Lupanje iz ovjesa na neravninama

Ljudi stvarno neznam šta više da zamenim na mojoj C5 2.0 HDI 2002 god.zamenio sam sve selen blokove,uporne spone,gumice na balans štangli i stavio druge bombe(poslao mi prijatelj iz Francuske) pritisak u bombama je super,ali meni i dalje točak(bilo koji)kada udari u rupu čuje se ružan zvuk(lupanje).Po neravnom asvaltu situacija je ista u svakom točku se čuje lupanje.

Ostalo mi je samo da zamenim LDS ali šta mislite da li ću time dobiti nešto?

Ako neko ima neko iskustvo sa sličnim problemom kao što je moj neka da neki savet!
 

Johnny c5

New member
Imam isti problem momci, pomagajte... Pređem prek rupe i grune mi negdje oko zadnjeg desnog kotača. Ne svaki put, al kad lupi, lupi me ravno u herc.
 

Johnny c5

New member
Neznam stvarno sta bi moglo biti mrčela, nisam neki stručnjak... :-/
Ulje hidraulike sam gledao... Spustim auto na min, u posudi se nazire ulje iznad mrezice, a kod otvaranja posude nije bilo pritiska.. To je sve sto je bilo u mojoj moci napraviti... Vidim sad po forumu da je ekipa mijenjala lezajeve i rijesila problem, a po njihovom opisu to bi moglo i meni biti... neznam...
 

Mrèela

New member
Neznam stvarno sta bi moglo biti mrčela, nisam neki stručnjak... :-/
Ulje hidraulike sam gledao... Spustim auto na min, u posudi se nazire ulje iznad mrezice, a kod otvaranja posude nije bilo pritiska.. To je sve sto je bilo u mojoj moci napraviti... Vidim sad po forumu da je ekipa mijenjala lezajeve i rijesila problem, a po njihovom opisu to bi moglo i meni biti... neznam...
Ulje je dobro,vazduha u njemu nema dok nisi osetio kada si odvrnuo šaraf na posudi.
Pa čudo je to što kažeš da svaki točak lupa. Ako je ležaj ,digni dizalicom jedan po jedan i uzmi točak ,tako da ti ruke stoje kao na satu 10 -2 h i lagano cimaj.Toliko znam o ležajevima .Napred kažeš da si sve zamenio,jesi li kugle zamenio one oće da se čuju na neravninama. Ne bombe,već kugle ,povezuju točak i viljušku.:D
 

Mrèela

New member
Ja mogu jedino ovako pomoć,da vidiš kako to izgleda ovde je viljuška i kugla ,glavčina


Evo ti i amortizer prednji:
,Ljudi neka neko pomogne čoveku!:cool:

Neznam stvarno sta bi moglo biti mrčela, nisam neki stručnjak... :-/
Ulje hidraulike sam gledao... Spustim auto na min, u posudi se nazire ulje iznad mrezice, a kod otvaranja posude nije bilo pritiska.. To je sve sto je bilo u mojoj moci napraviti... Vidim sad po forumu da je ekipa mijenjala lezajeve i rijesila problem, a po njihovom opisu to bi moglo i meni biti... neznam...
Je li auto krut,neudoban u vožnji?
Probaj ga u mestu zaljuljati,ako se ne da onda može biti do hidraulike,nekog senzora ili regulatora,pa ako je ''ukrućen'' normalno da će da lupi u rupi ili neravninama,ja nemam neko drugog objašnjenja. Ima jedan kolega u Slavonskom Brodu i vidio sam da mnogo zna,međutim on se dugo nije pojavljivao na forumu,pa ako pročita ovo neka pomogne.:D Ovde pod brojem 4 je graničnik udara prednjeg ovjesa,pa da nije u njemu problem. Na amurtizeru (br.4).
 
Posljednje uređivanje:

AX-ja

èudo jedno
Neznam stvarno sta bi moglo biti mrčela, nisam neki stručnjak... :-/
Ulje hidraulike sam gledao... Spustim auto na min, u posudi se nazire ulje iznad mrezice, a kod otvaranja posude nije bilo pritiska.. To je sve sto je bilo u mojoj moci napraviti... Vidim sad po forumu da je ekipa mijenjala lezajeve i rijesila problem, a po njihovom opisu to bi moglo i meni biti... neznam...
pa onda lijepo odvezi kod nekog majstora pa nek on vidi,provozaj ga i pokazi mu kako lupa.
i znat ces sta je.

nista neces napravit nagadjajuci sta je.
 

Mrèela

New member
pa onda lijepo odvezi kod nekog majstora pa nek on vidi,provozaj ga i pokazi mu kako lupa.
i znat ces sta je.

nista neces napravit nagadjajuci sta je.
Tako i ja mislim,a možda čovek trenutno nije pri param,ili da se informiše, pa da onda ode majstoru. :D
 

Johnny c5

New member
Tako i ja mislim,a možda čovek trenutno nije pri param,ili da se informiše, pa da onda ode majstoru. :D
Sve znaš :)

Ja mogu jedino ovako pomoć,da vidiš kako to izgleda ovde je viljuška i kugla ,glavčinahttp://www.dodaj.rs/f/2C/10G/1uqRcBnI/00019568.jpg

Evo ti i amortizer prednji:http://www.dodaj.rs/f/3t/iC/49GasI0R/00011102.jpg ,Ljudi neka neko pomogne čoveku!:cool:


Je li auto krut,neudoban u vožnji?
Probaj ga u mestu zaljuljati,ako se ne da onda može biti do hidraulike,nekog senzora ili regulatora,pa ako je ''ukrućen'' normalno da će da lupi u rupi ili neravninama,ja nemam neko drugog objašnjenja. Ima jedan kolega u Slavonskom Brodu i vidio sam da mnogo zna,međutim on se dugo nije pojavljivao na forumu,pa ako pročita ovo neka pomogne.:D Ovde pod brojem 4 je graničnik udara prednjeg ovjesa,pa da nije u njemu problem. Na amurtizeru (br.4).
Nije neudoban dok ne prebacim na sport, onda je samo malo krući, ali i dalje udoban. Primjetio sam kad s više od 30 km/h pređem preko crnog ležećeg, zadnji kraj ostane u zraku i kad se spusti nakon 1-2 m škljocne... Ne lupa u svim kotačima nego samo zadnji desni...
 

AX-ja

èudo jedno
Sve znaš :)
Nije neudoban dok ne prebacim na sport, onda je samo malo krući, ali i dalje udoban. Primjetio sam kad s više od 30 km/h pređem preko crnog ležećeg, zadnji kraj ostane u zraku i kad se spusti nakon 1-2 m škljocne... Ne lupa u svim kotačima nego samo zadnji desni...
to ako skljoca kako opisujes,provjeri zadnje lezajeve u ruci,sto i inace njima odlazi i o cemu smo i vec govorili.(a lako moguce da nije nista)
osim ako to bas nije udarac onako jak,da ga osjetis.

svaki mehanicar ako je i malo ozbiljan,detekciju tog kvara ti nece nista naplatit
a ti ces bar bit siguran sta je.

Je li auto krut,neudoban u vožnji?
Probaj ga u mestu zaljuljati,ako se ne da onda može biti do hidraulike,nekog senzora ili regulatora,pa ako je ''ukrućen'' normalno da će da lupi u rupi ili neravninama,ja nemam neko drugog objašnjenja. Ima jedan kolega u Slavonskom Brodu i vidio sam da mnogo zna,međutim on se dugo nije pojavljivao na forumu,pa ako pročita ovo neka pomogne.:D Ovde pod brojem 4 je graničnik udara prednjeg ovjesa,pa da nije u njemu problem. Na amurtizeru (br.4).
mrcela,to pod br4 je od napravljeno od pjenaste spuzve (onako polutvrdo)
tako da to i da hoce ne moze lupati.
a i njemu se to cuje odostraga.

eto malo da pojasnim
 

fullcool

New member
Pod brojem 7 su ležajevi zadnjih ruku zbog kojih točkovi stoje ukoso ako su otišli.
Provjera se radi tako da oba točka moraju biti u zraku, visiti, i sistem mora biti bez tlaka, znači dići auto na klonce i spustiti auto na najniži nivo, tek onda uhvatiti točak i cimati unutra van da se vidi jel ima lufta.
Zvukovi mogu biti i ako ima zraka u sistemu, a odzraćiti se može samo sa Lexiom.
 

Mrèela

New member
to ako skljoca kako opisujes,provjeri zadnje lezajeve u ruci,sto i inace njima odlazi i o cemu smo i vec govorili.(a lako moguce da nije nista)
osim ako to bas nije udarac onako jak,da ga osjetis.

svaki mehanicar ako je i malo ozbiljan,detekciju tog kvara ti nece nista naplatit
a ti ces bar bit siguran sta je.



mrcela,to pod br4 je od napravljeno od pjenaste spuzve (onako polutvrdo)
tako da to i da hoce ne moze lupati.
a i njemu se to cuje odostraga.

eto malo da pojasnim
Ja sam jedino to video kao nešto što bi eventualno moglo lupati.
On je napisao da lupa u svim točkovima,a ''sve ''je promenio u prednjem trapu.
Eto sada ima slike ,kolega iz S.Broda je odgovorio isto kao i ti,pa neka zavrne rukave.:D

situacija je ista u svakom točku se čuje
Evo ovde piše u svakom točku se čuje,a sad tvrdiš u jednom.
To je razlika nebo i zemlja :cenzura::cenzura::cenzura:eek:ga!:D
 

Automatic

Well-known member
Nek se dopela u zelinu,dignuli bumo auto na dizalicu i probali pogledat,možda kaj najdemo,ne košta ništa.:)mislil sam na johnnya
 

AX-ja

èudo jedno
mrcela,pazi koga citiras..jer ti meni stavljas citat od jednog a ja tu pricam za drugog..
prouci malo
mi pricamo tu o Johnny c5 a ti o nekom todoranele koji ni nije na forumuvise,il ga nema ohoho..

zato te molim da me ne ispravljas nego da pozorno citas,jel posteno??
 
Na vrh