Koliko se sječam tip je sve htio prodat samo u kompletu, jedno 7-8 žaba. NA kraju je sve manje više završilo u smeću.
Što se tiče žabe hidraulika na njoj je najmanje komplicirana stvar, bar kod obične bez poluautomatika usto je i vrlo pouzdana. Jedna od kompliciranijih stvari je vješanje. Npr. prednje ruke imaju 4 ležaja, letva volana je spojena na krajnike preko releja, zadnje ruke imaju ogroman ležaj do kojeg se dolazi raskapanjem cijelog stražnjeg dijela, i to specijalnim ključem. Recimo za promjeniti jedan krajnik treba:
1. Izvaditi rezervni kotač
2.Staviti pod prednje nosače klocne
3.Ispustiti pritisak iz sistema
4. Isprazniti svo ulje iz rezervara LHS-a( LHM)
5.Skinuti poprečnu štangu iza rezervnog kotača, koja povezuje lijevi i desni blatobran.
6. otpojiti žice koje idu u lijevi blatobran
7.skinuti prednji blatobran
8.skinuti kotač
9.skinuti akumulator
10.skinuti postolje akumulatora koje je ujedno i nosač rezervara lhs-a, i pomaknuti ga što više unaprijed.
11."radapcigerom" skinuti krajnik sa konusa na strani glavčine.
12.obilježiti položaj letve volana naspram pomočnog volana.
13.otpojiti letvu volana
14.otpojiti unutarnje krajnike sa pomočnog volana- spoj letva-pomočni- u mot. prostoru
15. Otpojiti maticu(od bolcne koja drži pomočni volan na karoseriji) 30 mm , i maticu 11 mm sa gornje strane
16.POKUŠATI izbiti bolcnu koja ide kroz pomočni volan i s kojom je u braku, po kiši i suncu, punih 47 godina- čitaj skoro pa nemoguče, ne ide ni mm.
Sa plinom i kisikom sam se boja grijati jer je sve puno masti, a ne bi baš volio da izgori
U cijeloj toj igri razdvajanja je bitna velika promijena temperature, ak nemre grijanje , more hlađenje. Pravac chipoteka i nekakav sprej što hladi na -70 C. Srečom ta bolcna je šuplja, nakon par špricanja po unutrašnjosti, lagani udarac izbijačem i čekičem i bolcna izlazi na strani motornog prostora, gdje je razmak između glave bolcne i mehanizma ručne 1 mm . Sa bolcnom pravac ravno tokaru da pročešlja navoj izubijan od udaranja i uzaludnih pokušaja.
17.Povuči letvu prema hladnjaku i oprezno izvuči pom. volan, sve u hodu od 2- 3 mm.
18. Kod montaže sve ponovno isto, s time da treba namijestiti nagib letve volana spram samog tijela volana. HVALA MIROSLAVE na alatu
E sad, ak ima neki auto nešto kompliciranije , svaka mu čast .
To je najmanje 6-7 sati posla. Na normalnom autu to ide za max 20 minuta sa uračunatim vremenom do najbliže trgovine rez. dijelova.
Kad s takvim problemom dođete nekom majstoru, a ne znate muku, a on to naplati 100-150 EUR, proglasi ga se lopovom.