Problemi u radu HDi, trokiranje, trzanje, gubitak snage

derWOLF

New member
Re: Mjerač protoka zamjenjen...opet isto

napokon nadjeno sto je...regulator na pumpi goriva...sam mi nije jasno u citroenu je 877kn a zamjenski 1400 :confused:
 

davorp32

New member
c3 radi ko traktor i sikče

Postovanje . Imam c3 50 kw 1.4 hdi 2005 god . I imam problem kad ga upalim zvuk mu je koda traktor radi i sikce koda negdje pusta zrak kao kompresor . Molim pomoc? Hvala
 

Krky

Lakerski profesionalac
Podloške diza..
ja ih mijenjao, par kuna su ti, mislim 13kn u ovlaštenom, i trebaš vodilice diza oko 3kn komad..

 

Mata

New member
Pozdrav
Vidio sam nekog da je objavio problem ali ne i rijesenje
U pitanju je citroen c3 1.4 hdi 2003 upali se lampica motora te auto izgubi snagu motora a kada se auto ugasi te odstoji malo i ponovo upali lampica vise me svjetli te auto normalno vozi ali nakon nego vremena opet ista situacija.
Dijagnostika baca gresku p401 povrat ispusnog plina,signal nije plauzibilan
 

Mrki5

Well-known member
Pa imaš problem sa EGR ventilom, on ti gasi motor nema dovoljan protok vazduha. Da li je kod tebe EGR na vakum ili elektronski ? Zatvori EGR dok ne popraviš, da bi mogao nesetano da voziš.
Screenshot 2024-06-11 at 12-14-53 eef.pdf.png
 
Posljednje uređivanje:

Mata

New member
Pa imaš problem sa EGR ventilom, on ti gasi motor nema dovoljan protok vazduha. Da li je kod tebe EGR na vakum ili elektronski ? Zatvori EGR dok ne popraviš, da bi mogao nesetano da voziš.
Pogledajte privitak 9431
Sve to stoji sta si rekao
Ali u komentarima ovdje gospodin je naveo isti problem ista greska egr je zamjenjen i opet mu se isto desava ne znam jesi li citao sve komentare ovdje
 

Mrki5

Well-known member
isti problem ista greska egr je zamjenjen i opet mu se isto desava
Zato prvo blokiraš EGR pa vidiš kako se ponaša motor . Dijagnostiku nisi radio ? Mora da se vidi na dijagnostici sve, samo što mnogi majstori to ne znaju ili neće da rade . Da li tvojim EGR-om upravlja elektro vakumski ventil ? Sve se mora ispitati, a ne samo menjati delove .
 
Posljednje uređivanje:

Mata

New member
Zato prvo blokiraš EGR pa vidiš kako se ponaša motor . Dijagnostiku nisi radio ? Mora da se vidi na dijagnostici sve, samo što mnogi majstori to ne znaju ili neće da rade . Da li tvojim EGR-om upravlja elektro vakumski ventil ? Sve se mora ispitati, a ne samo menjati delove .
Dijagonostiku nisam radio samo je spojen da se vidi koju gresku izbacuje.
Ako se ne ne varam upravlja elektro vakumski ventil
 

Mrki5

Well-known member
Ako se ne ne varam upravlja elektro vakumski ventil
Pa to te pitam već dva puta! To su simptomi koje si opisao koji odgovaraju el. ventilu. Prvo proveri kontakte, pa onda menjaj el. ventil. Obavezno pogledati na dijagnostici protok kada radi EGR i kada ne radi .
 

Mata

New member
Pa to te pitam već dva puta! To su simptomi koje si opisao koji odgovaraju el. ventilu. Prvo proveri kontakte, pa onda menjaj el. ventil. Obavezno pogledati na dijagnostici protok kada radi EGR i kada ne radi .
Probat cu pa javim
 

Machi89bg

Member
meni je motor trokirao na nizim obrtajima, tj slabijem gasu... Na kraju sam odvezao kod majstora koji se bavi samo EGR-om, za 50 evra on ga je ocistio i vratio, i sa trokiranjem/trzanjem je prestalo.
U drugom servisu su mi pricali - kada se daje puni gas, onda se EGR zatvori i nema funkciju, da bi auto sto prije ubrzalo. Kod ovog motora EGR klapna ima samo tri polozaja, ako trza pri slabijem gasu pri ubrzavanju, znaci da EGR vec malo trokira, a meni je tacno 3 puta trzalo i onda normalno isao dalje.
Ovaj majstor sto je cistio mi je ponovio sto i ovi u citroen neovlascenom servisu - EGR na ovom motoru se sporo prlja, jer je malo drugacije konstrukcije, moj nije bio bas bas zapusen, brzo ga je ocistio, i stvarno smo vozili prije i poslije sto se kaze i trzaja vise nema. Majstor za EGR je potvrdio - cim krene da trokira i trza pri srednjem dodavanju gasa znaci da je EGR zreo za ciscenje, bolje odmah ocistiti nego cekati da se zapusi, unisti sebe i mozda na kraju i turbinu.

Po meni najbolje ulozenih 50 Evra u auto :D
 

Mrki5

Well-known member
Majstor za EGR je potvrdio
Taj majstor je malo više nahvalio sebe , jer ja prvi put čujem da postoji majstor za EGR ventile. Svaki majstor mora da zna, a i zna kako radi EGR sistem . Na dizle motorima radi drugačije nego na benzinskim. Vrlo često i tu majstori znaju da opljačkaju mušteriju . Ja se izvinjavam samo majstorima koji su pravi ljudi i majstori a takvih gotovo da i nema koji neće da te prevari , samo ako mu se ukaže prilika.
 
Na vrh