Zadnja čeljust struže po felgi

Fastrs

Member
Sta staviti izmedju zadnje celjusti i zeljeznog dosjeda. Da celjust manje na toj strani oksidira ima tko kakvo rijesenje? Citao sam cak da se stavlja locitite na plohu. Mislio sam stavit bakrenu mast izmedju oce to bit ok?
 

Fastrs

Member
Kako vam izgledaju potrosene zadnje plocice na C5, kad celjust oksidira
Evo na mome


Meni se vise pojela sredina baze, lijeva i desna i strana je jos ok
 

toma

Active member
Ja se nisam htio zaje*avat s tim pa sam i naprijed i nazad stavio nove kočione čeljusti..si probao vidjeti na youtube?
 

Fastrs

Member
Je mozda tko reparirao zadnje celjusti od c5 mislim da su iste i na xanti-i celjusti sa dva klipa. U setu za reparaturu dolaze dvije male gumice, znam da jedna ide u onaj spoj kuda prolazi ulje u drugi dio celjusti ali nisam siguran kamo ide ona druga. Evo slike da vidite o cemu se radi



Prilicno mi je hitno jer moran sastavit i namontirirat celjusti. Gdje bi se moglo pogledat kamo ide ta druga mala gumica na celjusti postoji koji detaljan program sa takvim stvarima. Ima li mozda tko od forumasa koji c5, xantia, ili xm u dijelove pa da mi pogleda kako je to na zadnjim celjustima?
 
Posljednje uređivanje:

Hrvoje Marin

Active member
Samo da dodam, prije 6 godina kad je imao 6 godina u servisu na Krku je napravljen vrhunski posao, sve je premazano bakrenom mašću i sad 6 godina kasnije, lako je bilo odvrnuti vijke, korozije između čeljusti i ruke nema ništa.

Zamijenio sam diskove i pločice za sat i nešto vremena. na tehnički oko 2500 i 1% razlike.



što sam skinuo

kako je po novom
 

Dalibor

Dado Tornado
kako je po novom
onaj limić na pločicama u čeljustima mogao bi spriječavati da kočiona prašina izlazi prilikom kočenja!? zbog toga se može pojačano skupljati prašine u čeljusti, pa s vremenom početi zvukove grebanja...
to je bilo tako, ti si stavio?!

inače?! što te nema na forumu, nije valjda radi posla
 

Hrvoje Marin

Active member
Oj Dalibore,

pa struganje nisam baš čuo nikad, a limić nije samo za štetu raditi, sigurno.

a forum, i dalje imam C3 i C5, ali izgleda da nakon 6. godine kvarova više nema. :cool:

C3 je slabije konstrukcije pa do sad opruge prednje, kvačilo na 70tkm, kontroler ventilatora (jer nisam na vrijeme zamijenio filter zraka) i to je to.

C5 pak ništa, baš ništa, 110tkm uskoro.

a posao, pa sad odnedavno nemam 4 nego 3km do posla, autom ne.
 

Hrvoje Marin

Active member
i tako u 14. godini C5 ležaj desni zadnjeg ovjesa procurio i počeo cviliti, zapanjujuće da je od Punta isti. i to SKF. ima tko za preporučiti servis u Zg ?
 

Hrvoje Marin

Active member
CS it is, pa ćemo vidjeti.
Post je automatski spojen:

iako tecdoc veli da punto i C5 imaju iste ležajeve pružene ruke, nemaju.
Post je automatski spojen:

sve isto, osim dva vijka i 2x cijene
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh