zoko
New member
Zamolio bih savjet znalaca, vidim da ih ima ovdje...
Xsara 1,6 16V 80kw, 2001, prešla 214000...prilikom ubrzavanja prekida, trza (ne znam točno kak je počelo jer sam bio duže odsutan od kuće), uglavnom užas. Odem do svog majstora koji ima komp za citroen, pobriše hrpu grešaka između ostalog neispravan senzor tlaka u usisu. Stavili novi i situacija se nešto malo popravila (povećana potrošnja se stabilizirala) ali i dalje trza a ne javlja nikakve greške. Veli majstor bobina ili prljave dizne. Sipam tekućinu za čišćenje dizni i nakon potrošenog rezervara situacija se bitno popravila ali još to nije dobro. Kontrola na compu javlja nekakvu grešku na trećem cilindru, ništa konkretno (i neispravan plovak goriva a on zapravo radi). Sad je pitanje da li su dizne dovoljno očišćene ili bi ih trebalo skinut i ultrazvukom očistit.
Naime sad zatrzava samo do 2000 okr pri ubrzavanju. Ako svijetli rezerva ili grijač zadnjeg stakla (ili obje) primjećujem da se te lampice gase u trenucima prekida rada motora, dakle kak motor trza one blinkaju. Ponekad prilikom kretanja na semaforu kako stisnem gas paralelno sa obrtomjerom skoči i kazaljka brzinomjera ali se odmah vrati.
Prvih jutarnjih 5 km gradske vožnje auto prede ko violina, uopće nema nikakvih trzanja niti pri najmanjim okretajima (stisnem gas na 1500 i on glatko čupa).
Eto mislim da sam sve simptome naveo. Inače jednom godišnje moram skinut i oprat leptir gasa jer auto poblesavi, netko je ( majstor ili ja) od tog skidanja oštetio jednu žicu tog konektora što sam spojio i zalemio)
Unaprijed hvala na mišljenjima!
Xsara 1,6 16V 80kw, 2001, prešla 214000...prilikom ubrzavanja prekida, trza (ne znam točno kak je počelo jer sam bio duže odsutan od kuće), uglavnom užas. Odem do svog majstora koji ima komp za citroen, pobriše hrpu grešaka između ostalog neispravan senzor tlaka u usisu. Stavili novi i situacija se nešto malo popravila (povećana potrošnja se stabilizirala) ali i dalje trza a ne javlja nikakve greške. Veli majstor bobina ili prljave dizne. Sipam tekućinu za čišćenje dizni i nakon potrošenog rezervara situacija se bitno popravila ali još to nije dobro. Kontrola na compu javlja nekakvu grešku na trećem cilindru, ništa konkretno (i neispravan plovak goriva a on zapravo radi). Sad je pitanje da li su dizne dovoljno očišćene ili bi ih trebalo skinut i ultrazvukom očistit.
Naime sad zatrzava samo do 2000 okr pri ubrzavanju. Ako svijetli rezerva ili grijač zadnjeg stakla (ili obje) primjećujem da se te lampice gase u trenucima prekida rada motora, dakle kak motor trza one blinkaju. Ponekad prilikom kretanja na semaforu kako stisnem gas paralelno sa obrtomjerom skoči i kazaljka brzinomjera ali se odmah vrati.
Prvih jutarnjih 5 km gradske vožnje auto prede ko violina, uopće nema nikakvih trzanja niti pri najmanjim okretajima (stisnem gas na 1500 i on glatko čupa).
Eto mislim da sam sve simptome naveo. Inače jednom godišnje moram skinut i oprat leptir gasa jer auto poblesavi, netko je ( majstor ili ja) od tog skidanja oštetio jednu žicu tog konektora što sam spojio i zalemio)
Unaprijed hvala na mišljenjima!