C4 II ručna klima

calexico

New member
Pozdrav svima!
Može li mi netko reći je li imao problema s ručnom klimom. Naime, nakon što sam prvi put ove godine pokusao upaliti klimu (hlađenje) uopće nije radila, dakle hladi jednako kao i da sam upalio ventilator. A cini se da ni ventilator bas ne hladi. Naravno, okrenuo sam na hlađenje (plava točka) i (upalio ac). Je li netko imao slična iskustva i možete li mi reći što bi to moglo biti. Je li klima u garanciji? :hm:
 

Damaj

Active member
Meni se dogodilo da mi je skiknuo otpornik ventilatora (tvornički loša izvedba, svima mjenjaju ako se javlja problem) koji regulira uključivanje 1. brzine ventilatora hladnjaka, te ako se ne pali 1. brzna ventilatora ne pali se ni klima jer se u tom slučaju ne rashlađuje hladnjak klime.
 

calexico

New member
zahvaljujem na brzom odgovoru, međutim ono što je zanimljivo je to da kad okrenem na grijanje, nema nikakvih problema grije kao da je vani minus 3, no hladenje ventilatorom i upaljena klima poptuno isto kao da ni nije upaljena klima, sto se tice brzine ventilacije sve je u redu, velim osim hladenja. :(
 

Konrad

New member
grijanje ce ti raditi bez problema kad imas u ventilaciji klapnu koja usmjerava zrak kroz kanale, u jednom kanalu je grijac kabine (popularno zvan mali kiler) a u drugom kanalu je hladnjak klime u kojem je plin (auti bez klime nemaju taj hladnjak nego zrak samo zaobilazi grijac kabine), sad tebi moze biti do kompresora, do presostata, do kolicine ili nedostatka plina...

ako ti je auto u garanciji mora kvar biti pokriven, bez obzira je li plin iscurio ili bilo sto, ako je npr plin iscurio trebaju zamijeniti crijevo ili komponentu koja propusta plin u atmosferu i napuniti ponovno cijeli sistem o trosku garancije

svakako nam se javi kad se ustanovi kvar
 

calexico

New member
grijanje ce ti raditi bez problema kad imas u ventilaciji klapnu koja usmjerava zrak kroz kanale, u jednom kanalu je grijac kabine (popularno zvan mali kiler) a u drugom kanalu je hladnjak klime u kojem je plin (auti bez klime nemaju taj hladnjak nego zrak samo zaobilazi grijac kabine), sad tebi moze biti do kompresora, do presostata, do kolicine ili nedostatka plina...

ako ti je auto u garanciji mora kvar biti pokriven, bez obzira je li plin iscurio ili bilo sto, ako je npr plin iscurio trebaju zamijeniti crijevo ili komponentu koja propusta plin u atmosferu i napuniti ponovno cijeli sistem o trosku garancije

svakako nam se javi kad se ustanovi kvar
Ekipa, hvala na savjetima, naime, vrisnio je izvjesni otpornik jer mi ventilator na 1. stupnju uopće nije radio, mislim radio je on, ali nije hladio, radi se o serijskoj grešci, naime, nedostajalo je plina i nadopunjeno je za pola sata.
:) hvala Vam svima na savjetima, meni je lakse, otklonio sam problem. Pozdrav!

dakako i ono najbitnije, garancija je pokrila izmjenu..:whistling:
 

calexico

New member
Poštovani,

može li mi netko napisati pojedinosti vezane za serijski kvar koji se pojavio na svim C4 2 modelima termostat/hladnjak i je li netko dobio poziv iz ovlaštenog servisa vezano za otklanjanje tog kvara? :eek:
 

Konrad

New member
ako procitas malo teme vidjet ces da je bio opoziv za zamjenu senzora temperature

los hladan start, los topli start, paljenje lampise STOP itd...to su simptomi najcesci...

sta se tebi desava?
 

calexico

New member
ako procitas malo teme vidjet ces da je bio opoziv za zamjenu senzora temperature

los hladan start, los topli start, paljenje lampise STOP itd...to su simptomi najcesci...

sta se tebi desava?
poziv ili opoziv za zamjenu? dakle meni se u nekoliko navrata samo palila lampica za termostat i to je sve. Nisam imao drugih indikacija iako sam u servisu prilikom zamjene cuo da su ljudi imali ozbiljnih problema zbog toga, neki nisu mogli upaliti auto. :hm: Naime, zamijenjenjo je i sad bi sve trebalo biti OK? :thinking:
 
Na vrh