meni je motor trokirao na nizim obrtajima, tj slabijem gasu... Na kraju sam odvezao kod majstora koji se bavi samo EGR-om, za 50 evra on ga je ocistio i vratio, i sa trokiranjem/trzanjem je prestalo.
U drugom servisu su mi pricali - kada se daje puni gas, onda se EGR zatvori i nema funkciju, da bi auto sto prije ubrzalo. Kod ovog motora EGR klapna ima samo tri polozaja, ako trza pri slabijem gasu pri ubrzavanju, znaci da EGR vec malo trokira, a meni je tacno 3 puta trzalo i onda normalno isao dalje.
Ovaj majstor sto je cistio mi je ponovio sto i ovi u citroen neovlascenom servisu - EGR na ovom motoru se sporo prlja, jer je malo drugacije konstrukcije, moj nije bio bas bas zapusen, brzo ga je ocistio, i stvarno smo vozili prije i poslije sto se kaze i trzaja vise nema. Majstor za EGR je potvrdio - cim krene da trokira i trza pri srednjem dodavanju gasa znaci da je EGR zreo za ciscenje, bolje odmah ocistiti nego cekati da se zapusi, unisti sebe i mozda na kraju i turbinu.
Po meni najbolje ulozenih 50 Evra u auto