Re: automatic gear fault
Po prvoj slici je isti al4/DP0 mjenjac, ono sto smo vec spominjali na 4 slici se nalazi taj filter koji nije klasicni kod drugih i ne mijenja se svakom izmjenom ulja..
Na predzadnjoj se vidi izmjenjivac topline/radijator mjenjaca on grije/hladi ulje po potrebi u mjenjacu (rashladnom tekucinom motora auta) i njega skidamo kada vrsimo ispiranje getribe, isto je prilicno dostupan sa straznje strane mjenjaca (do kabine).
Zadnja slika su svi seleonidi/elektro ventili i oni su jako dostupni jer se nalaze na "celu" mjenjaca ispod "karter" poklopca tako da cim njega skinemo imamo puni pristup..
Slike su jako male..Ovo je AL4 mjenjac (jer je moj skoro identican po slikama) i sada dali je na C5 ugradjivan to vi znate koji imate (da ne trazim taj podatak na netu)..Evo nekoliko delova menjača:...
Po prvoj slici je isti al4/DP0 mjenjac, ono sto smo vec spominjali na 4 slici se nalazi taj filter koji nije klasicni kod drugih i ne mijenja se svakom izmjenom ulja..
Na predzadnjoj se vidi izmjenjivac topline/radijator mjenjaca on grije/hladi ulje po potrebi u mjenjacu (rashladnom tekucinom motora auta) i njega skidamo kada vrsimo ispiranje getribe, isto je prilicno dostupan sa straznje strane mjenjaca (do kabine).
Zadnja slika su svi seleonidi/elektro ventili i oni su jako dostupni jer se nalaze na "celu" mjenjaca ispod "karter" poklopca tako da cim njega skinemo imamo puni pristup..