Zadnja čeljust struže po felgi

sarpp

New member
Polako počinju strugati po felgi (nisu mjenjane, orginalne su)...e sad u strahu da mi ih ne potokare, gdje pronaći povoljno nove čeljusti ili možda potražiti rabljene??
Jel istina da ova serija ima problema s navedenim ili su to pojedinačni slučajevi.
Svaki odgovor je dobrodošao,
hvala.
 

Lakii

Well-known member
Re: Zadnje kočione čeljusti

Hm, kako to mislis?
Dali samo cujes struganje ili si bas vidio da ti celjust struze u felgu?

Mislis da su ti se plocice potrosile i sada struzu po disku?

Jer ako ti celjusti struzu u felgu, onda ti duze vremena imas problema sa zadnjim kocnicama.
Ono sto ti se moze dogoditi je da ti zadnja kljesta oksidiraju, i to na takav nacin da oksid gura sama klijesta od nosaca na koji su montirana. A to znaci da ti se i disk i plocice nepravilno trose i da auto lose koci zadnjim kotacima.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Zadnje kočione čeljusti

zadnje serije xantie i prvi C5 mogu imati problem sa korozijom zadnjih čeljusti.

ako je počelo strugati, što prije treba nekome da pogleda kako se nebi oštetili diskovi i pločice
 

Konrad

New member
vec smo pisali o tome...

celjusti straznje se iskrive zbog nakupljanja necistoce izmedu nosaca i celjusti pa cvile disk plocice i kako se kilometrima sve vise piga tako pocne strugati po kocionom disku, nemoj se previse tako vozit nego to cim prije popravi

na linku ti pise sve i pazi da kad izvadis disk plocice vratis centralni saraf i stegnes ga s maticom da ti se celjust ne razdvoji jer je u 2 dijela, 2 sarafa koja drze celjust na nosacu se malo teze vade van zbog ljepila ali ide...kad skines celjust sve pocisti, vrati nazad sve, odzraci kocnice i teraj
 

Hrvoje Marin

Active member
Danas pogledao na svom (vozi se od 01/07 60tkm) i za okom vidjeti ništa, ali unutrašnja pločica za kočenje se troši a vanjska baš i ne. Ima još 2 mm do ruba same čeljusti pa računam ovo ljeto skinuti čeljusti itd. Smiješno, koja konstrukcijska greška. I nije im bilo dosta na Xantia-i pa onda idemo dalje. Za vrijeme jamstva sigurno ne treba popravljati. :grin:


Moj je iz 06/2006 pa ima isti problem!
 

Konrad

New member
kad skines kotac pogledas okom razmak izmedu diska i celjusti s unutarnje i vanjske strane i vidis jel ukoso ili ravno...
 

belmondo

Member
imam i ja problem-ozbiljan:!
jucer sam skidao zadnje felne i problem je sledeci:
s unutrasnje strane felne krajevi kocione čeljusti struzu i napravljena je linija u krug, vidi se da je neko nekada brusio krajeve čeljusti-ivice iznad štafova ili su se same istrošile o felnu? sta reći? i kako rešiti problem?:shock:
 

Mrèela

New member
imam i ja problem-ozbiljan:!
jucer sam skidao zadnje felne i problem je sledeci:
s unutrasnje strane felne krajevi kocione čeljusti struzu i napravljena je linija u krug, vidi se da je neko nekada brusio krajeve čeljusti-ivice iznad štafova ili su se same istrošile o felnu? sta reći? i kako rešiti problem?:shock:
Možda nije nešto orginal (čeljusti)?
 

Hrvoje Marin

Active member
ukoso sasvim, samo desni kotač, evo slike,
riješio danas, zapravo ja platio,

mehaničaru koji je već radio isto trebalo je ukupno 3 sata.

Bravo Creative Corrosion Technologies



obje strane, lijeva nešto više, pločice (TRW Lageros), novi vijci (CS), rad, 100€ doviđenja.

ovaj put samo bakrena mast, loctite ne.
 

Krky

Lakerski profesionalac
jaooo, počastio se kod Anđelka:cool:
eee, i ja ću morat ulje i filter posle mora da uzmem kod Anđelka, danas sam baš gledal, 10tkm napravio
 

belmondo

Member
diskovi pozadi zardjali -spoljašne strane ,a iznutra su kao kočili -glatko je.
raspale su se sve pločice prilikom skidanja čeljusti-one su korodirale i navukle na sebe neki debeli sloj korozije, u lagerima na trapu nema kuglica, raspali se...
Hvala Bogu da se nije nesto desilo u voznji, reparacija zadnjeg trapa+plocice i okrenuli smo samo čeljusti:grin:
111eura +40eur ruke
;) :whistling: :p
vec tri dana je dignut u zrak na dizalo..
 

Mrèela

New member
Druže, sve zahteva održavanje,proveravanje i zato na svaki zvuk koji nije normalan treba odmah reagovati.Ja redovno čistim tu prašinu i malo pošpricam wd-eom,a praonica valja jak pritisak vode i sve bude o.k..
Je.iga sada je bar sve ispravno.:D
 

Hrvoje Marin

Active member
Druže, sve zahteva održavanje
Upravo tako, da samo piše negdje da svake 3 godine treba čeljusti skinuti i da nema toliko Locitite-a bilo bi sasvim ok, piše negdje na internetu da čovjek dok je skidao čeljusti je čuo smijeh radnika u tvornici kad stavljaju 150ml loctite-a na svaki vijak.:D
 

Mrèela

New member
Upravo tako, da samo piše negdje da svake 3 godine treba čeljusti skinuti i da nema toliko Locitite-a bilo bi sasvim ok, piše negdje na internetu da čovjek dok je skidao čeljusti je čuo smijeh radnika u tvornici kad stavljaju 150ml loctite-a na svaki vijak.:D
Ljudima je smešno kada vide da čovek ,uvek nešto čisti,podmazuje i održava auto.
Ja imam komšiju ,čim dignem haubu,evo ga s pitanjem : Šta ćeš mu to OPET raditi,e onda popi.dim,a on ne zna ni sijalicu da promjeni.:D
 
Na vrh