To mu razdjelnik protoka proradi.
Ja jos uvijek pikiram da je cijev usisa ulja, ili kod pumpe, ili kod rezervara slabo pricvrscena. One elasticne kopce koje dolaze original s autom treba zamjeniti pravim selnama.
Isto tako treba dobro provjeriti da sama cijev nije negdje napuknula.
Ako to ne pomaze, trebao bi dobro, dobro ocistiti sustav hidraulike. znaci, za pocetnike Hydraunicarge, za naprednije i rastavljanje i ciscenje korektora.
Ako se sve to pokaze ispravno, preostaje jedino da je pumpa pri kraju...
Evo ti zadatak! upali auto, pusti ga da se dize i radi. Ti otvori haubu i skini cep LHM-a. Lampicom si osvjetili u rezervar, ako treba, i pogledaj kakvo se ulje vraca u rezervar. Dali je cisti mlaz ulja ili se vraca bijela pjena. Ako ti stvara pjenicu, znaci da vuce zrak u pumpu.
Kada upalis auto, koliko ti dugo svijetli STOP i (!) ?
Kada pomaknes volan, sto se dogodi s tim lampicama?
Kako ti radi servo? dali je podjednako stalno slab? dali je slabiji samo na jednu stranu? Dali otvrdne kada stisnes kocnicu?
Koliko cesto regulator pritiska radi (ono kliktanje)?
Nemoj dirati volan, dali se stanje promjeni kada das gas?