Re: [C5 II] Spuštanje na najniži nivo u vožnji
Pa zar se spustanjem automobila nedobiva stabilnost u zavojima?
A i dobro, kakve su nase autoceste, mozda ga je boje ne spustat..
Ne, ne dobiva se stabilnost u zavojima. nije ovo VW, ovo je LIMUZINA, ne Golf kec!
Znaci, da utvrdimo gradivo, C5 je auto sa HIDRAULICKIM ovijesom.
Hidraulicki ovijes ne funkcionira na klasican nacin. Ako nesto zelis nauciti o tome, preporucam ti:
http://citroen.tramontana.co.hu/technical-guide
Ako ne, onda cu ti ukratko reci da ti na autu NEMAS amortizere i opruge, nego hidraulicke teleskope i kugle punjene dusikom. Totalno drukciji nacin funkcioniranja.
I spustanjem auta na najnizu visinu (servisna visina, jelte) bis u potpunosti ostao bez ovijesa. Znaci auto ti direktno lezi na sasiji, bez ikakvog ublazavanja udaraca sa ceste. Opteretio i na poslijetku unistio bis sve elemente ovijesa: spone, jabucice, silent blokove, ploce amortizera i same amortizere tj., teleskope, lezajeve zadnjih ruka! Da ne govorimo koje bis zadovoljstvo pruzio samoj sasiji.
Nije mi jasno zasto bis ga sam spustao kad ti se sam ionako automatski spusta na vecim brzinama. I to je sve sto je dopusteno. I nece ti dopustiti daljnje spustanje. Nije on pokvaren, samo nije ni blesav!
Jos ako imas Hydractive3+ imas i onog jednog dugmica pa mozes prebaciti u sport mod.
Samom kupnjom tog auta odlucio da se neces voziti u kasetama koje izbijaju bubrege nego u mekanoj limuzini (iako, i o tome se da raspravljati). I taj auto je cisti dokaz da nemoras imati izbijene bubrege da bis imao dobro drzanje na cesti!
hidrauličar je najtvrđi kada je u najvišem položaju, a najmekši kada je u najnižem.
stabilnost se kod njega postiže na drugačije načine od razmaka od tla.
svrha njegovog spuštanja pri višim brzinama smanjenje je potrošnje.
Tako je. To najvise sluzi za poboljsanje koeficjenta aerodinamicnosti a samim time i potrosnje!