Pozdrav...
Imam C3, 1.4 benzinac, presao cca 82000km, godište 2007, koji je jako bolestan. Od kad sam ga kupio, a to je prije godinu dana, ima neke svoje probleme....
Uopće neznam od kud bih krenuo sa problemima, neznam koju sve grešku nije prijavio.
Počelo je sve sa 'nevinim' signalom o nevezanju pojasa, makar je bio vezan, pa je onda poćeo sa antipollution failure, pa je nastavio sa sidelamp faulty (to svijetli i dan danas), foglight faulty, sve lampe faulty makar su sve lampice radile, onda više nije htio upaliti iz prve nego iz četvrte, pete, pa je onda počeo javljati OIL pressure too low (što je stvanro i bilo, jer od rijetkih kvarova koji nije bio fantomski), ne pokazuje razinu goriva dobro (pisalo je da imamo za još 140km i ni lampica za rezervu se nije upalila, a mi ostali stajati na sred Selske, smao se ugasio). Po ljetu, upalim klimu, vozim nekih 30ak sekundi, i auto se neočekivano ugasi, ali totalno ugasi, onako u pokretu.
Bio je kod majstora zadnjih desetak dana, spajali ga na dijagnostiku, ali nisu mogli ništa, jer se on odbija spojiti na dijagnostiku (stalno piše not connected),izredali su se na njemu svi znalci automehanike koji su išta mogli pomisliti da mu je, i sve što je popravljeno je pumpa za gorivo koja je loše dodavala gorivo i izazivala nekakav kratki spoj. I dalje, kada stisnem gas, motor se zaguši i uglavnom ugasi, i dalje svijetli sidelamp faulty, i dalje svijetli lampica za nevezanje pojasa.
Neznam više što da radim, a ni majstori neznaju. Ima li itko kakvu ideju za bilo koji od ovih problema? Nemam više previše strpljenja sa ovom kantom 8makar mi je drag auto), i završit će niz nasip pa nek pliva prema Sisku. ako zna netko išta, ili ima kakvu ideju, neka podjeli sa nama. Hvala puno.
Imam C3, 1.4 benzinac, presao cca 82000km, godište 2007, koji je jako bolestan. Od kad sam ga kupio, a to je prije godinu dana, ima neke svoje probleme....
Uopće neznam od kud bih krenuo sa problemima, neznam koju sve grešku nije prijavio.
Počelo je sve sa 'nevinim' signalom o nevezanju pojasa, makar je bio vezan, pa je onda poćeo sa antipollution failure, pa je nastavio sa sidelamp faulty (to svijetli i dan danas), foglight faulty, sve lampe faulty makar su sve lampice radile, onda više nije htio upaliti iz prve nego iz četvrte, pete, pa je onda počeo javljati OIL pressure too low (što je stvanro i bilo, jer od rijetkih kvarova koji nije bio fantomski), ne pokazuje razinu goriva dobro (pisalo je da imamo za još 140km i ni lampica za rezervu se nije upalila, a mi ostali stajati na sred Selske, smao se ugasio). Po ljetu, upalim klimu, vozim nekih 30ak sekundi, i auto se neočekivano ugasi, ali totalno ugasi, onako u pokretu.
Bio je kod majstora zadnjih desetak dana, spajali ga na dijagnostiku, ali nisu mogli ništa, jer se on odbija spojiti na dijagnostiku (stalno piše not connected),izredali su se na njemu svi znalci automehanike koji su išta mogli pomisliti da mu je, i sve što je popravljeno je pumpa za gorivo koja je loše dodavala gorivo i izazivala nekakav kratki spoj. I dalje, kada stisnem gas, motor se zaguši i uglavnom ugasi, i dalje svijetli sidelamp faulty, i dalje svijetli lampica za nevezanje pojasa.
Neznam više što da radim, a ni majstori neznaju. Ima li itko kakvu ideju za bilo koji od ovih problema? Nemam više previše strpljenja sa ovom kantom 8makar mi je drag auto), i završit će niz nasip pa nek pliva prema Sisku. ako zna netko išta, ili ima kakvu ideju, neka podjeli sa nama. Hvala puno.