Promjene cijene goriva

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Prvi potpredsjednik Vlade također je komentirao izjave nekih sindikalnih čelnika u vezi poskupljenja goriva.

Kad čujem izjave uglednih sindikalnih čelnika da su zgroženi činjenicom što Vlada ne kontrolira svjetsko tržište nafte i plina ja sam zgrožen takvim izjavama, rekao je Èačić.

Tržište nafte i plina definira cijenu energije i naš utjecaj na to je, nažalost, prilično mali, kaže Èačić.

Cijene nafte moglo bi smanjiti poboljšanje opće političke situacije, a to je vezano za krizu između Irana, Izraela i nekih velikih svjetskih igrača, dodao je.

Što se tiče psihološke granice za cijenu litre goriva, Èačić je rekao da to hoće li ta granica iznositi "12 ili 15 ili 74 kune" određuje tržište, a utjecaj države je vrlo mali, jer radi se o lipama, a ne o kunama.
 

Marko

Well-known member
Prvi potpredsjednik Vlade također je komentirao izjave nekih sindikalnih čelnika u vezi poskupljenja goriva.

Kad čujem izjave uglednih sindikalnih čelnika da su zgroženi činjenicom što Vlada ne kontrolira svjetsko tržište nafte i plina ja sam zgrožen takvim izjavama, rekao je Èačić.

Tržište nafte i plina definira cijenu energije i naš utjecaj na to je, nažalost, prilično mali, kaže Èačić.

Cijene nafte moglo bi smanjiti poboljšanje opće političke situacije, a to je vezano za krizu između Irana, Izraela i nekih velikih svjetskih igrača, dodao je.

Što se tiče psihološke granice za cijenu litre goriva, Èačić je rekao da to hoće li ta granica iznositi "12 ili 15 ili 74 kune" određuje tržište, a utjecaj države je vrlo mali, jer radi se o lipama, a ne o kunama.
Mađari! Pomozite! ;)
 

deda

New member
Je sad pomozite,a kad se rasprodavala Ina i lova sjebala,sad nam je kriva svjetska kriza kaj nam Rusi diktiraju cijene i to našom krvavo stećenom naftnom kompanijom.Nekad je drug Tito kompeziral naftu sa stričekom Gadafijem,on nama naftu,a mi njemu remont Migova i školovanje njihovih pilota i svi sretni i zadovoljni i svi su imali posla,a sad za kitu Marjanovu možeš kupiti naftu od mafijaških kagebeovaca,jer ionak niš nemamo i niš ne radimo i nemamo gdje zaradit novce. Još se jedino možemo naguzit,pa da nas j....do mile volje.Samo ima kurvi,ali nema para.
 

Marko

Well-known member
Je sad pomozite,a kad se rasprodavala Ina i lova sjebala,sad nam je kriva svjetska kriza kaj nam Rusi diktiraju cijene i to našom krvavo stećenom naftnom kompanijom.Nekad je drug Tito kompeziral naftu sa stričekom Gadafijem,on nama naftu,a mi njemu remont Migova i školovanje njihovih pilota i svi sretni i zadovoljni i svi su imali posla,a sad za kitu Marjanovu možeš kupiti naftu od mafijaških kagebeovaca,jer ionak niš nemamo i niš ne radimo i nemamo gdje zaradit novce. Još se jedino možemo naguzit,pa da nas j....do mile volje.Samo ima kurvi,ali nema para.
Deda, s tim da nam madjaroni pomognu + namigusha smajlic sam te htel navesti da nas prvi podprecednik ima sudski spor u kojem mu madjaroni sude za "onu" nesrecu....
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
kad se rasprodavala Ina i lova sjebala,sad nam je kriva svjetska kriza kaj nam Rusi diktiraju cijene i to našom krvavo stećenom naftnom kompanijom.
Nemojte sad biti cinični i usmjeravati negativnu energiju na pogrešne ljude. Za kompletne ****arije i sranje u državi zaslužan je "naš voljeni" dr.Ivo i njegova vjerna sljedbenica. Tako da se za "sve lijepo" možete zahvaliti samo i jedno onima koju su, ne jednom, već DVA puta glasali za njega, odnosno njih. :D
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Da a oni svi oko njih su se kao bunili?
Mogu biti ciničan do kraja, pa reći da su svi ostali, znači neglasači dr. Ive, poštovali demokratsku odluku većine onih koji su mu "povjerili" svoj glas. :disgusted:
 

Marko

Well-known member
Šparaš, šparaš s ložakom godinu dana i onda naletiš na kombi gdje ti pored ceste izvade uzorak i naplate ti "ušparano". Pričalo mi par ljudi koji su to doživjeli.

Slično je kad se voziš po državnoj cesti umjesto autoputem da zašparaš na cestarini i buf ulove te u nekoj selendri i ode "godišnja" cestarina zbog brze vožnje. Uvijek stoje tamo gdje bi se čovjek najmanje nadal ili tam di su znakovi za ograničenje brzine u "nesukladnosti" - 100 m važi 50, 200 m dalje je 70, 300 m dalje je opet 50 i eto njih.
 

Dalibor

Dado Tornado
dosta više ljudi vozi se na ložu nego prije... po zagrebačkoj zaobilaznici ili cestama po zagorju svako malo naletim na nekog VW ili Audija... neki znaju biti totalno crni po prtljažniku ROFL ali ide on 120 :D
 

Marko

Well-known member
U jednom članku u Zakonu o cest. prometu piše da vozač od znaka za ograničenje ima "toleranciju" od nekih 200 metara dužnih da prilagodi brzinu znaku, mislim da je tak...
 

deda

New member
U jednom članku u Zakonu o cest. prometu piše da vozač od znaka za ograničenje ima "toleranciju" od nekih 200 metara dužnih da prilagodi brzinu znaku, mislim da je tak...
Je je tak malo sutra,ja sam sa 80 samo pustil gas i seronje me čopili sa 73,a tam disu bili ogranićenje 50 i puf 500 kunića,e jesam ušparao kaj nisam išel po autoputu.Nisam platil jer sam napisal prigovor,pa kad su me pozvali na sud,ljepo sam im objasnio da ne radim i da nemam od kud zeti 500kn i da kaj me jebu pa nisam se nateraval,prošel sam samo sa opomenom,ali drugi put ko zna.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Vidjela žaba da se konj potikva, pa digla i ona nogu, odnosno Vlada RH zabranila uvoz nafte iz Irana

22. 3. 2012. - Hrvatska se danas pridružila članicama EU koje su zabranile uvoz, kupnju i prijevoz nafte i naftnih derivata te petrokemijskih proizvoda iz Irana, odlučila je tako Vlada izmijenivši Odluku o provođenju međunarodnih mjera ograničavanja utvrđenih odlukama Vijeća Europske unije.

U Odluci stoji da se, s obzirom na stanje u Islamskoj Republici Iran, toj zemlji uvode međunarodne mjere ograničavanja utvrđene odlukama Vijeća Europske unije iz 2010. i 2011. te, zadnja, od 23. siječnja ove godine, kojima se Hrvatska pridružila u sklopu suradnje s Europskom unijom u području Zajedničke vanjske i sigurnosne politike EU.

Zamjenik ministrice vanjskih i europskih poslova Joško Klisović rekao je da se izmijenjenom odlukom Hrvatska usklađuje sa sankcijskim režimom koji su prema Iranu uvele zemlje Europske unije.

Time se, dodao je, nadopunjuje postojeći sustav mjera ograničavanja kroz zabranu uvoza, kupnje i prijevoza iranske sirove nafte i naftnih derivata te petrokemijskih proizvoda, kao i zabranu izvoza ključne opreme i tehnike iz Hrvatske za potrebe iranske petrokemijske industrije.

Vlada je ispravila raniju pogrešku te Nacionalnu središnjicu za nadzor i upravljanje pomorskim prometom iz Splita ponovno vratila u Rijeku, što je učinjeno izmjenom Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture.

Tu je izmjenu predstavio resorni ministar Zlatko Komadina, koji se nakon mjesec dana bolovanja zbog gastroenteroloških tegoba početkom tjedna vratio u ministarstvo, a danas i na sjednicu Vlade, na što mu je premijer Zoran Milanović poželio uspješan oporavak s visokim radnim ambicijama.

Vlada je donijela i Odluku o rotaciji, broju i organizacijskoj strukturi pripadnika Oružanih snaga RH u mirovnim misijama UN-a.

Po toj odluci, u ožujku ove godine u mirovnu misiju MINURSO u Zapadnoj Sahari uputu će se, na godinu dana, jedan hrvatski vojnik u svojstvu vojnog promatrača, a u svibnju će u UN-ovu mirovnu misiju u Indiji i Pakistanu UNMOGIP biti upućena dva vojnika, također na godinu dana u svojstvu vojnih promatrača.
 

LHM

Member
Gluposti nema kraja, je.. nas kak hoće a naši bedaci se još time šepure, pokondirene tikve
Samo podobni smiju imati A BOMB a ostali će doboti po pi...
Zemlje bez dugova a koje se još usude prodavati naftu za drugu valuto osim dolara se sustavno uništavaju.
 
Na vrh