warcraft
New member
evo nekoliko obećanih slika..
kako se bude slagala pojedina žaba, tako ću dizati slike.
Močvara:
krenuli su radovi na zlatnom...
kompletan portapak je bio propao, imam slike na drugom kompu, tako da ću ih staviti naknadno.
za sada evo neke koje imam na ovom kompu.
isto tako pragovi su u srednjem stanju, ali sam rezao vozačev i iza suvozača prag i stavljao nove limove od 1mm.
što se tiče podova, na nekim mjestima je ruzina sječena i navarivano novo.
svi varovi se mažu sa premazom za varove.
ovaj očišćeni dio blatobrana je kompletno bio propao pa je nanovo sredjen
pod na ovom dijelu isto
naslon za siceve napravljen na obje strane
unutarnji dio blatobrana nakon popravka
pragovi vanjski nakon korekcije
zadnji desni
prednji livi
kanali unutarnjih blatobrana i isti kompletirani (još vodilice za kedere treba staviti)
i pod u portapaku
zanemarite boju po limariji, to nabacim samo da ne oksidira dok ne dodje na red pituranje, pošto auto zna i vani prenoćiti.
nastavak slijedi
pod na suvozačevom mistu sređen
zadnji vezni lim je stavljan drugi, pošto od orginalnog nije bilo ništa.
motor je ispravan i hidraulika radi te diže žabu, što mi je najbitnije.
motor će se vaditi vani, te generalno očistiti, oprati i opiturati.
motorni prostor se takodjer farba, zbog njega na kraju krajeva i motor ide vani
kako se bude slagala pojedina žaba, tako ću dizati slike.
Močvara:
krenuli su radovi na zlatnom...
kompletan portapak je bio propao, imam slike na drugom kompu, tako da ću ih staviti naknadno.
za sada evo neke koje imam na ovom kompu.
isto tako pragovi su u srednjem stanju, ali sam rezao vozačev i iza suvozača prag i stavljao nove limove od 1mm.
što se tiče podova, na nekim mjestima je ruzina sječena i navarivano novo.
svi varovi se mažu sa premazom za varove.
ovaj očišćeni dio blatobrana je kompletno bio propao pa je nanovo sredjen
pod na ovom dijelu isto
naslon za siceve napravljen na obje strane
unutarnji dio blatobrana nakon popravka
pragovi vanjski nakon korekcije
zadnji desni
prednji livi
kanali unutarnjih blatobrana i isti kompletirani (još vodilice za kedere treba staviti)
i pod u portapaku
zanemarite boju po limariji, to nabacim samo da ne oksidira dok ne dodje na red pituranje, pošto auto zna i vani prenoćiti.
nastavak slijedi
pod na suvozačevom mistu sređen
zadnji vezni lim je stavljan drugi, pošto od orginalnog nije bilo ništa.
motor je ispravan i hidraulika radi te diže žabu, što mi je najbitnije.
motor će se vaditi vani, te generalno očistiti, oprati i opiturati.
motorni prostor se takodjer farba, zbog njega na kraju krajeva i motor ide vani