Ovako, sto se tice preporuke servisera ja ti nemogu pomoci.
I posto imas 2 odvojena problema, mozda ces morati ici kod dva majstora.
Sto se tice problema rada motora, ti imas problem sto ti je ugraden plin.
Nadam se da je instalacija ispravna i da ju je ugradio kvalitetan instalater.
Ako ti se problem javlja na potpuno isti nacin i kod rada na plinu i benzinu onda je problem lako izolirati. I nema veze s pumpom goriva i injektorima.
Dali je problem samo divljeg ler gasa ili i u voznji trokira?
Kako radi kada je hladan a kako kada se zagije? Kakav je pod jakim opterecenjem?
Dali se pali lampica motora?
Dali je auto bio spojen na diagostiku? I dali je plinski sistem redovno odrzavan?
Kako to sada izgleda, moguce da ti je MAP senzor otisao ili je zaprljan. Isto tako, treba provjeriti dali je bobina ispravna, kakav signal daje lambda sonda i da ti negdje slucajno ne vuce falsi zrak.
Sto se tice hidraulike i kliktanja regulatora, imas slicnih tema u podforumu "Hidraulika".
Ovako napamet, centralna kugla.
Ako je centralna kugla ispravna, probaj auto staviti na najnizu visinu i ostavi ga da radi tako. Ako se kliktanje smanji onda je problem negdje u ovijesu. Ako kliktanje ostane isto, probaj par puta stisnuti kocnicu. Ako se kliktanje tada jos poveca, onda je problem u kocionom ventilu.
Eto, isto tako, imas:
http://www.citroenforum.hr/citroen-prodaja-i-servis-209/preporuka-i-iskustva-za-servis-zagreb-284/
Pa malo pregledaj sto ljudi pisu.