Na sreću, u drugoj sam Matijinoj grupi, koja treba na servis svakih 7 mjeseci, radi pređenih kilometara.
Ipak, imam neke nejasnoće, kakve veze ima osjećaj pod prstima? Pa ulje je u motoru i to zagrijano, pod tlakom, to su bitno drukčiji uvjeti.
Brojač sati rada ne postoji, ali brojač kilometara do servisa bi trebao smanjivati razmak do servisnog intervala u slučaju gradskih vožnji, pa time nadoknađuje brojač sati rada. Dobro veli Matija, pa to treba povremeno kontrolirati.
Tipove ulja propiše proizvođač, radi optimalnog rada motora. Nigdje ne piše da treba koristiti lošije ulje, ako ga češće mijenjaš radi otežanih uvjeta rada. Pa nije li nekako i zdravorazumski da bi baš otežani uvjeti rada zahtjevali dobro ulje, a korištenjem u uvjetima koji nisu optimalni zahtjevali raniju izmjenu?
Da li su ulja ista, gdje god i po kojoj god cijeni da ih kupiš, ne mogu utvrditi, mogu imati samo svoje mišljenje o tome. No s područja koje poznajem imam iskustvo da je moguće da u trgovačke lance (radilo se o austrijskom Metrou) dođe roba koja nema nikakve veze s originalom.