C2 VTS by Šilibajzer

Stipe

New member
Iskreno, ovo mi je odlicna mjera, auto je maximalno upotrebljiv i voziv, ne vjerujem da ce ikad biti nizi mada su planu neke jako dobre gewinde ;)
 

Ciki vts

New member
Jos malo nize, gewinde su super stvar za tako mali i relativno lagan auto. I zadnji strut obavezno, preporod ;) a napravis ga sam za 30min ako imas svas aparat ;)
 

Marko

Well-known member
Super Stipe!

Jedino mi reci na prednjoj maski one crne plastike na kojima se nalazi chevron (znam da je serijski) ne smetaju autu da se hladi?
 

Stipe

New member
Hvala ljudi! :)

Za gewinde uvijek da, ali za spustanje preko ove mjere jako tesko i nikako, sad prolazim u 1mm preko onih polegnutih stupića na parkingu od posla (vjerujem da je ista stvar sa kanalom na tehnickom), to mi je alarm za visinu/spustanje. ;)

Plastika maske ne smeta sigurno, tvornicki je dio ipak, ne vjerujem da je imalo restrikitivno jer je usisnik na braniku ogroman. A, ne smeta mi ni vizualno.
 

Marko

Well-known member
Nisam mislio na usis, pital sam iz razloga jer znam da se saxo očajnički trudi ohladiti se ventilatorom (ne ovaj 1.0, nego 1.6) pa čak i kad nakratko stoji u leru. Sad mi je jasno da inžinjeri koji su radili na saxu nisu radili na C2 - jer bi taj dio valjda ostavili otvorenim... To je to, jer si nebrem zamisliti da s tim autom čekam u koloni kao nekad pred tunelom Sv. Rok sat / sati pol vremena - valjda bi ventilator cijeli tank benzina sprašil... ROFL Ak velite da autu ne smeta, samo gas! :D
 

Stipe

New member
Na C2 sve perfektno radi. Ne zvuci mi to bas O.K. cak i da je ne znam koliko stupnjeva vani da tako brzo pali ventilator... Ne znam treba li to tako biti na Saxu, znam da na vecini auta nije slucaj.

Jel' ti dize temperaturu vode auto preko normalnih vrijednosti i/ili gubi vodu? Mozda ti nije tvornicki termoprekidac, pa ukljucuje ventilator ranije nego sto bi trebalo, ili ti iz nekoga razloga (dihtung, blokiran termostat i sl.) dize temperaturu vode...
 

Marko

Well-known member
Ne zvuci mi to bas O.K. cak i da je ne znam koliko stupnjeva vani da tako brzo pali ventilator...
Motor/pogon je u odličnom stanju, imam sve to na brizi ne brini - ostalo mi je od vremena kad sam yugića vozil (znaš kak je to). Temperatura rijetko kad prelazi "polovicu" i čim auto stoji upaljen minutu vremena i kazaljka temp. pređe tu polovinu ventilator krene. Evo, vidiš da i Zmix isto kaže - jednom sam testira saxo 1.0 i auto je radil u leru cca 3 min. i počelo je zujanje. Igraju na sigurno... Èul sam da i ostali "mali snagatori" također rano pale - primjerice clio sport,nek netko posvjedoći. To tak ide kad je relativno veliki motor u maloj njuški... :) Uvijek se zamislim kad vidim sliku malog i kratkog motornog prostora C2 VTS i 1.6 mašine unutra .
 
Na vrh