istina...nije istina da rade uvijek nego rade kada su svjetla upaljena,znam to jer danju moram okrenuti rucicu da bih prao farove!btw sve je dobro dok motoric ne rikne onda su problemi em sto kosta dosta em sto je jako nepristupacno i tesko naci polovnjaka
balast ti sluzi za napajanje zarulje...Meni je svjetlo preko balasta,a balast mi izgorio te nemam kratko svjetlo( a imam svu el. preko balasta,micanje farova,svjetla te zamikivanje svjetala kud motam volanom,a lexia mi piše da mi otišao kompjuter u balastu) .Mlaznice mi rade bez obzira na svjetlo (rade na pritisku vode) ,skidao sam ih i nemaju nikakav el. dio ni nisu spojene na ništa osim šlafića vode,I da istina je da rade kad svjetla nisu upaljena.Znači perači farova rade na c 5 ,2002 godina ,model sa svom opremom.Znam kaj sam napisal ,možda je tvoj model drugačiji ali na mom rade.
krivoAutomatic , ovde ima jedna pumpa za šajbu i farove,je l' tako?
Pumpa za farove ima samo jedna izlazJe i mislim da ima dva izlaza i nalazi se točno onak kak si na slikama pokazal
tocnoneee 2 su pumpe 1 za farove,a druga za brisace
krivo si vidio...Možda je tvoj model drugačiji ,ali ako nisi skinul branik nemreš govorit o nečem kaj nisi videl.Na mom autu je točno onak kak je na slici koju je mrčela prikazal .Vadil sam branik pred tri dana i videl , te sam skidal cijeli sistem pranja farova.Znači na c5 3.0v6 2002 g. exclusive je tak.
To sam čuo negde pre godinu dana,samo što nisam insistirao na tome da ne ispanem glup,pred majstorima ,a postavio sam slike tih sistema,pa smo se pogubili,a i ja onda nisam bio siguran da sam čuo ovo za dve pumpe. Moje pitanje : je li moguće isključiti pumpu za farove sa dijagnostikom? Ako kažem da,jesam li u pravu?ako imas pranje farova moras imati 2 pumpe...
Bravo majstore,napokon je rešena dilema sa pumpom za farove,umalo nisam i ja skidao branik da vidim šta se tamo nalazi. Meni je isključena ili je pokvarena.Danas skinuo branik i obje pumpe se nalaze na posudi za tekučinu.Pumpa za pranje farova izgleda ko na gornjoj slici i veča je , a pumpa za pranje stakla je ko na donjoj i ima dva izlaza (valjda pošto je karavan jer pere i zadnje staklo).Pumpe su udaljene par centimetara jedna od druge ,a pokraj njih se nalazi i indikator za tekučinu
ako nista drugo izvadis osigurac pumpe
Jbg., čovek se uči dok je živ!alac-gore:Da se tec prije javil ne bi ispali konjusine.
Ja sam to riješio inox žicom ,onom tankom za okvire za med.Zagrijao sam vrh žice i tako probušio rupice na onom crnom dijelu i na poklopcima iza ušica koje su pukle.Kasnije samo provučem žicu i fino se mota.Drži ko saliveno i ništa se ne primeti jer ti poklopci služe samo da se diza ne povuće do kraja.Nisu odbijači vode več samo poklopci.Oni poklopci na prskalicama pucaju kao kokice...kad ih se sjetim...
A zaj...e se konj a gde nebi magarciJbg., čovek se uči dok je živ!alac-gore:
Dobro smo i prošli,čovek birao reči.:doh:LOL