Lupanje u prednjem trapu kod kretanja

ZVAJ

Skoro zreo
prekontroliraj si prednje amortizere,
Pa to sam i ja pomislio. Inače su mi amortizeri "mekani" pa pri oštrijem kočenju auto "zaroni" ali i pri jačem ubrzanju se dosta propinje. No, prije manje od dva mjeseca sam bio na TP i sve u redu (tamo testiraju amortizere !!). Drugo bio sam na servisu (godišnjem, 27 tkm, nakon 20 dana, sve je pregledano i opet amortizeri testirani - sve u redu). Izgleda da je razlog lupanja proklizavanje na kiši, pa blokiranje sustava za proklizavanje i eto i lupanja.
Pričekat ću još malo, možda je netko imao slično iskustvo ako ne " teram ja to dalje" kako kaže naš Zmix...
 

Mrèela

New member
sustava za proklizavanje i eto i lupanja.
Uradi to, isto što si uradio toga dana ,probaj na travi,šljunku i eto ,bićeš načisto sa tim ''problemo''.:D Mada, ja sam siguran da se uključio ASR,a eto uveri se na livadi.LOL
Teško je to ponoviti jer to je retkost da počne ''lupati'' ,jer taj sistem reaguje i na pumpu za gorivo,automatski smmanjuje pritisak goriva,kao što radi i ESP.:D Samo opušteno:palacgore:LOL
 

Damaj

Active member
Meni se to događalo i na starom C4 a taj nije imao ni esp ni asr, to mi se događa i na novom koji te điđe ima. Mislim da se tu radi o kombinaciji loše konstrukcije i izvedbe podvozja sa lošim materijalima. Meni se u tim situacijama tresla doslovno cijela jedna strana prednjeg trapa, kao da točak ima lufta između asfalta i amortizera pa lupa u podvozje kao odbijajuća lopta. Ne znam da li sam vjerno opisao ali od tih zvukova čovjek se doslovno prestraši i zabrine.
 

Mrèela

New member
Meni se to događalo i na starom C4 a taj nije imao ni esp ni asr, to mi se događa i na novom koji te điđe ima. Mislim da se tu radi o kombinaciji loše konstrukcije i izvedbe podvozja sa lošim materijalima. Meni se u tim situacijama tresla doslovno cijela jedna strana prednjeg trapa, kao da točak ima lufta između asfalta i amortizera pa lupa u podvozje kao odbijajuća lopta. Ne znam da li sam vjerno opisao ali od tih zvukova čovjek se doslovno prestraši i zabrine.
Sve je moguće,tako tvrdi i kolega Automatik. Èvek je skoro proveravao amurtizere, javiće on biće kiše vrlo brzo.:D
 

Automatic

Well-known member
Majstore, ako smotamo volan do kraja i lagano krećemo ,a volan se pomjera levo ,desno ,kolika je verovatnoća da je do gume?:D
Nije potrebno do kraja,dovoljno je samo kad se ide sa sporedne ceste na glavnu ,ali mora bit blagi uzgon ako je do gume kod normalnog kretanja volan će poćeti lagano micat lijevo-desno dok god se kotači ne poravnaju,onda je sigurno guma.Imao sam par puta takav slučaj na svojim automobilima i kad sam ih stavio na dizalicu i rukom zavrtio kotač onda sam vidio neravnine na gazećem sloju.Inače sam prije toga bio na špuru i balansiranju i nisu ništa primjetili.U principu ako je bilo malo mokro kad bi oštrije krenuo i na ravnom auto bi se drmao ko lud .ASR sustav se više čuje ko da se nešto u mjenjaču drobi ali ne drma auto.Danas sam imao vectru gdje bi se kladio bi se po auto da su ležaji na kotačima jer je tulilo grozno ,stavio sam druge kotače auto se ni ne čuje.Gume hoće napravit dosta piz.... a izgledaju ko nove.
 

Mrèela

New member
Nije potrebno do kraja,dovoljno je samo kad se ide sa sporedne ceste na glavnu ,ali mora bit blagi uzgon ako je do gume kod normalnog kretanja volan će poćeti lagano micat lijevo-desno dok god se kotači ne poravnaju,onda je sigurno guma.Imao sam par puta takav slučaj na svojim automobilima i kad sam ih stavio na dizalicu i rukom zavrtio kotač onda sam vidio neravnine na gazećem sloju.Inače sam prije toga bio na špuru i balansiranju i nisu ništa primjetili.U principu ako je bilo malo mokro kad bi oštrije krenuo i na ravnom auto bi se drmao ko lud .ASR sustav se više čuje ko da se nešto u mjenjaču drobi ali ne drma auto.Danas sam imao vectru gdje bi se kladio bi se po auto da su ležaji na kotačima jer je tulilo grozno ,stavio sam druge kotače auto se ni ne čuje.Gume hoće napravit dosta piz.... a izgledaju ko nove.
Pitam jer imam taj problem,a uradio trap,centrirao ga ,balansirao prednje točkove,jedan ok.,a drugom je nešto malo dodano. Dešava mi se to sa volanom,a sve u redu. Hoće kada vozim autoputom na 100 nekada 1100 da lagano vibrira volan,ovo samo ja osetim.
Moje pitanje je: kolika je mogućnost da vibrira zbog homokinetičkog zgloba,ovo se čuje povremeno na tim brzinama,a na 150-170 koliko sam vozio ništa.
 

linkres

New member
Pitam jer imam taj problem,a uradio trap,centrirao ga ,balansirao prednje točkove,jedan ok.,a drugom je nešto malo dodano. Dešava mi se to sa volanom,a sve u redu. Hoće kada vozim autoputom na 100 nekada 1100 da lagano vibrira volan,ovo samo ja osetim.
Moje pitanje je: kolika je mogućnost da vibrira zbog homokinetičkog zgloba,ovo se čuje povremeno na tim brzinama,a na 150-170 koliko sam vozio ništa.
Meni tresao volan na novom c4, pri brzinama od 130-140, balansirali kotače, sve ok.
Druga autocesta opet trese ,ali puno manje, promjenim trake, sve ok, probam s tatinim autom, isto , znači bilo je do asfsalta.
A kaj se tiče tog lupanja kod naglog starta, mislim da je to ASR i elektronika obavlja svoj posao, ja sam isto imao ASR na golfu 5, i super to radi, ali ne sječam se baš nekih lupanja večih, neka buka mislim da ima,ali niš strašno. Možda zato kaj sam navikao na to pa ne primječujem, isto kao što ja ponekad čujem cvrčke u armaturi a drugi vele da sma lud :D
 

Mrèela

New member
isto kao što ja ponekad čujem cvrčke u
Sada se setih da je neko pisao o ''cvrcima'',pa mi bilo smešno,jednom meni na autoputu čuje se zviždanje vjetra kao da imam paket treger,kada spušteno staklo i čuo se levi senzor temperature na retrovizoru,a jednom desno staklo bilo spušteno nekoliko milimetara,a ja mislio da je dignuto pa sam čuo opet vjetar nisam mogao da vjerujem:D,opet se sjetim čoveka koji je pričao o tome:D Sada vjerujem u svašta!:D
 

Automatic

Well-known member
Pitam jer imam taj problem,a uradio trap,centrirao ga ,balansirao prednje točkove,jedan ok.,a drugom je nešto malo dodano. Dešava mi se to sa volanom,a sve u redu. Hoće kada vozim autoputom na 100 nekada 1100 da lagano vibrira volan,ovo samo ja osetim.
Moje pitanje je: kolika je mogućnost da vibrira zbog homokinetičkog zgloba,ovo se čuje povremeno na tim brzinama,a na 150-170 koliko sam vozio ništa.
Mogućnost da vibrira zbog homo zgloba je nikakva ali mogao bo biti prednji ležaj ili otpuštena matica.I meni c5 trese između 110 -120,onda ga dignem na 150 pa nek si j.... mamu.mislim da je do guma ,vidjet ću sad kad stavim zimske.Ako bu kaj ozbiljno s vremenom bu tresel jače a onda bu i kvar vidljiv jer je to njvjerojatnije sitnica koja hoće nekad izludit ,i ja sam takav da sve mora biti savršeno ali to izluđuje.

Dve strane foruma oko nepostojeceg kvara :grin:
Prva pametna ali znaš i sam kad za nekaj zagrizeš kad te počne je... sve moguće napraviš a kvar ostaje isti pa za mjesec dana slučajno vidiš kolko si bedast(ja sam si samo prstima zašarafil kotače na autu i tak se dva dana vozil a setil sam se kad sam videl čoveka na cesti kak odpušta ili zateže kotač ključem)
 

AX-ja

èudo jedno
Dve strane foruma oko nepostojeceg kvara :grin:
pa tko kaze da je nepostojeci kvar?? kaze da mu lupa.

jedino ako covjek ne zna kako i sta asr radi,onda nemamo o cemu pricat.
(al onda to ni nije lupanje kako on opisuje)
 

Vedran

New member
100% nije nist, svaki auto to radi....sa asr/esp/ i ostalim invalidskim pomagalima i bez njih
Pokazem ti na tvom kad padne kisa :):grin:
 

Automatic

Well-known member
100% nije nist, svaki auto to radi....sa asr/esp/ i ostalim invalidskim pomagalima i bez njih
Pokazem ti na tvom kad padne kisa :):grin:
Al nam je bilo lijepo dok auti nisu imali te kerefeke,jedna žica na platina i ostale na svjećice.Ali ima i jedna dobra stvar u tome ,kad ide u staro željzo ima dosta bakra.Ja još uvijek stojim pri tom da je guma znaš i sam da sistem protiv proklizavanja više zvuči ko da se nekaj drobi u getribi,a njemu je je ko da je zašel na šok tester za amortizere.
 

Matija

New member
Meni se to događalo i na starom C4 a taj nije imao ni esp ni asr, to mi se događa i na novom koji te điđe ima. Mislim da se tu radi o kombinaciji loše konstrukcije i izvedbe podvozja sa lošim materijalima. Meni se u tim situacijama tresla doslovno cijela jedna strana prednjeg trapa, kao da točak ima lufta između asfalta i amortizera pa lupa u podvozje kao odbijajuća lopta. Ne znam da li sam vjerno opisao ali od tih zvukova čovjek se doslovno prestraši i zabrine.
Dobro si opisao. "Mekan" ovjes u svakoj točki/zglobu (npr. seleni) i to ti je to. Ak bi zavarili sve, onda ništ ne bi poskakivao, a gume bi samo cvilile. To je normalno za Citroen.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Meni se to događalo i na starom C4 a taj nije imao ni esp ni asr, to mi se događa i na novom koji te điđe ima. Mislim da se tu radi o kombinaciji loše konstrukcije i izvedbe podvozja sa lošim materijalima. Meni se u tim situacijama tresla doslovno cijela jedna strana prednjeg trapa, kao da točak ima lufta između asfalta i amortizera pa lupa u podvozje kao odbijajuća lopta. Ne znam da li sam vjerno opisao ali od tih zvukova čovjek se doslovno prestraši i zabrine.
Evo, Damaj je to doživio. Nemam što dodati. Ostalima to ne želim.

A što se tiče ASR i ESP ako su sudjelovali u svemu onda je to vrlo traljavo.
Inače, što se tiče ESP rada danas sam ga osjetio kako radi. Cesta iz Vukovara za Vinkovce preko Bogdanovaca. Na ulazu u selo Marince je oštar i dug zavoj u lijevo; ograničenje 30km. Vozio sam ohoho brže, dosta sam žurio i kad sam pomislio bit će zanošenja, auto sam oduzme snagu motoru i prikoči ali samo zadnjim točkovima. U trenu se auto stabilizirao i usporio da završim zavoj na cesti a ne u kanalu. Bio je brži od mene za pola sekunde jer bi i ja kočio ali vjerojatno i sa prednjim točkovima a to vodi u proklizavanje. Dakle čista petica za automatiku i ESP.

Ja još uvijek stojim pri tom da je guma znaš i sam da sistem protiv proklizavanja više zvuči ko da se nekaj drobi u getribi,a njemu je je ko da je zašel na šok tester za amortizere.
Ne znam to sa gumom, moguće je. Ali desni točak je bio na šok testeru. Kao da je amortizer prestao funkcionirati i samo je opruga skakala.
Nikako da opet zakiši :p
 

Mrèela

New member
prikoči ali samo zadnjim točkovima.
To ti ne možeš znati,on uvek koči onaj točak,točkove kako bi ostao auto u pravcu,znači ne da, da se zanese,a kontrakcije su od 15-20 u sekundi tako da ti ni u snu ne možeš odraditi koji su točkovi kočili,a često se desi da sistem odradi a da i ne znaš.:D
 

ZVAJ

Skoro zreo
To ti ne možeš znati,on uvek koči onaj točak,točkove kako bi ostao auto u pravcu,znači ne da, da se zanese,a kontrakcije su od 15-20 u sekundi
Prvo još mi je noga pritiskala po gasu, a auto usporava više motor ne vuče..... a znaš onaj osjećaj kad u vožnji povučeš ručnu. Ne može blokirati ali auto malo "sjedne" nazad. Naravno neću ga testirati gdje su mu granice :) Dojmljiv osjećaj vrlo.
 
Na vrh