Na žalost slika nemam(još).. auto je bio na njuškalu ali je skinut, mislim da se još može vidjeti na oyyyo.tu stavi slike auta, koja je oprema itd...
jel na Njuskalu auto ili?
LOL LOL... sigurno sam nešto zaboravio jer moj stari je od opreme imao samo mirisni bor(izlapio)
:whistling:jedino bi zadnje sedište moglo biti udobnije
Samo javi da li ti svijetli žuta check engine lampica...Več sam kaparirao C4 2,0 hdi 2005 sa 175000 km oprema exclusive.. auto je redovno održavan i na prvu izgleda super, cijena je 5000 eur..
molim vas za komentar,pošto ranije nikad nisam imao citroena svaki savjet je dobrodošao
136Neka je sa srećom novi auto.
C4 je dobar auto bez nekih specifičnih kvarova i mana, jedino bi zadnje sedište moglo biti udobnije.
Da li tvoj 2.0 HDi ima 110 ili 136 KS?
Sad uvijek se može nešto desiti ali tako je to kad kupuješ polovnjaka, u stvari i sa novim se mogu desiti problemi jer svi smo ljudi a ljudi griješe.Baš radi toga sam napisao da ima servisnu iz koje se vidi da ga je tip održavao i da je kilometraža stvarna.Samo javi da li ti svijetli žuta check engine lampica...
Cijena je odlična za taj motor i opremu, nadam se da nije mačak u vreći.
U ovu ne sumnjam jer je auto preporuka poznanika,auto je također bio od poznanika pa sam tako u neke stvari ziher,ma uglavnom i sreća igra uvijek ulogu.:thinking:servisna ti nije neko mjerilo, to za XXX kuna ti netko iz servisa postambilja
i bez tih xxx kunaservisna ti nije neko mjerilo, to za XXX kuna ti netko iz servisa postambilja
OBAVEZNO PROVERITI!!!136
.
Ja sam "grešni" hidrauličar.:whistling:
Malo konkretnija "iskustva" o tome nam napiši.
Ne kuzim ovo. Pa naravno da ce se turbina čuti.OBAVEZNO PROVERITI!!!
Proveri da li ima ulja na turbini i da li se turbina čuje.
Ako se čuje zvuk zviždanja onda je odzviždala svoje.Ne kuzim ovo. Pa naravno da ce se turbina čuti.
Ne brini nego teraj... dok ne crkne!Meni su svi TDI i HDI motori zviždali, bilo novi bilo stari... Hm, sad sam se zabrinuo
2.0 hdi 136ks su SID 803/803A centrale, dakle Z kao Siemens...OBAVEZNO PROVERITI!!!
Proveri da li ima ulja na turbini i da li se turbina čuje.
Skini poklopac motora i vidi da li ima masnih naslaga kod dizni.
Naravno, ako kvačilo vibrira i ako pedala kvačila hvata visoko, spremi se za zamenu istog a verovatno i plivajućeg zamajca.
Na sve ovo obrati pažnju jer su te stavke najskuplje na tom motoru... U prevodu, jedna dizna je 400€ i može se reparirati (100€ po dizni) ako je u pitanju Bosch, a ako je Siemens dizna, ona se mora menjati.
Reparacija turbine od 300-500€.
Set kvačila i plivajući zamajac koštaju 726€ original.
Nemam nameru da te plašim ali na ovo treba obratiti pažnju.
Ja sam "grešni" hidrauličar.