da ne punim temu o ventilima, tu ću nastavit pisat o problemima i ostalim događajima na temu mog C3a. U osobnoj karti mu piše da je 2007. god, malo više od 140.000km, 1.4i, Exlusive oprema.
Ako nađem koju staru ljepu slikicu ću stavit.... jer trenutno nije za prezentaciju zahvaljujući svakodnevnom korištenju i lošim lakirerima.
Uglavnom zadnji problem o kojem sam pisao je bila pojava lupkanja, za koje sam prvo mislio da su ventili, pa remen, a na kraju se ispostavilo da je bila samo labava svjećica (što je, barem prema englezima česta pojava na starijim TU3 motorima) Tako da je to ekspresno riješeno.
Remen distribucije na kojem je virio jezičak sa gornje strane će se izmjenit, iako nije pretjerano star, i nije proizvodio zvukove. Jedino šta me začudilo je sameljeni zatezač istoga (zamjenjen prije 2 god.)... i to se sad mijenja -600kn - molio bi iskusnije da komentiraju cijenu.
Update: remen, zatezač i ruke: 950kn
...
A poslje sezone kad bude love, na redu su novi amortizeri i opruge, i zadnji seleni na mostu. Amortizeri na moju, a seleni na inicijativu mehaničara.
Auto trenutno servisiram kod novog lokalnog mehaničara koji je na probnom roku :grin: Inače sam ga servisirao kod Auto Krune iznad Rijeke, za kojeg imam sve pohvale!!!
Kriminalce iz Ark Mihelića, gdje je auto kupljen, izbjegavam u najširem luku, i isto preporučam ostalima... Pokušavao sam jedno vrijeme i na Krku kod ovlaštenog, mislim da je Pavlović... i na prvu su bili u redu za osnovni servis, ali kad je trebalo nešto extra (problemi sa farom, i pregrijavanjem kočnica) do izražaja je došla njihova nesposobnost. Greške ovlaštenih servisa u kratkom roku je riješio već spomenuti Kruna. Kod njega sam smanjio dolazke samo radi praktičnih razloga, i bližeg mi mehaničara koji izgleda da zna znanje (ali za veće operacije ću opet kod Krune, koji je ipak specijaliziran za Francuze)
evo, to je za sad to... javim se kad bude novosti alac-gore:
i još jedno pitanje...
Koja bi mi bila opcija da malo sredim kočnice... jer se za moje potrebe prelako pregriju. Komedija bude kad se krećem spuštat iz Gorskog Kotra prema Grobniku... dimi i smrdi na sve strane... I znam, nije to auto za takvu vožnju... al ga nemogu i neželim mijenjat, ipak je to ljubav :wub:
Ako nađem koju staru ljepu slikicu ću stavit.... jer trenutno nije za prezentaciju zahvaljujući svakodnevnom korištenju i lošim lakirerima.
Uglavnom zadnji problem o kojem sam pisao je bila pojava lupkanja, za koje sam prvo mislio da su ventili, pa remen, a na kraju se ispostavilo da je bila samo labava svjećica (što je, barem prema englezima česta pojava na starijim TU3 motorima) Tako da je to ekspresno riješeno.
Remen distribucije na kojem je virio jezičak sa gornje strane će se izmjenit, iako nije pretjerano star, i nije proizvodio zvukove. Jedino šta me začudilo je sameljeni zatezač istoga (zamjenjen prije 2 god.)... i to se sad mijenja -600kn - molio bi iskusnije da komentiraju cijenu.
Update: remen, zatezač i ruke: 950kn
...
A poslje sezone kad bude love, na redu su novi amortizeri i opruge, i zadnji seleni na mostu. Amortizeri na moju, a seleni na inicijativu mehaničara.
Auto trenutno servisiram kod novog lokalnog mehaničara koji je na probnom roku :grin: Inače sam ga servisirao kod Auto Krune iznad Rijeke, za kojeg imam sve pohvale!!!
Kriminalce iz Ark Mihelića, gdje je auto kupljen, izbjegavam u najširem luku, i isto preporučam ostalima... Pokušavao sam jedno vrijeme i na Krku kod ovlaštenog, mislim da je Pavlović... i na prvu su bili u redu za osnovni servis, ali kad je trebalo nešto extra (problemi sa farom, i pregrijavanjem kočnica) do izražaja je došla njihova nesposobnost. Greške ovlaštenih servisa u kratkom roku je riješio već spomenuti Kruna. Kod njega sam smanjio dolazke samo radi praktičnih razloga, i bližeg mi mehaničara koji izgleda da zna znanje (ali za veće operacije ću opet kod Krune, koji je ipak specijaliziran za Francuze)
evo, to je za sad to... javim se kad bude novosti alac-gore:
i još jedno pitanje...
Koja bi mi bila opcija da malo sredim kočnice... jer se za moje potrebe prelako pregriju. Komedija bude kad se krećem spuštat iz Gorskog Kotra prema Grobniku... dimi i smrdi na sve strane... I znam, nije to auto za takvu vožnju... al ga nemogu i neželim mijenjat, ipak je to ljubav :wub:
Posljednje uređivanje: