Prošla prva godina s C4 HDI 90.
35.700 km, od toga oko 18.000 km gradska vožnja
Servis:
-18.800 km ... 945 kn
Kvarovi:
-22.314 km ... nakon grmljavinskog nevremena neočekivano neće upaliti ujutro, poruka BATTERY CHARGE FAIL, otklonjeno u servisu isti dan, bez naplate
-30.570 km ... dvije-tri kapi ulja na podu garaže, u servisu zamjena brtve filtera ulja, bez naplate
Prosječna potrošnja:
5,0 (po mjeraču 4,9)
Dobre strane:
Potrošnja i autonomija s tankom
Udobnost i ugodna unutrašnjost, tih unutra i na velikim brzinama
Niti jedna pregorena žarulja
Loše strane:
Kvar pokvario dojam inače dobrog rada elektronike
Nemogućnost isključivanja automatskog preklapanja retrovizora, osim u servisu
Preko 160 km/h neugodan osjećaj laganog prednjeg kraja (nebitno osim na njemačkim autocestama)
35.700 km, od toga oko 18.000 km gradska vožnja
Servis:
-18.800 km ... 945 kn
Kvarovi:
-22.314 km ... nakon grmljavinskog nevremena neočekivano neće upaliti ujutro, poruka BATTERY CHARGE FAIL, otklonjeno u servisu isti dan, bez naplate
-30.570 km ... dvije-tri kapi ulja na podu garaže, u servisu zamjena brtve filtera ulja, bez naplate
Prosječna potrošnja:
5,0 (po mjeraču 4,9)
Dobre strane:
Potrošnja i autonomija s tankom
Udobnost i ugodna unutrašnjost, tih unutra i na velikim brzinama
Niti jedna pregorena žarulja
Loše strane:
Kvar pokvario dojam inače dobrog rada elektronike
Nemogućnost isključivanja automatskog preklapanja retrovizora, osim u servisu
Preko 160 km/h neugodan osjećaj laganog prednjeg kraja (nebitno osim na njemačkim autocestama)
Posljednje uređivanje: