Problemi u radu HDi, trokiranje, trzanje, gubitak snage

RI-C3

New member
ja bi doslovno prebio nekoga u servisu da mi se to tako dugo dešava
Idući puta kad odeš u servis reci da češ ih staviti na televiziju ako ne poprave kvar.To je zbilja velika sramota da te toliko zahebavaju...

Zašto se ne riješiš auta kad je toliko loš,svaka čast na strpljenju,ja bi stvarno poludio da me toliko zeza..

Pa ti odi u ovlaštene,ma lopovi jedni da tako pljačkaju svaki puta a ništa od popravka.
Ja ću dati i 2000 kn samo da mi otklone kvar,ali davati lovu bez učinka to je abnormalno,uh lud sam na te stvari..
 

Olaf

New member
prvo daj mi reci koji je motor u autu, u kojem je servisu auto i koliko ima kilometara ili javi zadnjih 8 brojeva sasije na PP
 

Dalibor

Dado Tornado
pretpostavit ću kako imaš benzinca 1.4
rekao bi da pokušaš nešto od ovoga:
(kada je motor hladan)
-provjeri svaki injektor (mora biti otpor od 14,5 ohma)
-tlak goriva na pumpi mora biti 3,5 bara, sa vakuumom 3,0 bara
-senzor temperature motora ima otpor otprilike 6250ohma/20°C
(provjera otpora injektora i senzora, tlak goriva, rešava se za do sat vremena)
-reprogramiraj računalo
-ultrazvučno očisiti injektore

nažalost već si bezveze izmjenjao pola motora, pa ti sad i ovo što pišem izgleda kao jadranka na vlasti... ali to su samo ideje od kojih bi ja počeo kada pročitam tvoj problem
 

Olaf

New member
koliko sam shvatio ovo je dizel, ali neznam koji tocno motor...

s takvim stvarima se treba igrat dok se ne nade kvar...

Dalibor ti radis negdje u Citroenu ili? neznam kako nabavit komplet za ove benzince koji se gase
 

s.ranger73

New member
pretpostavit ću kako imaš benzinca 1.4
rekao bi da pokušaš nešto od ovoga:
(kada je motor hladan)
-provjeri svaki injektor (mora biti otpor od 14,5 ohma)
-tlak goriva na pumpi mora biti 3,5 bara, sa vakuumom 3,0 bara
-senzor temperature motora ima otpor otprilike 6250ohma/20°C
(provjera otpora injektora i senzora, tlak goriva, rešava se za do sat vremena)
-reprogramiraj računalo
-ultrazvučno očisiti injektore

nažalost već si bezveze izmjenjao pola motora, pa ti sad i ovo što pišem izgleda kao jadranka na vlasti... ali to su samo ideje od kojih bi ja počeo kada pročitam tvoj problem

Za divno čudo imam 1,4 hdi motor s 16 ventila...nije benzinac, ali hvala na idejama.
 

Olaf

New member
tih nema puno pa nije razvijeno iskustvo s kvarovima...ali ako ima greska EGR ventila, ovisno o tipu greske se gleda prvo preko testera dali EGR ventil uopce radi, dali su napajanja dobra, protoci zraka itd...
jer mijenjat jedno po jedno nema smisla...
 

superhrvoje

New member
ko ima greska EGR ventila, ovisno o tipu greske se gleda prvo preko testera dali EGR ventil uopce radi, dali su napajanja dobra, protoci zraka itd...
ah koji lego majstori, tako je lako bit majstor s jedinom metodom - eliminacijom
pitao sam frenda. naime ovdje kod mene su, malo napamet govorim, 1.4HDi 16v malo češći. uglavnom, kaže: EGR se mora provjeriti kako treba, najčešće je drugi korak provjeriti sve one protoke i ako "dihta" sve kako treba. tek onda dalje.
 

Olaf

New member
evo ti banalan primjer iz prakse, greska EGR ventila ili elektroventila na starijem sistemu koji preko vakuma otvara EGR, zamijeni se EGR, opet nevalja, zamijeni se elektroventil EGR-a, opet nevalja, e onda se tek skuzi da je vakum crijeve probuseno i gubi se vakum izmedu EGR-a i elektroventila ili je crijevo koje ide sa vakum pumpe na elektroventil zacepljeno i naravno da niti elektroventil niti EGR ne rade i javlja se greska jer racunalo vidi da odredeni element ne radi ali covjek se mora potrudit da vidi zasto taj element ne radi

primjer drugi, ventilator u kabini ne radi nijedna brzina, napamet se naruci otpornik, zamijeni se otpornik i vidi vraga, opet ne radi, e onda se tek vidi da ventilator nema napajanje (masa ide preko otpornika) i utvrdi se d aje kvar u kucistu osiguraca koje kosta 1800 kuna...a otpornik je 300 kuna...

no nazalost danas je takav rezim da te svi forsiraju i onda pod pritiskom grijesis i napamet defektaze radis jer si na jednom autu a cekaju te jos 2 ili 3, stranke zivcane i vicu kako oni nemaju vremena itd...pa sta si doso jebem ti bobinu...znam jer je meni tako na poslu i dode mi da steram sve u ****c i odem doma...
 

s.ranger73

New member
evo ti banalan primjer iz prakse, greska EGR ventila ili elektroventila na starijem sistemu koji preko vakuma otvara EGR, zamijeni se EGR, opet nevalja, zamijeni se elektroventil EGR-a, opet nevalja, e onda se tek skuzi da je vakum crijeve probuseno i gubi se vakum izmedu EGR-a i elektroventila ili je crijevo koje ide sa vakum pumpe na elektroventil zacepljeno i naravno da niti elektroventil niti EGR ne rade i javlja se greska jer racunalo vidi da odredeni element ne radi ali covjek se mora potrudit da vidi zasto taj element ne radi

primjer drugi, ventilator u kabini ne radi nijedna brzina, napamet se naruci otpornik, zamijeni se otpornik i vidi vraga, opet ne radi, e onda se tek vidi da ventilator nema napajanje (masa ide preko otpornika) i utvrdi se d aje kvar u kucistu osiguraca koje kosta 1800 kuna...a otpornik je 300 kuna...

no nazalost danas je takav rezim da te svi forsiraju i onda pod pritiskom grijesis i napamet defektaze radis jer si na jednom autu a cekaju te jos 2 ili 3, stranke zivcane i vicu kako oni nemaju vremena itd...pa sta si doso jebem ti bobinu...znam jer je meni tako na poslu i dode mi da steram sve u ****c i odem doma...
Oni su meni na servisu kompletno bili počupali sve žice iz motora (komp.pretpostavljam) i ponovo spajali.........s novim cijevčicama..pa evo ga opet !!!:whistling:
Imam frenda koji ima svoj servis ali sam htio zbog budućeg vlasnika da auto bude uvijek popravljan u ovlaštenom servisu...da li da zovem frenda pa da mi njegov električar koji radi citroene nastavi dalje raditi auto ili da opet po tko zna više koji put idem k ovlaštenima...:confused:
 

zoran37

New member
Oni su meni na servisu kompletno bili počupali sve žice iz motora (komp.pretpostavljam) i ponovo spajali.........s novim cijevčicama..pa evo ga opet !!!:whistling:
Imam frenda koji ima svoj servis ali sam htio zbog budućeg vlasnika da auto bude uvijek popravljan u ovlaštenom servisu...da li da zovem frenda pa da mi njegov električar koji radi citroene nastavi dalje raditi auto ili da opet po tko zna više koji put idem k ovlaštenima...:confused:
Pa evo ja nebi prvi kupio taj auto ako oni tebi svaki put u ovlaštenom udaraju u servisnu šta je mjenjano i štambilj. Ako je tako onda imaš hrpu servisa u kratkom vremenu a to je u prevodu da sa autom nešta ne valja. Odi frendu i nek ti nađu i otklone kvar i to ti je to a ne bubat novce bedacima u ovlaštenom.
 

derWOLF

New member
Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

Bok..upalilo mi se upozorenje i auto izgubio snagu. Dijagnostikom ustanovljeno da je opandrknuo MAF senzor. U citroenu PSC Slavonija u Osijeku narucen drugi gdje su ga i ugradili, ali su mi napomenuli da to nije to..oni sumnjaju na kutiju sa strujom koja dodje oko 1500kn ili cak kompjuter koji dodje oko 2900kn..ali da bi ustanovili uopce sto je kosta 810 kn..
Platio sam uradjeno za mjerac...autek juri ko konj i danas ping ping ping...opet lampica i izgubio snagu..
jel zna netko sta jos moze biti?
C3 XTR 1.4HDI 16v...2004.
 

Konrad

New member
Re: Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

da li su ti vratili stari mjerac protoka i novce nazad ili si bacio u vjetar novce?

treba pogledati ako je greska protoka zraka u kakvom je stanju EGR ventil
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

kaže darko koji vozi alfa romeo, da se MAF može provjeriti sa univerzalnim instrumentom za par minuta
 

derWOLF

New member
Re: Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

stari maf je provjeren nakon dijagnostike i mrtav je ko kobila. sa njim sam se odvezao do servisa..zamijenili su ga i dali mi stari sa racunom.tako da imam stari maf doma..al sta kad je mrtav. na ovaj novi ima garanciju od 1 g...brine me spika koju su mi prodali (gore u postu navedeno). sad koliko im je za vjerovat...moj elektricar je provjerio sve i nije nasao nikakv problem sa strujom.a sto se kompa tice...pa logicno je da bi auto divljao i izbacivao kojekakve greske..:mad::confused:

e vidis...egr..hm....na to nisam mislio...al zasto bi on izbacio kao gresku za maf?
 
Posljednje uređivanje:

Konrad

New member
Re: Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

ako EGR ne radi dobro tj ne stvara protok ispusnih plinova u kolicini koju bi trebao odmah se javlja greska protoka zraka jer debimetar u stvari sluzi za kontrolu EGR ventila...

kako da ti objasnim...

ali opet to je 16v verzija...ja sam imao nocne more zbog jednog koji je izbacivao gresku tlaka goriva i gresku regulatora tlaka na VT pumpi a na kraju ispalo da je mehanicki kvar tj podizaci zastekaju kod vece turaze i auto se ugasi...
 

Zmix

New member
Re: Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

Wolf, najpre promeni majstora.
S obzirom da si iz VU, preporučujem ti da odeš do NS kod Marka u Autopartner i rešiš problem... ali stvarno. :)
 

derWOLF

New member
Re: Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

ma nije problem otic i u ns...al zanima me koji je vrag...:confused:
platiti moram i ovako i onako...samo da se nadje sto je i posteno uradi...a kad danas nemos nikom vjerovat
 
Na vrh