Dilema između 1.6 i 2.0 HDi pri kupnji

sime23

New member
Vrlo vjerojatno ću početkom ljeta uzeti Grand Picasso. Ne mogu se odlučiti oko motora: 2.0 HDi ili 1.6 HDi. Koristit ću ga uglavnom po gradu i godišnje ću raditi preko 30.000 km.

Je li velka razlika u potrošnji po gradu? Primjerice, frend mi je sad zamijenio Mondea 2.0 TDCi (140 ks) za novog Mondea 1.6 TDCi (115ks). Vozi ga uglavnom po gradu i tvrdi mi da mu je stari i jači trošil manje!?
Znači, jedino bitno kod izbora su niži troškovi, tj. niža potrošnja i niži troškovi redovnih i velikih servisa. Vjerojatno će mi u tih 5 god. i cca 200.000k m i lamela prdnut, pa me zanima koliko je izmjena lamele na 2.0 HDi, a koliko na 1.6 HDi i sl. stvari.
 

Zmix

New member
Mislim da nećeš pogrešiti za šta god da se odlučiš. :)
Što se tiče kvačila, e tu se stvari malo komplikuju... U prevodu, spremi 1000€ za set kvačila i plivajući zamajac.
Naravno, ne zaboravi veliki servis (ulje, filteri, kaiševi, španeri...).
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
frend mi je sad zamijenio Mondea 2.0 TDCi (140 ks) za novog Mondea 1.6 TDCi (115ks). Vozi ga uglavnom po gradu i tvrdi mi da mu je stari i jači trošil manje!?
Lako moguće. Teži je od starog, a motor slabiji.
 

Gremlin

New member
Vrlo vjerojatno ću početkom ljeta uzeti Grand Picasso. Ne mogu se odlučiti oko motora: 2.0 HDi ili 1.6 HDi. Koristit ću ga uglavnom po gradu i godišnje ću raditi preko 30.000 km.

Je li velka razlika u potrošnji po gradu? Primjerice, frend mi je sad zamijenio Mondea 2.0 TDCi (140 ks) za novog Mondea 1.6 TDCi (115ks). Vozi ga uglavnom po gradu i tvrdi mi da mu je stari i jači trošil manje!?
Znači, jedino bitno kod izbora su niži troškovi, tj. niža potrošnja i niži troškovi redovnih i velikih servisa. Vjerojatno će mi u tih 5 god. i cca 200.000k m i lamela prdnut, pa me zanima koliko je izmjena lamele na 2.0 HDi, a koliko na 1.6 HDi i sl. stvari.
Ako ćeš raditi tolike kilometre uglavnom po gradu računaj da ti FAP filter neće trajati dulje od 100 000 km,na toliko sam ja mijenjao FAP filter na prošlom C5 i to sve zbog vožnje po gradu.Ako ga voziš uglavnom po gradu onda 1,6 a ako preferiraš otvorenu cestu onda definitivno 2,0 jer ovaj mali nema pluća za visoke brzinske prosjeke,govorim iz iskustva.Pozz.:cool:
 

Marko

Well-known member
a ako preferiraš otvorenu cestu onda definitivno 2,0 jer ovaj mali nema pluća za visoke brzinske prosjeke,govorim iz iskustva.Pozz
+1 od mene za 2.0 HDI, veći malj bolje udri pogotovo u Zg prometu, semafori, prestrojavanja...

Uglavnom, najsigurnije je da provozaš Grand Picasso sa jednim i drugim motorom i da vidiš kak se pojedini od motora nosi s tim "velikim" autom. Onda fino usporediš cijenu jednog i drugog i odlučiš.
 

deda

New member
2,0 je najbolji motor i duplo jeftiniji za održavat,malko više troši,ali kad je stariji to se izjednači.Druga stvar,ništa ne može zamjeniti kubikažu,to ti je kao kod čovjeka,usporedi malog nabildanog ili nekog grmalja.
 

Hrvoje Marin

Active member
Održavanje ne čini bitnu razliku, ali cijena novog da. Nešto je i registracija skuplja.

Sve to treba zbrojiti i onda pogledati u džep i dno od šalice kave (džep je sad, dno je za budućnost).
 

deda

New member
Tih par kuna kaj platiš veću cestarinu niš ne znači, u odnosu na sve karakteristike i troškove koje ima 1,6 u odnosu na 2,0
 

Gremlin

New member
Tih par kuna kaj platiš veću cestarinu niš ne znači, u odnosu na sve karakteristike i troškove koje ima 1,6 u odnosu na 2,0
Pa meni se na servisu ne čini bitna razlika.Imao sam C5 2.0 hdi a poslije C5 1,6hdi ( 109) a sada Picasso 1,6 hdi (112) nisam primjetio neku bitnu razliku u cijeni održavanja.Mali 1,6 u odnosu na 2,0 troši bar 1 litru manje ( ako mu ne vadiš mast ) To se ne odnosi na Picassa koji mi u usporedbi sa 1.6 hdi u C5 troši oko 1,5 lit. više pri istim uvjetima vožnje ( vjerojatno je u pitanju lošija aerodinamika).:thinking: Da mogu birati ipak bi glasao za 2.0 :cool:
 

sime23

New member
a kaj mislite jel bu cijena išla još dole s obzirom da ove godine dolazi novi model, i jel se možda isplati novi model pričekat. Znam da bu novi model skuplji u početku al to je bio i slučaj s 5008 kad je izašao al brzo je ta cijena došla u normalu, on bi mi bil prvi izbor da ga mogu dobit po toj cijeni ko i picassa :'(
 

Marko

Well-known member
a kaj mislite jel bu cijena išla još dole s obzirom da ove godine dolazi novi model, i jel se možda isplati novi model pričekat.
Èuj, ne da ne želim da čim prije dođeš na svoje ali moglo bi bit da se budeš načekal da padne cijena odlazećem modelu - to bi moglo biti krajem ove godine ili čak iduće. :thinking:
 

deda

New member
Nikad ne kupuj model koji je tek izašao na tržište,em je cjena visoka em prve serije imaju bezbroj djećjih bolesti.Tko kupuje auto radi toga da trenutno bude moderan,uvjek popuši.
 

sime23

New member
Iskreno svejedno mi je jel stari il novi model, al mislim da kad bum ga za 5 godina prodaval, da bi za noviji model ipak dobil kojeg starčevića više,
I kaj se tiče novi model i dječje bolesti, to stoji jer imam c4 prva godina proizvodnje i problema snjim na pretek, dok frend ima c4 nakon facelifta, auto je beba
 

Gremlin

New member
Iskreno svejedno mi je jel stari il novi model, al mislim da kad bum ga za 5 godina prodaval, da bi za noviji model ipak dobil kojeg starčevića više,
I kaj se tiče novi model i dječje bolesti, to stoji jer imam c4 prva godina proizvodnje i problema snjim na pretek, dok frend ima c4 nakon facelifta, auto je beba
> He,he ako te muči gubitak vrijednosti onda Citroen nije auto za tebe :confused: Netko je rekao da Citroen nije auto već stil života :cool: ,inače ja sam namjerno čekao redizajn prije kupnje Picassa,baš zbog otklanjanj ranijih problema na tom modelu :angel:
 

skafetin

New member
Bez obzira na 1.6 ili 2.0hdi, moj savjet: kupujes li rabljeni provjeri obavezno dizne; pumpu;turbinu..
To su skupi dijelovi i ako u startu zanemariš skupo će te koštat poslje...
 

sime23

New member
> He,he ako te muči gubitak vrijednosti onda Citroen nije auto za tebe :confused: Netko je rekao da Citroen nije auto već stil života :cool: ,inače ja sam namjerno čekao redizajn prije kupnje Picassa,baš zbog otklanjanj ranijih problema na tom modelu :angel:
Gle meni je stil života proći što jeftinije, dosad se potrefilo da sam imal dva citroena, c4 i saxo i obadva sam dobio po dobroj cijeni. Za picasso imam cca nekih 40000 popust, novi s 0km, da nemam, vjerojatno mi nebi bio prvi izbor, tak da... Uglavnom odlučil sam se za 1.6 hdi, trebam to još ići negdi isprobat, pa bi ga negdje u 4 mjesecu i kupil.
 

Konrad

New member
1.6 16v hdi trosi kao i 2.0 hdi 100kw verzija (a po meni ide ko kuga), vozio sam oba motora u sluzbenim C4 Picasso dok sam bio u servisu ali su bili ovi debilni mjenjaci koji vole gutat novce tj setovi kvacila, potisni lezaji i tak...

2.0 HDI lakse odrzava brzinu i lakse ju nabire, 1.6 je po meni premala kubikaza za taj auta a da ne pricamo o C5 koji je kao amfibija i onda ugrade 1.6 hdi...

po pouzdanosti je bolji 2.0 hdi, ima manje bolesti nego 1.6 hdi
 

Gremlin

New member
Gle meni je stil života proći što jeftinije, dosad se potrefilo da sam imal dva citroena, c4 i saxo i obadva sam dobio po dobroj cijeni. Za picasso imam cca nekih 40000 popust, novi s 0km, da nemam, vjerojatno mi nebi bio prvi izbor, tak da... Uglavnom odlučil sam se za 1.6 hdi, trebam to još ići negdi isprobat, pa bi ga negdje u 4 mjesecu i kupil.
Onda je za tebe Dacia Logi a ne Picasso :p,mislim ako baš toliko briješ na jeftinoću,ovaj popust od 40 000 kn zanemari,to je porez na budale :D .Nitko ne daje popust od 40 000 kn :p to je redovna cijena auta kakvi popusti,pa ne može popust da traje 5 god. koliko traje ovaj citroenov,sigurno su ti rekli da traje još samo do kraja mjeseca i tako 5 god.:grin: Pa kad bi na redovnu cijenu dodao tih 40 000 mogao bi kupiti npr.Hondu CRV.Pozdrav
 
Na vrh