C2 VTR
New member
Pozdrav, evo da i ja prvi puta u zivotu predstavim svoj C2 VTR.
Kupio sam ga novog 2005.g. i prvi sam vlasnik.
Platio sam ga cini mi se 99.500 HRK sa nekim popustima.
Auto od opreme ima sve za VTR osim metalik boje (sto je iznenadjujuce vise opreme nego sto ima VTS model).
Namjerno cu ga usporedjivati sa VTS modelom, jer je to najjaci i najomiljeniji C2 na forumima.
Iskreno, trebao mi je auto za grad, jer u garazi drzim 2004 Imprezu WRX/STI sa 350+ KS. Izbor je pao na VTR jer mi se svojom velicinom, motorizacijom i opremom, a prije svega automatskim mjenjacem ucinio kao u tome trenu najbolji izbor za grad. I iskreno, nisam pozalio, auto je odlican. Nikada ga ne bih mijenjao za VTS model, bez prepotencije .
Danas, nakon 6 i pol godina ganjanja, uglavnom po gradu (cca 80% gradske voznje, 20% otvorene ceste) nakupio sam preko 110.000 km.
Auto je redovito odrzavan (promijenjeno sve bitno s obzirom na kilometrazu), nikada udaran, vozen ne bas penzionerski, ali to motor, ovjes i kocnice podnose bez problema.
Osim par normalnin "musica" kod VTR modela, nisam imao problema ni sa cime ostalim. Sve na autu radi tip-top, kao prvog dana, a i spomenute musice sam uspjesno otklonio i od tada radi ko svicarski sat.
Mnogi pljuju po ovom modelu, a ja sam siguran da je to radi neznanja i neiskustva sa ovim autom. Auto je genijalan za grad, mjenjac koji svi toliko pljuju, je u bazi isti mjenjac kao kod VTS modela, samo sa nekoliko postotaka duljim zavrsnim prijenosom, i robotiziranom spojkom i biracem brzina. Moj VTR salta malo ugladjenije i brze nego ostali serijski modeli (realno jednako brzo kao rucni u normalnoj voznji - na vise, a na nize brzina salta puno brze nego rucni, sa sinhroniziranim medjugasom...), te razvija cca 128KS@165Nm nakon par "čarolija" .
Ubrzanja i voznost su malo bolji nego kod serijskog VTS modela...Potrosnja je nesto visa nego kod VTS modela i krece se na otvorenoj cesti od 5.5lit/100km do cca 10 lit po gradu. Auto reagira na gas puno zivlje nego serijski model i meni osobno je to sasvim dovoljno za gradsku voznju.
Od dorada na autu su:
17" Toora C1 + 195/40 Falken ZE 912
Jammex -30mm opruge
Sole straznji top L+D
K&N kit 57i
Bi-xenon projektorske lece u OEM farovima
Zatamnjena stakla
Kupio sam ga novog 2005.g. i prvi sam vlasnik.
Platio sam ga cini mi se 99.500 HRK sa nekim popustima.
Auto od opreme ima sve za VTR osim metalik boje (sto je iznenadjujuce vise opreme nego sto ima VTS model).
Namjerno cu ga usporedjivati sa VTS modelom, jer je to najjaci i najomiljeniji C2 na forumima.
Iskreno, trebao mi je auto za grad, jer u garazi drzim 2004 Imprezu WRX/STI sa 350+ KS. Izbor je pao na VTR jer mi se svojom velicinom, motorizacijom i opremom, a prije svega automatskim mjenjacem ucinio kao u tome trenu najbolji izbor za grad. I iskreno, nisam pozalio, auto je odlican. Nikada ga ne bih mijenjao za VTS model, bez prepotencije .
Danas, nakon 6 i pol godina ganjanja, uglavnom po gradu (cca 80% gradske voznje, 20% otvorene ceste) nakupio sam preko 110.000 km.
Auto je redovito odrzavan (promijenjeno sve bitno s obzirom na kilometrazu), nikada udaran, vozen ne bas penzionerski, ali to motor, ovjes i kocnice podnose bez problema.
Osim par normalnin "musica" kod VTR modela, nisam imao problema ni sa cime ostalim. Sve na autu radi tip-top, kao prvog dana, a i spomenute musice sam uspjesno otklonio i od tada radi ko svicarski sat.
Mnogi pljuju po ovom modelu, a ja sam siguran da je to radi neznanja i neiskustva sa ovim autom. Auto je genijalan za grad, mjenjac koji svi toliko pljuju, je u bazi isti mjenjac kao kod VTS modela, samo sa nekoliko postotaka duljim zavrsnim prijenosom, i robotiziranom spojkom i biracem brzina. Moj VTR salta malo ugladjenije i brze nego ostali serijski modeli (realno jednako brzo kao rucni u normalnoj voznji - na vise, a na nize brzina salta puno brze nego rucni, sa sinhroniziranim medjugasom...), te razvija cca 128KS@165Nm nakon par "čarolija" .
Ubrzanja i voznost su malo bolji nego kod serijskog VTS modela...Potrosnja je nesto visa nego kod VTS modela i krece se na otvorenoj cesti od 5.5lit/100km do cca 10 lit po gradu. Auto reagira na gas puno zivlje nego serijski model i meni osobno je to sasvim dovoljno za gradsku voznju.
Od dorada na autu su:
17" Toora C1 + 195/40 Falken ZE 912
Jammex -30mm opruge
Sole straznji top L+D
K&N kit 57i
Bi-xenon projektorske lece u OEM farovima
Zatamnjena stakla