Previsoka temperatura u unutrašnjosti

morbo

New member
aj cisto onako teoretski.
ja sam uvjek bio misljenja da kada drzim AC (air conditioning) u AUTO modu da to znaci da AC prati zadanu temperaturu i po potrebi pali kompresor. Bilo ljeti ili zimi, bilo grijanje ili hladzenje.
To sto je AUTO ne znaci da radi non stop. Ili sam u krivu?!:whistling:
 

Damaj

Active member
aj cisto onako teoretski.
ja sam uvjek bio misljenja da kada drzim AC (air conditioning) u AUTO modu da to znaci da AC prati zadanu temperaturu i po potrebi pali kompresor. Bilo ljeti ili zimi, bilo grijanje ili hladzenje.
To sto je AUTO ne znaci da radi non stop. Ili sam u krivu?!:whistling:
Pa naravno, ne radi kompresor stalno ni kod manuelne klime vec taj rad ovisi o potenciometru.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Meni sa čini da kod mene, bio kabinu grijao ili hladio stalno konpresor radi kad je ukljućena klima, imam ručnu klimu..
 

Marko

Well-known member
bio kabinu grijao ili hladio stalno konpresor radi kad je ukljućena klima
možda ne radi stalno, tj. kad dosegne željenu temp. u unutrašnjosti on se pali i gasi kako bi održavao namještenu temperaturu

veteer, jesi uspio riješiti stvar?
 

fullcool

New member
Meni sa čini da kod mene, bio kabinu grijao ili hladio stalno konpresor radi kad je ukljućena klima, imam ručnu klimu..
Ako je ručna klima onda če ti stvarno raditi komresor iako je istovremeno na grijanju, to je zato da možeš odmagljivati stakla, ali kod automatske imaš posebno tipku za odmagljivanje pa kad nju stisnes desi se isto. U oba slučaja kompresor ne može raditi ako temperatura isparivača padne ispod 0C do -2C.
Znači pali klimu kad god trebaš odmagliti stakla.

"na nekim" autima ugasi se kada žustro pritisneš papuču gasa, "neki kažu"
Na skoro svim novijim autima.
 
Na vrh