nije loš ovaj golf, jedino nam nedostaje 25 godina staža u inozemstvu da bi imali reference voziti takve maštovite aute,Ljudi, nemojmo kvariti ovaj forum pričama o...Golfu...
Još bi i pisalo: Pogonski agregat obavezno "TDI" tehnologije, s crvenim Ipodsjećam na javne natječaje u kojima automobil mora biti dugačak 4.567 mm, ili imati 546 litara prtljažnika...
već će do tad izaći C4 IV ili će grupacija PSA prestati postojatiJoš dok se dvije koreje u budućnosti udruže...
stvarno je best buyMislim da je C4 pogotovo sa opremom Medveščak dobitna kombinacija i da se za tu cijenu teško može nači bolji automobil. Osobno imam C4 1.6 hdi 92 i prezadovoljan sam za ovih 16300km. Još da se za dodatnu garanciju nemora nadoplaćivat gdje bi im bio kraj, npr. da je tvornička bar 4 godine ili 120 000 km ali........
Evo ti protupitanje - na koji način voziš?kolika mu je potrošnja!ja godišnje prevalim jedva 7 000km godišnje!
Jedino što da bi tu garanciju ostvario moraš plaćati servise po njihovoj tablici.malo si pobrkao loncice,kad je u garanciji vozis ga da ti poprave te sitnice i ne placas nista ako je u garanciji
opet kazem,frend ima kiu i nikad niti jedan problem u 3 god,a to je mod Citroena nemoguca misija ili SF
moraš znati da tebe nitko ne obvezuje za bilo kakvo jamstvo, jako je skup servis kada pod jamstvom servisiraš a nemaš neredovitih izdataka, ali itekeko jeftin kada riješavaš mušice novih auta pod jamstvomJedino što da bi tu garanciju ostvario moraš plaćati servise po njihovoj tablici.
Na 40.000km se pločice mijenjaju trebalo ili ne trebalo. Užas.
Servisi prosječno koštaju 2.500,00 HRK za Kiu dok u Peugeotu npr nisam nikada platio servis preko 1.400,00 HRK. Nikada.
Pitanje je koliko je to jamstvo isplativo s obzirom da se 7 godina mora servisirati onako kako oni kažu.
Govoriš za KIA ili Citroen?Na 40.000km se pločice mijenjaju trebalo ili ne trebalo. Užas.