litrica kupljena,po preporuci..turbina se smiruje nakon vožnje..po preporuci..ništa preko 3500 po preporuci...
on ti ni nema šta tražiti iznad 3500 okretaja ni inače
mislim da se na 130 kmh vrti na 3000 okretaja
a na 150 kmh na upravo 3.500 okretaja
ja sam ga što se tićeokretaja u početku laganije razrađivao
i njega i c3 sam razraživao nekih prvih 2000 km
s time da sam na berlingu postepeno povečavao okretaje za po 250 okretaja svakih nekih 200-400 km
vidi na koliko su ti napumpane 15-ice
meni se pokazalo da je bolje da su napumpane stalno kao da je više osoba u autu (piše na vratima na koliko)
putna brzina se s lakoćom održava na 130 kmh
uspone savladava bez teškoća
tu igra ulogu moment kojeg zaista ima
kod pretjecanja...hmmm...treba paziti u kojoj brzini pri kojoj brzini
najlakša su ona koja se odvijaju u rasponu od 70 do 120 kmh
ispod toga ili iznad toga može biti lutrija
manje troši pri vožnji gradom nego pri jačim tempom autoputom
meni se činilo isto da se naginje, ali naviknuo sam se drukčije postavljati u zavoj tko da komotno možemo reći da se u svojoj klasi on i najmanje naginje od konkurencije