Servisni intervali C4 II

knez-bj

New member
Mislim da je točno da su osjetljivi na gorivo, pogotovo dizeli zbog sve većeg pritiska ubrizgavanja, nekad je to bilo 100 bara a sad ide i do 2000 bara.
 

ZVAJ

Skoro zreo
To da, dizeli se mijenjaju. Manje zagađenje, veća naprezanja. Baš danas sam razgovarao sa ponosnim vlasnikom nove KIA Rio. Lijepo izgleda autić, ali čovjeka muči loša vidljivost sa strane (puno mrtvih kuteva) i startnost. Kaže motor 1.4 dizel !! i da mu turbina proradi tek na 1750 okretaja i onda jurne, a do tad kao krmača vuče. Dakle novi auto i već nedostaci....
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

kblekic

New member
Dečki dajte savijet.
Dakle kupio sam C4 kad je bio na cca 16500 km, tada je napravljen servis gdje je zamijenjeno ulje, filter ulja i filter peludi (koliko se sijećam) te su mi u servisnu knjižicu stavili pečat u kućicu "godišnji servis za bezbrižnost". U knjižici piše da su periodička održavanja obveza radi očuvanja garancije. Sad sam na 20200 km, a kada pritisnem onaj ključić piše da mi je servis na 28000 km.
Dal mi je potrebno prije te kilometraže ići na servis (periodičko održavanje), jer pretpostavljam da će mi do tada izići i garancija.
 

brezC4

New member
citroen ovlašteni servis ti ima neku foru da (barem po onome što sam ja vidio u servisnim intervalima) u ovlaštenom servisu da ti je redoviti servis na 20000km ili 2 godine (što prije dođe), a možeš ići svake godine i to zove baš tako kako su tebi roknili pečat: godišnji servis za bezbrižnost.
ono što ti piše 28000km slijedeći servis je samo odbrojavanje kompa od kad je zadnji put resetiran.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ko je koga platil, on tebe? ili ti njega?
kak veli Marko samo šajbaj, dok se strga buš šarafil:D
 

Matija

New member
To što piše na displayu poništavaš kak oš. Oduzmeš kontakt, stisneš dugme za poništavanje trip kilometraže, daš kontakt i držiš i dalje stisnuto to dugme. On sam odbrojava sekunde i kad odbroji (mislim 10 sec) poništi se na 30 000 km. :p

Inače, ne broji svaki kilometar, neg po 100.
 

bydaka

New member
II. Servis na 30.000 km

Pozdrav,

tražio sam dvije ponude za drugi servis C4 1.6 HDI 66Kw.
Na jednoj ponudi stoji da će mi staviti ulje Total 05w40, a na drugoj Ineo 05w30.
Znam da je bilo rasprava o tim uljima i da u uputama vozila stoji Ineo ali u servisu za 05w40 kažu da je propisan od Ciroena. :confused:
Da li je problem ako se koristi 05w40?

Hvala
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: II. Servis na 30.000 km

Meni su na servisu baš inzsitirali na INEO.
Tako mi piše i u knjižici automobila, ne bih isprobavao s drugim uljem na vlastitom autu.
 

linkres

New member
Re: II. Servis na 30.000 km

Pozdrav,

tražio sam dvije ponude za drugi servis C4 1.6 HDI 66Kw.
Na jednoj ponudi stoji da će mi staviti ulje Total 05w40, a na drugoj Ineo 05w30.
Znam da je bilo rasprava o tim uljima i da u uputama vozila stoji Ineo ali u servisu za 05w40 kažu da je propisan od Ciroena. :confused:
Da li je problem ako se koristi 05w40?

Hvala
Ja milsim da mora biti ineo mislim da 0w30 ili neko 5w30, to je posebno ulje za dizele s FAP filterom
:)
 

La Marche

Iskreni optimist
Na sreću, u drugoj sam Matijinoj grupi, koja treba na servis svakih 7 mjeseci, radi pređenih kilometara.
Ipak, imam neke nejasnoće, kakve veze ima osjećaj pod prstima? Pa ulje je u motoru i to zagrijano, pod tlakom, to su bitno drukčiji uvjeti.
Brojač sati rada ne postoji, ali brojač kilometara do servisa bi trebao smanjivati razmak do servisnog intervala u slučaju gradskih vožnji, pa time nadoknađuje brojač sati rada. Dobro veli Matija, pa to treba povremeno kontrolirati.
Tipove ulja propiše proizvođač, radi optimalnog rada motora. Nigdje ne piše da treba koristiti lošije ulje, ako ga češće mijenjaš radi otežanih uvjeta rada. Pa nije li nekako i zdravorazumski da bi baš otežani uvjeti rada zahtjevali dobro ulje, a korištenjem u uvjetima koji nisu optimalni zahtjevali raniju izmjenu?
Da li su ulja ista, gdje god i po kojoj god cijeni da ih kupiš, ne mogu utvrditi, mogu imati samo svoje mišljenje o tome. No s područja koje poznajem imam iskustvo da je moguće da u trgovačke lance (radilo se o austrijskom Metrou) dođe roba koja nema nikakve veze s originalom.
 

deda

New member
Na traktorima i slićnim strojevima i stabilnim strojevima se mjere sati rada ,a ne km,dakle postoji brojač sati rada.
 

sasa.rajs

New member
EDIT: Sad se ja sam sa sobom dopisujem. Sve je to matematika, treba malo koristiti te gadgete koje auto ima. Kad se furam samo i isključivo po gradu i gužvama, prosječna brzina mi ne može nikako preći 25 km/h. Tko se malo igrao sa resetiranjem putnog računala vidi kak to funkcionira. Uz solidan tempo po lokalnim cestama prosječna brzina se kreće oko 60 km/h, eventualno do 70. Onda tek skužite što znači gradska vožnja i koja je to tortura za auto. Ja sam odavno govorio da u aute treba dodati i brojač radnih sati, kao za radne strojeve. Niti jedan stroj održavanje i servis ne radi po kilometraži, nego po tom parametru.

Kad se sve to baci na papir, 10 000 km u gradu ima isti, ako ne i veći broj radnih sati kao i nekih 20 - 25 tisuća kilometara lagane otvorene ceste ili 30ak tisuća kilometara autoputa...

Eto odgovora kad treba raditi servis.
Da se nadovežem na ovo!
Po meni, a skupio sam dosta iskustva kroz posao tijekom godina servis bi se trebao na modernim motorima do cca 2000 ccm raditi nakon 800 - 1200 litara potrošenog ogriva, stim da benzinski motori idu bliže 1200 litara a dizeli bliže 800 litara.
 

linkres

New member
servis - interval

Bok, C4 hdi , 18500km i još nema nikakvog signala da se bliži servis na 20000km.

Jel netko imao takvo iskustvo.?
 
Na vrh