Pomoć oko grešaka P0351, P0352, P0353

Rafter

New member
Pozdrav!
Imao sam greške na dijagnostici P0351, P0352 i P0353. A upozorenje je bilo antipollution faulty.
Serviser mi je rekao da je u pitanju bobina i da je poručim, (iako je ona davala konstantne odzive u ms) to sam i uradio...
Došla je jutros i sam sam je zamjenio, dva šarafa itd.
Međutim kada sam upalio auto ista stvar kao i prije :(
Da li trebaju da se ponište greške na kompu ili je nešto drugo??
Da li sam džabe bacio 100 eurića??

Motor je 1.4 16v, 2005 god

Hvala
 

Mrèela

New member
Ja bih rekao da,bacio si pare.:mad:
Treba biti 100% siguran majstor da je do toga pa da menjaš.:):twisted:
Ako ode bombina,treba rešiti uzrok tog kvara.
Druže moj,pogledaj kablove,svećice,a najviše injektore,tu je najverovatnije problem.
Srećno!:D

Po350-indukcijoni kalem primarno/sekundarno kolo - neispravnost
Po351 indukcijoni kalem A,primarno /sekundarno kolo -neispravnost
po352 indukcijoni kalem L,primarno/sekundarno kolo -neispravnost
http://www.jurprom.com/upload/tbl_clanci/cop_151623.pdf ovde su kodovi
 

Rafter

New member
Hvala Mrčela,
juče je auto šljakalo bez problema i opet uveče se pojave greške na P0353 i P0354,
i nekih 5-7 min je radio kao traktor i vratio se u normalu, sada citrać radi ok, ali idalje ima greške...
Ne znam šta mi je raditi, a kod mene u gradu nema niti jedan serviser Citroena
 

Mrèela

New member
Hvala Mrčela,
juče je auto šljakalo bez problema i opet uveče se pojave greške na P0353 i P0354,
i nekih 5-7 min je radio kao traktor i vratio se u normalu, sada citrać radi ok, ali idalje ima greške...
Ne znam šta mi je raditi, a kod mene u gradu nema niti jedan serviser Citroena
Neka vidi to električar,ako i dalje radi dobro izbriši greške ,pa vidi.
 

Rafter

New member
ako si zamjenio bobinu i nije se popravilo, može biti i do kablova, upravljanja bobinom, ožičenja
Najvjerovatnije je do kablova...
Sada prijavljuje problem p0353 i p0354 tj. greske na 3. i 4. klipu svitak paljenja
 

Mrèela

New member
Poslušaj Dalibora,u mraku se vidi gde probijaju kablovi ,iskre.:cool:
Vidi i svećice kakve su posle vožnje,one isto dosta govore o sagoreva nju.
 

Dalibor

Dado Tornado
neka motor bude dobro zagrijan, jer proširenja u bobinama, kablovima i ostaloj gumi i plastici proširuju se sa povećanjem temperature.

i provjeri da ti se koja svječica nije malo odšarafila.
 

Rafter

New member
probao sam to sa mrakom al ne varnici nigdje...
do duse kod mene bobina ide direktno na svjecice tako da nema "visokonaponskog" kabla-ozicenja do svjecica...
moj citrac sada nepomicno stoji (nece da upali nikako) i ako je juce cak sam eliminisao antipollution faulty i radio perfektno....
pocinjem sumnjati na neki hladni lem ili da sam kupio pokvarenu bobinu...
najgore od svega je sto je prvi citroenov servis 80km od mene a ja za slep-sluzbu nemam novca... :oops:
 

Mrèela

New member
probao sam to sa mrakom al ne varnici nigdje...
do duse kod mene bobina ide direktno na svjecice tako da nema "visokonaponskog" kabla-ozicenja do svjecica...
moj citrac sada nepomicno stoji (nece da upali nikako) i ako je juce cak sam eliminisao antipollution faulty i radio perfektno....
pocinjem sumnjati na neki hladni lem ili da sam kupio pokvarenu bobinu...
najgore od svega je sto je prvi citroenov servis 80km od mene a ja za slep-sluzbu nemam novca... :oops:
Probaj sa starom bombino.
Opiši kako neće da pali,kako se ponaša.
Rekao sam ti da pogledaš svećice kako one izgledaju.:surprised:http://www.lavauto.rs/ostale-servisne-usluge/106-sveice-grejai-i-kablovi.html Ovde ima nešto o svećicama.
 

Rafter

New member
Situacija je sledeća:
Odvezao sam kod trćećeg majstora i on je "sredio konektore" i ispitao instalacije, isprskao ih nekim sprejom i auto je radilo bez problema nekih 4-5 dana bez problema.
Posle toga u toku vožnje se opet upalila lampica i prijavio grešku antipollution faulty. U tom trenutku motor je izgubio nekih 60% snage iako je obrtomjer pokazivao oko 3.5... vozio sam tako do bezbjednog mjesta za parkiranje nekih 500 metara, ugasio auto, upalio i radio je bez problema. Nastavio sam put i posle 3km se ugasio u toku voznje, bez ikakvog trzaja ili bilo čega sličnog...
Parkirao sam i pokušao da upalim i nema šanse! ISto kao da mu je ključ dekodiran...
Sutradan sam otišao da ga odšlepam i probam upaliti i on upali, iz 7-8 puta...
Svratim do nekog mehaničara i on mi kaže da može biti do senzora obrtaja radilice... a nije mogao da pogleda jer mu je gužva...
????????????
 

Mrèela

New member
Vrlo moguće da je senzor na radilici,a može tu svašta biti.
Kakav je katalizator,vakumi,egr,ako ima turbinu ,može biti elektro ventil turbine,rasteretni ventil na turbini...:cool:
 

Mrèela

New member
Kada ugasiš,pa upališ i onda sve valja ,tako resetuje kopijuter grešku i vrati na staro.
Ajd pogledaj te konektore kako stoje što je majstor ''čistio''.
Šta je s bombinom kako ona radi,jesi gledo svećice kako one izgledaju,kablovi...:cool:
 

Rafter

New member
Sada sam od majstora, greške koje pokazuje su opet ove iz naslova... mada su se u jedno trenutku pokazale i P0300 (nedostatak paljenja, jedan ili vise cilindara)
svecice su ok, kablovi ok tako kažu...

Postoji li mogućnost da ispitam ispravnost "nove" bobine, možda sam kupio pokvarenu???
 

Mrèela

New member
Sada sam od majstora, greške koje pokazuje su opet ove iz naslova... mada su se u jedno trenutku pokazale i P0300 (nedostatak paljenja, jedan ili vise cilindara)
svecice su ok, kablovi ok tako kažu...

Postoji li mogućnost da ispitam ispravnost "nove" bobine, možda sam kupio pokvarenu???
Probaj,od bombine si i krenuo .
Pretresi sve ponovo.
Pregledaj svaku svećicu kakvo je sagorevanje. Svaka svećica treba da bude suva i bjela na vrhu,mislim da to znaš. Evo ovde ima o svećicama i bombinama.http://www.fordclubserbia.org/forum/viewtopic.php?f=35&t=11320&sid=969cd7e6b44c3691521eaf6d7a2972b0
 
Na vrh