Promjene cijene goriva

Zmix

New member
Kod nas prognoziraju da ce ove godine cena goriva dostici cifru od 200 din. ili odprilike 2 evra po litri.A kvalitet goriva je priblizan nuli,kod vas u HR je gorivo deset puta boljeg kvaliteta.Naravno to nije razlog da stalno poskupljuje,ali sta je tu je,ne mozemo mi tu nista osim da manje vozimo.
Nekad bilo ali više nije tako.
Nekada je gorivo u HR zaista bilo bolje ali sada je kvalitet izjednačen.
A koliko god gorivo da poskupljuje, nešto slabo primećujem da se manje vozi, naprotiv. :wtf:




I da... Rusi su najobičnije pijane budaletine! :grin:
 

ledolomac

New member
Nekad bilo ali više nije tako.
Nekada je gorivo u HR zaista bilo bolje ali sada je kvalitet izjednačen.
A koliko god gorivo da poskupljuje, nešto slabo primećujem da se manje vozi, naprotiv. :wtf:




I da... Rusi su najobičnije pijane budaletine! :grin:
Mislim da je upravo obrnuto.Kvaliteta goriva u Hrvatskoj je ipak izrazito povećana u odnosu na prijašnje razdoblje.Ipak nam i Evropa dosta toga diktira u uvjetuje,Drugi su standardi, kojih se moramo pridržavati bez obzira koliko to želimo.Smanjuje se mogućnost muljanja.
 

Zmix

New member
Mislim da je upravo obrnuto.Kvaliteta goriva u Hrvatskoj je ipak izrazito povećana u odnosu na prijašnje razdoblje.Ipak nam i Evropa dosta toga diktira u uvjetuje,Drugi su standardi, kojih se moramo pridržavati bez obzira koliko to želimo.Smanjuje se mogućnost muljanja.
Ovo nisam znao pa povlačim sve što sam napisao. :)
 

hacti

made in france
o kvaliteti goriva necemo pogotovo ne na "slavnom" tifonu!!!!!!!!!!!!!!!!! sad na debelim minusima se pokazalo kakvo je!!! nekakva tekucina zuto-zelene boje+ nekakav tekuci puding= "eurodiesel" !!!!!!!!!
 

deda

New member
Uvjek tankam benzin i dizel na Ininim pumpama i nikad niasm imao nikakvih problema.Kad god sam toćio na bilo kojoj drugoj ,uvjek se auto ćudno ponašao,dizel je dimio,više trošio,benzinci trokirali i tome slićno.Nije pravilo,ne uvjek,ali nakon nekoliko problema,jednostavno izjegavam Tifon,Omv,a na kojekakvim ostalim privatnim,nema šanse da bi točio gorivo.
 

zujo

New member
Kod mene upravo suprotno - točim samo na Tifonu i INA-u izbjegavam u širokom luku. Kad natočim na INA-i kao da mi je netko prikačio prikolicu, auto ima manje snage, slabije prima gas dok sa Tifonovim gorivom ni pri najvećim naporima motor ne trese i radi mirno. Sve INA-ine pumpe u Klc i Dugoj Resi su prastare (osim novoizgrađene kod autobusnog kolodvora na mjestu stare pumpe) a za jednu pumpu svi kažu da krivo pokazuje količinu goriva koja se natoči u auto.

Probajte natočit na INA-i benzina u plastičnu ili staklenu prozirnu bocu i pustit da stoji neko vrijeme. Iznenadit ćete se što će se dogodit.
 

hacti

made in france
Probajte natočit na INA-i benzina u plastičnu ili staklenu prozirnu bocu i pustit da stoji neko vrijeme. Iznenadit ćete se što će se dogodit.
upravo sam ja nedavno to napravio na tifonu i iznenadio se pola "nafta" pola puding!!!!!
 

zujo

New member
Treba pronać pumpu s kojom si zadovoljan i držat se te pumpe bez obzira koja kombinacija slova je u pitanju: OMV, INA,...

U mom kraju su Tifonove postaje najkasnije građene pa je možda u tome stvar. Jednom kad budem u prilici proći ću na novu INA-inu postaju u središtu grada, možda se pokaže dobra.
 

deda

New member
Kak,god,ali treba se pomalo pomiriti sa činjenicom da je autima i individualnom transportu ovakvom kakav danas znamo pomalo duša na jeziku,ovu su sve posljedni uzdasi i na njima se pošto poto mora još okrenuti sve više love kolko god se da prije kraja.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
ovu su sve posljedni uzdasi i na njima se pošto poto mora još okrenuti sve više love kolko god se da prije kraja.
Nagađaš ili imaš konkretniji temelj tih prognoza o kraju autoindustrije? ;)
 

deda

New member
Nije potrebno nagađati,zar se ne vidi da je auto postao beskorisna besmislica i ćiji luksus će toliko koštati da će si ga moći priuštiti samo odabrani,kao što je i bilo na početku auto ere?
Zar ne vidite što se događa u razvijenijim državama,zar se ne vidi ta tamo auto postaje toliko opterećenje da ne samo da se ne isplati imati ga,nego ga ni nemožeš imati jer je postao višak u sve napućenijem okruženju?
 
Na vrh