili NIS Rusima za bednih 400 miliona evra i rezultat toga je ubedljivo najgore i najskuplje gorivo u Evropi. :(
Toliko mi ide na živce tolika rusofilija u Srbiji da ne mogu da vam opišem!
Mogli smo i da im poklonimo Telekom a da nam u zamenu okreče Zvezdin stadion kada Putin bude ponovo dolazio! :mad:
 

Dalibor

Dado Tornado
A mi smo poklonili NIS Rusima za bednih 400 miliona evra i rezultat toga je ubedljivo najgore i najskuplje gorivo u Evropi. :(
i meni se nekako čini kako INA ima najgore gorivo. zadnja 2 ili 3 puta sam tankao na INA i počeo mi se gasiti kada sam kočio. prvo jednom dvaput, a evo jučer se ugasio možda i 3 puta, kad god bi jače zakočio ili stao, ili se tresao kao da će se ugasiti :hm:
onda na OMVu natočio do vrha i osttak puta sve bilo okej
 

Marko

Well-known member
zadnja 2 ili 3 puta sam tankao na INA i počeo mi se gasiti kada sam kočio. prvo jednom dvaput, a evo jučer se ugasio možda i 3 puta, kad god bi jače zakočio ili stao
onda na OMVu natočio do vrha i osttak puta sve bilo okej
Nemoj! Eto baš sam to opisao u mom slučaju - par postova iznad.
 

1587 VTS

New member
Jos nisam nista primijetio. Tocim samo na INA-i, Eurodiesel BS CLASS u C3 i Eurosuper 95 BS CLASS u Fiestu, nijedan ne kaslje, bas obrnuto, grizu ko dva lava :grin: Al tocim u zadnje vrijeme iskljucivo na istoj frisko novoizgrađenoj pumpi kojoj su spremnici cisti. Mozda cu sad iduci full tank uliti eurodizlo u C3 na OMV-u pa da vidim jel ima razlike, o cemu pricate, iako ne vjerujem. Meni se ta prica s gorivom cini uvijek ista, godinama nikad nisam osjetio nikakvu razliku ni na jednom dosadasnjem autu (tocio na OMV, INA, Lukoil, Petrol), cak ni prilikom promjene oktanskog broja, uvijek isto radi i spali sve sta mu ulijem :D Za mene su to sve isti lopovi i price za malu djecu :)
 

Damaj

Active member
Potpisujem za OMV, točim ga već 5 god inikada nisam imao problema. Inu zaobilazim u velikom luku, svejedno sada stranci beru profit od Ine.
 

Dalibor

Dado Tornado
inin eurosuper je veće smeće. zato i imaju Class.
imao sam problema sa INA u novom zagrebu u travnom, ne znam jesu li raditi nešto s tankovima ili sam među prvima došao nakon što su napunili rezervoare, ali isto mi se gasio.
ovo bliže sada, točio sam na INA u novom marofu u zagorju, i bananko!
točim eurosuper bezClassni.
 

1587 VTS

New member
inin eurosuper je veće smeće. zato i imaju Class.
imao sam problema sa INA u novom zagrebu u travnom, ne znam jesu li raditi nešto s tankovima ili sam među prvima došao nakon što su napunili rezervoare, ali isto mi se gasio.
ovo bliže sada, točio sam na INA u novom marofu u zagorju, i bananko!
točim eurosuper bezClassni.
A da natocis taj Classni? :D Pa razlika je 5 lp.
 

Dalibor

Dado Tornado
http://danas.net.hr/novac/page/2011/11/30/0399006.html

Ajmo još malo prignječit radnike... A tu njihovu visoku dobit treba li uopće komentirat?
pogledaj što je učinio dalekovod.
ista situacija kao ova inina.
radnici su radili za oko 5000kn.
što je za radničku plaću više nego odlično, ako usporediš radničke plaće kod privatnika.
pa što su napravili.
na sva zvona počeli pričati kako im je posao u krizi, i kako moraju smanjiti plaće radnicima na 3500kn.
to su i napravili. ako skineš s ovih ininih radničkih 5000kn 35% koliko bi željeli skinuti, dobiješ nešto iznad 3000kn.
vjerojatno se neće voditi nekakvim 35% već će stvar zaokužiti na 3500kn.

jer 3500kn je plaća radnika.

A da natocis taj Classni? :D Pa razlika je 5 lp.
radije ću točiti na OMV nego inin čušpajz s aditivom viška :D
 
Na vrh