Automatic gear fault

Dujo

New member
Re: automatic gear fault

Evo nekoliko delova menjača:...
Slike su jako male..Ovo je AL4 mjenjac (jer je moj skoro identican po slikama) i sada dali je na C5 ugradjivan to vi znate koji imate (da ne trazim taj podatak na netu)..
Po prvoj slici je isti al4/DP0 mjenjac, ono sto smo vec spominjali na 4 slici se nalazi taj filter koji nije klasicni kod drugih i ne mijenja se svakom izmjenom ulja..
Na predzadnjoj se vidi izmjenjivac topline/radijator mjenjaca on grije/hladi ulje po potrebi u mjenjacu (rashladnom tekucinom motora auta) i njega skidamo kada vrsimo ispiranje getribe, isto je prilicno dostupan sa straznje strane mjenjaca (do kabine).
Zadnja slika su svi seleonidi/elektro ventili i oni su jako dostupni jer se nalaze na "celu" mjenjaca ispod "karter" poklopca tako da cim njega skinemo imamo puni pristup..
 

Automatic

Well-known member
Re: automatic gear fault

i sada dali je na C5 ugradjivan to vi znate koji imate
Mjenjači su na oko slični i jako malo se razlikuju izvana.Razlika izvana je u izmjenivaču topline, i po ovoj slicina ZF je isto unutarnji filter ali je drugačijeg oblika.Imam kompletnu skriptu za AL4 mjnjač jer mi to dal Vedran pošto jr mislil da se takav mjenjač nalazi u tada njegovom C5 ali kad sam mjenjal ulje u mjenjaču vidio sam da je ZF. Inače po slici kad ih gledaš djeluju isto.Ima na you tub baš pod nazivom ZF 4HP20 iAL4 kakih mehaničari raskapaju i sklapaju te koje su razlike.Evo baš sad gledam da su 4HP ponos ZFa ,,a AL4 da je sasvim suprotno i neznaju ko ih proizvodi ,stavljeno preko ovog foruma .Meni izgledaju ko brat i sestra izvana a i slične su iznutra.
 

Vlado1982

New member
Pozdrav drugari imam problem s automatskim mjenjacem 4AL dok je hladan moze da predje 1000 metara posle toga stane ugasim auto upalim ide 100 metara i sve manje i manje kako se vise zagrjebva sve maje moze da predje imam gresku leksija pokazuje Greska Impulsne Spojke
 

Prilozi

Na vrh