Uf, davno sam postao ovdje.
Žaba je u fazi sklapanja.
Motor je sredjen,sva limarija povarena, šasija povarena, sicevi tapecirani, opiturano...
Evo i malo slika da vidite kako to ide.
uglavnom,
moja slobodna procijena je da je u sljedeća dva tjedna auto
gotov
Trajanje restauracije: oko 9 mjeseci, s tim da se jedan mjesec kad je bio onaj led nije bash intenzivno radilo, a ostalo vrijeme se trošilo u popodnevnim satima i uglavnom cijele subote.
Limarija je polakirana, te danas ili sutra idem sa kombijem po sve.
Prvo se stavlja krov, te lijepi, a dok se bude sušilo, ja imam još dva sata posla oko hidraulike ( zamjena nekoliko mandžetni i montiranje spremnika za lhm).
Kako je rađeno: na bilo kakav miris ruzine su kidani dijelovi i uvarivani novi.
Cijeli auto je bio pobrušen do kraja, te se išlo sa dva sloja veneziani epoxyja.
NAkon toga dvi ruke farbe, te svi spojevi prebrtvljeni sa diht masom (kompletno na šasiji i limariji)
Svi vijci pocinčani. Motor kompletno rasturen, izmjenjene brtve,semerinzi, gumice ventila....
Limarija: Nove lajsne za brtve na dnu vrata. Kompletno poravnato,pobrušeno, tekući cement kit,filler,i crna pitura.
Pitura je plaćana po 575kn samo litra boje, bez utvrđivača.
Interijer: kvalitetan tapecirung, sam krojio (jš trebam porubiti). Sicevi u orignal materijalu od Porsche cayenna, volan pretapeciran u crnu kožu.
Od ukupnih radova je ostalo:
1. Montirati limariju i zaljepiti krov.
2. Promjeniti sve mandžetne
3. Završiti sa slaganjem interijera (prekidači, muzika)
4. Postavljati puste kedere po limariji
5. Provozati koju Èehinju ili Poljakinju dok je još lito
evo link na galeriju....
http://imageshack.us/photo/my-images/84/20120805095700medium.jpg/