Iskustva XM

ccccxm

New member
Ha Ha druže vratija san se i počeja sa restauracijom,nisan zna da je ovo sa dnacijom vezano za privitke moram nešto love donirati pa ću koju sliku staviti.
Ionako san mislija bez obzira na privitke nešto donirati.;)
 

Dujo

New member
Zvao sam vezano za Xm iz oglasa..
Stanje je slijedece:
Sajba prednja puknuta..
Bospumpa bali i treba vremena da "nabije" tlak i auto radi kao svaki dizel..
Nosac motora treba promjenit..
Gume sve 4 su za promjenit..
Raga istekla,odjavljen..

Ovo ostalo je "uredno",hidraulika ok.
Ne znam sada dali da ga uzimam i svega "pretresem" i mozda budem imao i dobru limuzinu ali na prvu mi nekako neisplativo a nisam neki koji je zagrizen za citroena i hidrauliku..
Plasim se na kraju ako sredim ga i ulozim u njega,pocme zjb.sa hidrauikom itd.

Eto toliko da se zna zasto je cijena 600€ tog dizelka..
 

jurapz

New member
Kao prvo xm se ne kupuje zbog jeftine vožnje, lakša za održavati je xantia, a ovo što si naveo nije neko značajno ulaganje:hm: . Šajba 100 eura, bosch pumpa reparatura do 100 eura, nosač motora maks. 20 eura, gume standardna dimenzija, i šta je u toj prici puno:confused:
 

Dujo

New member
Sajba 100€ ugradnja 50€, reparacija ne znam otkud 100€ je stara boska ali ispod 1500kn za osnovno brtvljenje i pregled/servis je cijena,ako koji element je otisao u boski samo +,+,+ na tu cijenu..
4 gume,standard su vjerojatno 195/65-15 (neznam,predpostavljam) znaci 4x500=2000kn
Rega 3500kn, znaci 1000€ ulog za staviti auto u pogon,sada koliko jos ce se stvari otkriti kada to sredim i opet ulaganje..predpostavljam (tako receno) da je hidraulika ok,sada tko zna koliko bi i tu trebalo ulozit..
Napisao sam da nisam zagrizen toliko da bi ulozio a imao upitnik od auta..
Hvala na pomoci dosadasnjoj ali po meni se to neisplati..da je P-605 sa kojim sam na cisto za sve druge stvari vezano karoserijski ovako sa hidraulikom necu i nesmijem se igrat..
 

Zmix

New member
XM je skup sport. Njegovo održavanje košta i to treba da je jasno.

Šajba - 100€, registracija - 500€, gume - 300€, vožnja u XM-u - neprocenjivo! :)
Neke stvari se ne mogu kupiti novcem... Za sve ostalo tu je Mastercard! ;)
 

Marko

Well-known member
XM je skup sport. Njegovo održavanje košta i to treba da je jasno.

Šajba - 100€, registracija - 500€, gume - 300€, vožnja u XM-u - neprocenjivo! :)
Neke stvari se ne mogu kupiti novcem... Za sve ostalo tu je Mastercard! ;)
Oće li netko ovom uglednom gospodinu napisati opomenu za ovo "diskretno" oglašavanje?! :D

stara boska ali ispod 1500kn za osnovno brtvljenje i pregled/servis je cijena
Mašala!
 

Lakii

Well-known member
Obicno ne citiram sam sebe, ali...


Eto, ja bi samo napomenuo da se Xm ne kupuje zato jer je jeftin (ne zato sto ne moze biti).
To su auti koji trebaju paznju i zauzvrat puno vracaju...

Iako, ovaj iz oglasa se cini dosta zanemarivan. Nije za pod presu, ali neznam bas dali je za nekoga tko prije nije imao iskustva s Xm-om...

Sve rijesivo u kucnoj radilnosti (osim ugradnje sajbe)...
 

Dalibor

Dado Tornado
Iako, ovaj iz oglasa se cini dosta zanemarivan. Nije za pod presu, ali neznam bas dali je za nekoga tko prije nije imao iskustva s Xm-om...
daš 7 000 kn i imaš uredan i registriran veliki citroen. to je puno jedino nekome tko nema novca ili je škrtac.

7 000 kn došao me redovan servis na folciki caddy 1.9 sdi na 120 000 km, 14 000 kn dođe redovan servis na 180 000 km za bmw 320 compact...

prosječna radnička plaća u državi je 4 000 kn...
to nije cifra dvije cijele plaće...
 

ccccxm

New member
Zvao sam vezano za Xm iz oglasa..
Stanje je slijedece:
Sajba prednja puknuta..
Bospumpa bali i treba vremena da "nabije" tlak i auto radi kao svaki dizel..
Nosac motora treba promjenit..
Gume sve 4 su za promjenit..
Raga istekla,odjavljen..

Ovo ostalo je "uredno",hidraulika ok.
Ne znam sada dali da ga uzimam i svega "pretresem" i mozda budem imao i dobru limuzinu ali na prvu mi nekako neisplativo a nisam neki koji je zagrizen za citroena i hidrauliku..
Plasim se na kraju ako sredim ga i ulozim u njega,pocme zjb.sa hidrauikom itd.

Eto toliko da se zna zasto je cijena 600€ tog dizelka..

Jel ti nas zajebavaš na ovom forumu ili ti stvarno ne ide u glavu pojam CITROEN???????????:meh:
 

Dujo

New member
daš 7 000 kn i imaš uredan i registriran veliki citroen. to je puno jedino nekome tko nema novca ili je škrtac.

7 000 kn došao me redovan servis na folciki caddy 1.9 sdi na 120 000 km, 14 000 kn dođe redovan servis na 180 000 km za bmw 320 compact...

prosječna radnička plaća u državi je 4 000 kn...
to nije cifra dvije cijele plaće...
Dado,Dado otkud tebi ta cifra od 1000€? :eek:
Toliko je samo ulaganje u auto da moze na cestu,pa nece mi ga poklonit..
Uz to "sitnica" nisam nabrajao, gdje je hidraulike "servis" o kojoj govorite,bar LHM promijenit,kada sam saznao da je to i ulje za kocnice pa nema sanse da bi se tim zjb.to je prvo sto bi napravio..Gdje je osnovni servis,ulje filteri itd.Nema dokaza da je zupcasti ikada mijenjan,sredim bosku,ulozis cca.8000kn.u auto i nepromijenim zupcasti koji je moguce da mi pukne svaki tren..Auto nije u voznom stanju,nemoguce je detektirat druge stvari koje bi probnom voznjom..
Ne znam o cemu tebi zakljucak i da je netko bez love ili skrtac??
Uvijek je bilo onih sto je nekima puno drugima je malo..Mislim da se tu razlikujemo..
Covjeku sa obitelji i dvoje djece koja su jos na "pelenama" nije za bacit 2000€ i imat opet "groblje" od auta..
Napisao sam da nevozim "nova" auta,ne placam servise koliko drugi..Ako netko voli novo/ije auto i posjet ovlastenim servisima neka i ide..Nisam taj lik!

Lakii : Nemam kuci montirku i balansirku da to rijesim u kucnoj radinosti..Nemam setove za reparaciju doma a i pitanje je dali bi se usudio sam "servisirati" bosku...Za ostale stvari sve mogu sam ali to stvarno dvoje moram platit..Vidis npr.ja sajbu mogu promijeniti sam (u kucnoj radinosti),ova svakako je napukla i ako je razbijem prilikom vadjenja nije mi bed,1 silikon i postavit sajbu od zafrkancije..Ne znam ako je jos stara skola gdje je sistem "spaga i sapun" jos jeftinija solucija a meni draza stvar (iako nevjerujem da citroen takvo sto 90ih radio)..

Usput da kazem sto svi nesto pretendiraju,meni je svako auto koje me "slusa" drago i veze me srcem..Marka i brand mi ne znace niti nokat na malom prstu..
Da sada uzimam i dokazujem nekomu samo radi foruma nepada mi na pamet..
Ako je tko toliko zagrizen na XM-a (Citroena) evo neka spasi ovoga od prese,izadjem mu u susret kako god mogu pomoci,drugima sa kontinenta iz daljine dajem apartman da pre/spavaju (ili dok ga nestave u pogon) ako zele ga doc kupit..
Meni je Tempo (Zastava)u srcu auto jer sam presao 40 000km.bez popravke na njemu (vjerujuci da je zupcasti promijenjen pukao je i to je jedini trosak)..Prije rata nikada nisam imao Zastavu,niti moj otac a eto 2008 dobijem je i auto me odusevilo, ulaganja 0kn.bi bila da mi punac nije slagao da je promijenio zupcasti..Tko zna sto mi je jos za zenu slagucnuo.. :D :D :D

Jel ti nas zajebavaš na ovom forumu ili ti stvarno ne ide u glavu pojam CITROEN???????????:meh:
Neznam po cemu tebi da ko' koga ovdje zjb.??
Napisao sam da brend mi ne znaci nista..Ne znam cemu tebi toliko cudjenje kada sam kazes prije nekoliko postova o nepouzdanosti XM-a a koji je bas Citroen..
Pitao sam za savjete kao svaki koji nema iskustva sa bilo cim..Zahvalio sam na informacijama,savjetima..
Meni je to neisplativo,naveo sam tko zeli to auto pomognem mu da ga se "dograbi" kako i koliko mogu pomoc..
Ako se neslazem sa necijim misljenjem gdje je tu problem??
 

ccccxm

New member
Slušaj nisam pisao o nepouzdanosti xm nego o pouzdanosti.I to sam i obrazložio, pa prema tome vidim da ili ne čitaš što drugi pišu ili provociraš to se zove stručno psihologija čovjeka, u podnaslove neću ulaziti. A vidim da je glavni problem kod tebe što ti je očito dosadno pa nas ovdje Zajebavaš.
Jer ako ti ne znači pažnja ljudi ovdje na forumu ništa, i već smo ti lijepo objasnili ako se na varam pedeset puta što je i citroen a i xm onda je očito da bi trebao naći neko drugo mjesto za Zaj... Inače u prvom postu sam snimio da nema š veze sa citroenom xm ti je bio paravan da uđeš u naš svijet i počneš raditi Sranj.. Brate odi na opel forum ili slično i ne zajebavaj.:whistling:
 

Dujo

New member
Mene najviše od motora odbija nepouzdanost potrošnja je normalna stvar sve na ovom svijetu troši....Sam odluči...
Sada politike dosta,budi covjek i priznaj..Dosta sto slusam svaki dan na tv-u pa sada i ovdje vezano za auto "izvrcanje" izjava..
A na takve provokacije poput tvojih postova ne nasjedam.. Uzivaj i dalje..
 

ccccxm

New member
Sada politike dosta,budi covjek i priznaj..Dosta sto slusam svaki dan na tv-u pa sada i ovdje vezano za auto "izvrcanje" izjava..
A na takve provokacije poput tvojih postova ne nasjedam.. Uzivaj i dalje..

Ako iz moje rečenice nisi u stanju izvuči poantu žao mi je.:palacgore:ROFL:stovanje::gaah:
 

zlatkocx

New member
Èitam ove iskustvene postove,moram priznati da nemam iskustva vožnje sa xm-om ali imao sam iskustva sa zamjenom visinskog korektora na stroju koji je ležao 5 godina,XM-V6 a vlasnik nije od onih koji dignu haubu i barem pogledom pomiluju stroj,ali je hvalio auto,auto ipak nije kriv za njegov nemar.Pouzdanost ili nepouzdanost polazi od nas vozača a ako se posloži da vozač zavolio malo kompliciraniji stroj kao što je hidraulički Citroen...DS,GS,SM,BX,CX,XM..Xantie ...oboli od poznate Citrobolesti ili LHM ovisnosti a vjerojatno su i zvijezde htjele da to bude Citroen a neneka druga marka autića.O XM-u nemogu pisati jer nemam iskustva vozača,mogu pisati o pouzdanosti ili nepouzdanosti DS-a,CX-sa i Xantie jer su to auteki sa kojima sam bio i jesam zadovoljan tim više što su to ipak hidrauličari a time posebni automobili.Drugi me ionako i nezanimaju makar nosili zvijezde,zastave,elise i nišane :D
 
Posljednje uređivanje:

Arsen

Member
Znam samo da sam daleko manja para trošio na servise i održavanje starih hidrauličara nego što sad trošim na nove aute pune elektronike.:whistling:
 

dolar

New member
pozdrav društvo.novi sam na forumu i trazim xm faza 2 motor 2.1 ili 2.5 dizel u dobrom stanju koliko to moze biti s obzirom na godine vozila.hvala i pozdrav
 

La Marche

Iskreni optimist
Ponešto off-topic, ali iskustvo sa XM imam i ja:
Tamo 1991. u proljeće, prijetnje su već tu a pomalo i oružje zvecka, kako se veli - sjećam se kao da je jučer bilo, vraćam se Yamahom (50 KS) iz Austrije, između Macelja i Krapine starom cestom (tada jedinom), "peglam" one zavoje između tunela, nije to bilo baš sporo; vidim u retrovizoru neki auto, par trenutaka kasnije na kratkom komadu pravca prođe me na mojih oko 120-130 k'o da stojim, kratko mu bljesnu štop-svjetla upadne u lijevi zavoj (bog te neće - nije se ni nagnuo!), dok sam ja prošao taj zavoj, samo sam vidio rep kako nestaje u sljedećem zavoju i dok sam prošao i taj drugi zavoj, autu ni traga ni glasa.
Otraga je pisalo Citroen XM V6, sjećam se da je bila MB (Maribor) registracija, a boja je bila ona koju naš narod, cijepljen od potrebe za profinjenošću, zove trula višnja.
Evo - to je moje iskustvo sa XM.
A danas sam na parkignu u zagrebačkom naselju Prečko vidio jedan tamnozeleni, pa uspomene (skoro pa i suze) navrle. Dojmljiv auto!
Morat ću početi lobirati kod žene (jer aute biramo zajednički) da nam sljedeći auto bude barem DS5... kad već nisam za staroga prelijepog XM-a.

P.S. Ako se bude birao najromantičniji post na forumu, nadam se da ću biti nominiran ovim.
 
Na vrh