Zmix
New member
Sad si to uradio i nikad više!Hvala na čestitkama, eto, kasnim puuuno, jer nisam neko vrijeme pratio forum.
Sad si to uradio i nikad više!Hvala na čestitkama, eto, kasnim puuuno, jer nisam neko vrijeme pratio forum.
"Samo ti to teraj", postala mi je i samom uzrečica.Nije to ništa, i kod mene se to dešava s vremena na vreme.
Teraj i ne brini.![]()
Filter goriva? -Moguće, ali malo vjerojatno.Uglavnom, to se dogodi gotovo redovito kod prvog kretanja u danu (obično jutro, je li) i više se ne ponavlja, pa niti nakon dužeg parkiranja negdje u gradu. Mislio sam da možda ima utjecaja put iz garaže kroz moje dvorište, jer imam uski prolaz pod 90 stupnjeva i gotovo da se vučem na kvačilu kroz dvorište, ali ista stvar se dogodi i kad krenem s mosta pred kućom
A, jel bi mogao MAP imati veze s ovim?To se i meni isto događalo, otkad sam neki dan napravio servis vise se događa, barem zasad , zamijenio sam između ostalog i filter goriva pa probaj prvo s tim...
MAP promjenislabije vuče, ima jedan period koji traje jedno 2 - 3 sekunde kada kao da ne prima gas, kao da treba nešto "probiti" da bi proradio kako treba.
Tek sad vidim ovo,pa nemoj reć da nisi filtere mjenjo 67tkm????Pa to sam mjenjaš bez posjeta servisu,ja mjenjam filter zraka na svakih 10tkm a svječice na 30 :-DAuto je prešao 67000 km, a filtar goriva, zraka i svjećice, koliko ja znam, nisu mijenjane,
Auto je kod mene od prosinca prošle godine, kada je imao 58k km. Ne znam da li je što dirano, čini mi se da sam negdje pročitao (možda u priručniku) da se to troje (ili barem svjećice) mijenja nakon 60k km. Bilo kako bilo, kad malo skupim financija, izmijenit ću što je potrebno. Koliko bi me te tri stvari došle otprilike, MAP senzor nebih dirao odmah, pretpostavljam da je mrvicu veći trošak?Tek sad vidim ovo,pa nemoj reć da nisi filtere mjenjo 67tkm????Pa to sam mjenjaš bez posjeta servisu,ja mjenjam filter zraka na svakih 10tkm a svječice na 30 :-D
Po meni je potisni lezaj kvacila, prvi simptomi. Ne bih pripisao remenu. Je li na autu ikako mijenjano kvacilo?No, zadnjih dana sam primijetio da se škripanje redovito javlja kad je motor hladan i kad stisnem kvačilo, ali samo kad stanem, ne kad mijenjam brzine u vožnji. Škripanje zatim nestane kad malo turiram na mjestu ili za nekoliko sekundi po kretanju.
Ako je tako mala kilometraza, onda kvacilo nije mijenjano sigurno. Al ako je uglavnom gradska voznja, stradava to i prije ocekivanih 100 i kusur tkm. E, sad, ako se uopce i moze kupiti samo potisni lezaj posebno (za neka vozila postoji samo komplet seta kvacila), ne isplati ga se mijenjati zasebno jer je za taj zahvat potrebno odvojiti citavu getribu i ima dosta posla. I tad je sve ok jedno kratko vrijeme, onda ti ode lamela ili korpa i citav posao ponovo. Mozda je taj deda koji ga je vozio spavao s lijevom nogom na pedali pa ni lamela nece jos dugo. Zato - vozi dok god ide pa uzmi odmah kompletan set kvacila, neka ti majstor zamijeni sve i miran si. Cijena? Iskreno, ne znam za Saxo, raspitaj se po ducanima. Ja ti mogu samo dati svoj primjer - za C2 VTS sam platio LUK-ov set 1500 kn i 400 kn mi je majstor uzeo za ruke (inace uzimaju vise). A cijene su vjerojatno tu negdje (meni je bila svirnula korpa pa sam promijenio cijeli set).Nije mijenjano kvačilo koliko je meni poznato. No, isto tako mi je poznato da je auto vožen uglavnom po gradu, vozio ga je stariji čovjek - pretpostavljam lagana vožna s puno mijenjanja brzina. Auto ima nepunih 69000 km trenutno.
Koliko bi me došao taj potisni ležaj kvačila otprilike?