Potraga za 3.0 V6 (exclusive)

Taz86

Sanjar
Evo, da podijelim, jedan je nađen! :D

Trenutno se nalazi kod mr. jurapz-a. Na njemu ima dosta posla da ga se dovede
u stanje u koje želim, ali na to sam spreman.
Radi se o 24V, '93 godište (idealno - kočnica i izgled 1., a struja 2. generacije
...rugobu od volana ću obavezno mijenjati na mono), sa 170t km.

Konačno... :euforija:
 

jurapz

New member
Evo da i ja napišem koju mene je situacija natjerala da idem tako nešto prodavati pošto sam navukao stvarno previše toga nemam više gdje sa autima od silnih xm-ova, xanitia activa i obicnih, cx-ova, bx-a i ds-a, sad mi je glavno da završim ds-a :wub: . Znaci xm stari 24v sa 200ks je u pitanju najjaci, najbrutalniji, najopremljeniji i najmanje proizveden xm


Pogled na zvjer





 

ccccxm

New member
:cool: Faco, lako tako kad je fin i čist... :weeabooface:

Da stavim ja koju aktualnu? :D
Možda ti je ovo i najbolje rješenje malo se pomuči sa njim kao ja sa mojim i miran si duži niz godina, i što je najbitnije znaš da je sve na njemu ok.

Pazi samo ako nisi vičan radu oko mehanike i hidraulike da ti ne završi kod "onih stručnjaka za citre", onda bi moglo biti suza moj ima sreću što ja i brat radimo sve sami a jedino moram naći nekog da ga nanovo prelakira ,tog se iskreno bojim.
Pod ako ćeš ga raditi obavezno obrusi sam i ne štedi na kobitu ovi "stručnjaci" ga zaštite preko prljavštine pa poslije prve kiše opet plakanje .

Uzet ga zrelog za restauraciju kao što sam ja mog ti je po meni čak i najbolja opcija, ali doslovno bi ga ti trebao raditi ili da imaš tako dobrog frenda koji se kuži u citre da te neće zaj....:thinking:;)
 

Taz86

Sanjar
Možda ti je ovo i najbolje rješenje malo se pomuči sa njim kao ja sa mojim i miran si duži niz godina, i što je najbitnije znaš da je sve na njemu ok.

Pazi samo ako nisi vičan radu oko mehanike i hidraulike da ti ne završi kod "onih stručnjaka za citre", onda bi moglo biti suza
Što se tiče rada oko njega, nisam nikad radio s pravim Citroenima...ali ću
naučiti kao što sam naučio i sve drugo što sam do sad vozio.
Najmirniji sam kad sam radim stvari.
U servis vozim samo ako nemam alat (to uz uvjet da budem tamo i po
mogućnosti i sam sudjelujem - volim šarafati) ili ako je vozilo novo pa moram
voziti radi garancije.

Prethodne motore i aute sam sve sam popravljao...pa ne vidim razloga da
ovdje ne radim isto. Samo treba naučiti hidrauliku kako treba... :D

moj ima sreću što ja i brat radimo sve sami a jedino moram naći nekog da ga nanovo prelakira ,tog se iskreno bojim.
Pod ako ćeš ga raditi obavezno obrusi sam i ne štedi na kobitu ovi "stručnjaci" ga zaštite preko prljavštine pa poslije prve kiše opet plakanje.
I ovaj ima par "kvrcki" sa strana po branicima i malo nešta naprijed na limu
kod vozačeve pozicije i iza desno.
Nisam pametan što da uradim s time, a ne mogu reći da me ne smeta...
Imaš možda kakav prijedlog? :weeabooface:


Uzet ga zrelog za restauraciju kao što sam ja mog ti je po meni čak i najbolja opcija, ali doslovno bi ga ti trebao raditi ili da imaš tako dobrog frenda koji se kuži u citre da te neće zaj....:thinking:;)
Što se tiče generalnog posla, dogovorio sam s jurapz (trenutnim vlasnikom)
da ga radi jer sam stekao dojam da dečko, iako je mlađi, ima dosta iskustva s
Citroenima i da jako dobro zna što i kako treba napraviti.
(čini mi se da ima i ljubavi u tom poslu, a to je već drugi par cipela):eek:dlicno:

Najradije bih ga sam radio, ali nažalost nemam garažu, znanje i alat za
napraviti sve kako treba pa mislim da je bolje ovako nego da nešto masno
ukenjam. :hm: :D
 

ccccxm

New member
Mislim da je tako najbolje na kraju ćeš imat auto za koji znaš što je i kako rađeno na njemu.Kad će ti jura srediti te poslove oko hidraulike,obrati pažnju na dobru zaštitu poda,zadnji kraj auta ispod portapaka gdje se vida zadnji trap i rubovi tih podnih limova mogu bit oštećeni uglavnom jer zaštita sa godinama popusti i vožnja sol prljavština učine svoje.Obavezno to dobro prebrusi i očisti te nabaci dvije ruke kobita i onda je to posao_Obavezno gledaj to učiniti sam kao ja na mom, malo je naporno jer poslije brušenja izgledaš kao da si dimnjačar ali na kraju je zakon.Imaš u samim rubovima zadnjih blatobrana odnosno završetka praga do zadnjih vrata dva gumena čepa koji su ti vjerovatno kao i meni ispod te tvorničke zaštite,ali se naziru malo to prebrusiš i ovoriš čep i imaš pristup samoj unutrašnjoj strani praga,idealno za napunit sa špricom pragove iznutra poslije začepiš i opet preko gumenog čepa zaštitiš.To ti je onda posao a ništa te ne košta kada ga sređuješ odispod.Ja ću uskoro stavit koju sliku od mog pa ćeš moći vidjeti super je kad dođeš ispod a ono sve crno zaštićeno koda je tek iz tvornice...;)

Što imaš u planu raditi kad kažeš generalne poslove.Ja sam pod generalno malo i prenamjenio izraz, ne postoji valjda dio koji ja nisam skinuo pregledao ako treba zamjenio...:grin:
 

Taz86

Sanjar
Mislim da je tako najbolje na kraju ćeš imat auto za koji znaš što je i kako rađeno na njemu.Kad će ti jura srediti te poslove oko hidraulike,obrati pažnju na dobru zaštitu poda,zadnji kraj auta ispod portapaka gdje se vida zadnji trap i rubovi tih podnih limova mogu bit oštećeni uglavnom jer zaštita sa godinama popusti i vožnja sol prljavština učine svoje.Obavezno to dobro prebrusi i očisti te nabaci dvije ruke kobita i onda je to posao_Obavezno gledaj to učiniti sam kao ja na mom, malo je naporno jer poslije brušenja izgledaš kao da si dimnjačar ali na kraju je zakon.Imaš u samim rubovima zadnjih blatobrana odnosno završetka praga do zadnjih vrata dva gumena čepa koji su ti vjerovatno kao i meni ispod te tvorničke zaštite,ali se naziru malo to prebrusiš i ovoriš čep i imaš pristup samoj unutrašnjoj strani praga,idealno za napunit sa špricom pragove iznutra poslije začepiš i opet preko gumenog čepa zaštitiš.To ti je onda posao a ništa te ne košta kada ga sređuješ odispod.Ja ću uskoro stavit koju sliku od mog pa ćeš moći vidjeti super je kad dođeš ispod a ono sve crno zaštićeno koda je tek iz tvornice...;)
Super, hvala na preporuci za pragove i za zadnji dio...ide na listu radova.
To je ovo na slikama iz tvoje teme, jel?

Što imaš u planu raditi kad kažeš generalne poslove.Ja sam pod generalno malo i prenamjenio izraz, ne postoji valjda dio koji ja nisam skinuo pregledao ako treba zamjenio...:grin:
Pod "generalne poslove", općenito mislim na sve živo što mogu srediti da se
sredi. Želim imati i voziti reprezentativni primjerak :D
Kako sam do sad vidio, to će biti bolesno veliko ulaganje jer je lista dijelova i
radova poveća.
Napravili smo tablicu svega što treba uraditi uz neku okvirnu cijenu...i ukupna
cifra je gorko-slatka.:meh:
Za neke dijelove je dana ponuda dealera i najjeftinija varijanta je ispala nekih
900€ više od planiranog pa me herc strefio kad sam vidio...ali još ćemo to
vidjeti kako što gdje :thinking:

P.S. Ne znam koji je vrag, imam upaljene mail obavijesti, ali ne dobivam obavijest o odgovorima iz nijedne teme na koju sam pretplaćen :confused:
 

jurapz

New member
Pod "generalne poslove", općenito mislim na sve živo što mogu srediti da se
sredi. Želim imati i voziti reprezentativni primjerak :D
Kako sam do sad vidio, to će biti bolesno veliko ulaganje jer je lista dijelova i
radova poveća.
Napravili smo tablicu svega što treba uraditi uz neku okvirnu cijenu...i ukupna
cifra je gorko-slatka.:meh:
Za neke dijelove je dana ponuda dealera i najjeftinija varijanta je ispala nekih
900€ više od planiranog pa me herc strefio kad sam vidio...ali još ćemo to
vidjeti kako što gdje :thinking:

Sve ce se u hodu rjesavati, to su vecinom gumeni dijelovi koje zbog starosti treba promjeniti, i potrosne dijelove, polako se za vikend krece ;)

Super, hvala na preporuci za pragove i za zadnji dio...ide na listu radova.
To je ovo na slikama iz tvoje teme, jel?
Nema potreba tako nešto raditi na ovom 24v pošto on na sebi nema grama hrđe, sva kriticna mjesta su izvrsna, kada neki xm ima problema sa hrđom onda je vjerovatno bio udaren pa loše popravljen, xm s2 vec ima problema sa hrđom jer se štedilo sa zaštitom:hm:
 

ccccxm

New member
Sve je to jasno jura ali kad ga već radi bila bi šteta ne zaštititi ga odozdo zbog 200 kuna uštede na kobitu...:thinking:

Super, hvala na preporuci za pragove i za zadnji dio...ide na listu radova.
To je ovo na slikama iz tvoje teme, jel?



Pod "generalne poslove", općenito mislim na sve živo što mogu srediti da se
sredi. Želim imati i voziti reprezentativni primjerak :D
Kako sam do sad vidio, to će biti bolesno veliko ulaganje jer je lista dijelova i
radova poveća.
Napravili smo tablicu svega što treba uraditi uz neku okvirnu cijenu...i ukupna
cifra je gorko-slatka.:meh:
Za neke dijelove je dana ponuda dealera i najjeftinija varijanta je ispala nekih
900€ više od planiranog pa me herc strefio kad sam vidio...ali još ćemo to
vidjeti kako što gdje :thinking:

P.S. Ne znam koji je vrag, imam upaljene mail obavijesti, ali ne dobivam obavijest o odgovorima iz nijedne teme na koju sam pretplaćen :confused:
Ja sam na mog dosada uložio 1800 eura za dijelove a još neke moram od jure uzeti koji su na čekanju a gdje je još motor korpa zupčasti i lakiranje...
Polako druge nema to je ipak projekt u što se upuštaš znam po sebi na kraju ćeš biti jako zadovoljan...;)
 

Vedran

New member
S obzirom da se ulazi u svijet restauracije polako a ne osnovnog krpanja, a i radi se o rijetkom i eksluzivnom modelu moj savjet ti je da u startu zaboravis racunanje, tablice, matematiku i slicno... Tak sam ja napravio i za trkaci auto, tak i za c5- ovo kaj imas je posebno, a to se placa i ne bu jeftino imat takav auto sigurno.
U svakom slucaju samo naprijed i bon chance!!!
 

Taz86

Sanjar
Pogledaj Spam poštu i označi da nije Spam (ako koristiš Gmail)
Uopće ne dolazi ništa nigdje (imam yahoo)...i nije došlo niti sada, već sam se sjetio doći ovdje pa vidio da imam odgovore.

Sve ce se u hodu rjesavati, to su vecinom gumeni dijelovi koje zbog starosti treba promjeniti, i potrosne dijelove, polako se za vikend krece ;)
Kreće se laganini, lijepo lijepo :D


Nema potreba tako nešto raditi na ovom 24v pošto on na sebi nema grama hrđe, sva kriticna mjesta su izvrsna, kada neki xm ima problema sa hrđom onda je vjerovatno bio udaren pa loše popravljen, xm s2 vec ima problema sa hrđom jer se štedilo sa zaštitom:hm:
Sve je to jasno jura ali kad ga već radi bila bi šteta ne zaštititi ga odozdo zbog 200 kuna uštede na kobitu...:thinking:
Je, auto je stvarno čist od hrđe (barem po onom što sam vidio). Jedino gdje
nisam gledao je s donje strane.
Ako Jura kaže da nije potrebno, onda OK...ali opet, za 200kn troška pa da sam
miran... Vidjet ću svojim očima je li potrebno ili je zaštita koju sada ima
stvarno dovoljna.(iako, opet kažem, ako Jura kaže da ne treba, onda mislim da
i ne treba :) )

Jura, ovo za S2 govoriš iz vlastitog iskustva, jel? :hm:


Ja sam na mog dosada uložio 1800 eura za dijelove a još neke moram od jure uzeti koji su na čekanju a gdje je još motor korpa zupčasti i lakiranje...
Polako druge nema to je ipak projekt u što se upuštaš znam po sebi na kraju ćeš biti jako zadovoljan...;)
Ima i kod tebe pofajna posla, ha... Morat ćemo se vidjeti kad budu oba gotova
pa da se nagledavamo :D

Misliš da ću biti zadovoljan...
Godinama sam ovo čekao, moram biti zadovoljan :weeabooface:



S obzirom da se ulazi u svijet restauracije polako a ne osnovnog krpanja, a i radi se o rijetkom i eksluzivnom modelu moj savjet ti je da u startu zaboravis racunanje, tablice, matematiku i slicno... Tak sam ja napravio i za trkaci auto, tak i za c5- ovo kaj imas je posebno, a to se placa i ne bu jeftino imat takav auto sigurno.
U svakom slucaju samo naprijed i bon chance!!!
Tablice i izračun imam uvijek i za sve. Želim, barem okvirno, znati u kojem
smjeru idem i kako se lova troši.
Krvavo sam ju skupljao, ipak bi bilo lijepo da znam gdje ide...
Naprijed je jedini smjer koji prihvaćam et merci :weeabooface:
 

Taz86

Sanjar
Radosno javljam da je na kotačima i da ide kao metak :euforija:

Pored još nekih sitnica (stvarčice po kabini i slično) koje ćemo riješiti ovih dana, ostaje još jedna "velika stvar" - ugradnja plina


Zanima me je li netko imao već dobro iskustvo ugradnje u ovaj motor (V6 24V) ili može preporučiti vrsnog majstora koji će ga ugraditi tako da ni ne skužim da ga imam? :D
Plaćam pivu i čevape za svaki koristan savjet :weeabooface:
 
Na vrh