Elysee je na platformi c3..naravno,prilagođenoj ..i ako je ovo tema o c4 limuzini,Elysee zaslužuje svoju temu,jer nije c4limuzina na bazi C4 je C4-L, a Elysee je jeftinija verzija.
Elysee je na platformi c3..naravno,prilagođenoj ..i ako je ovo tema o c4 limuzini,Elysee zaslužuje svoju temu,jer nije c4limuzina na bazi C4 je C4-L, a Elysee je jeftinija verzija.
Totalno fora
"...ima novi benzinski 1.2-litreni motor VTi 72 iz obitelji PureTech, posebno prilagođen uvjetima u vožnji i gorivima u svim zemljama svijeta. Taj motor nove generacije razvijen je kako bi imao optimalne performanse (72 KS, okretni moment od 110 Nm pri 3000 “điri”), potrošnju (od 5,0 l/100 km, tj. emisiju CO2 od 115 g/km, što je 22 posto bolje u odnosu na prethodni motor 1.4i) i najveću izdržljivost, čak i u najtežim uvjetima..."
Sta ti smeta kod podizaca?Al su ga opet ujebali s podizačima prozora :hm:..
I meni je čudno zašto je Elysee "ubačen" u temu C4,dakle nije to nikakva limuzina na bazi C4 već sasvim novi autićElysee je na platformi c3..naravno,prilagođenoj ..i ako je ovo tema o c4 limuzini,Elysee zaslužuje svoju temu,jer nije c4
Par postova iznad sam napisal da ako bude citrić koštal oko 90/100.000 kuna konkurencija Fluence (nisam mislio na izgled) ali kako je Fluence već dvije godine na tržištu sigurno će ga "pomladiti" (grdi je ko vrag ). VAG grupacija ni u snu neće ponuditi taj nivo cijena za Rapid ili Toledo koje daju francuzi. A bogami kad već spominjete Daciu ni Duster / Lodgy nisu bedasti za te pare.A o "hrvanju" sa rapidom i toledom