Servisni intervali C4 II

igp

New member
ja sam prije 4 mjeseca nadolio 0.5l ulja kupljenog u ducanu auto dijelova. prije15 dana sam napravio godisnji servis i ulje u citroenovom servisu je bilo jeftinije nego u tom ducanu.

uopce me ne gledam jeftinije on-line ponude. ulje iz servisa i garancija mi je ok. u nissana te upozore ako doneses svoje ulje, sam odgovaras u slucaju bilo cega na motoru vezano uz podmazivanje. 200 kn razlike je zanemarivo s obzirom koliko smo platili nova auta. ako se vec zeli stedjeti na ulju i pitati se po forumima "vrijedi li ulje koje sam ulio?", onda se moze ici pijeske ili biciklom i ustedjeti na benzini do razlike cijene ulja sa garancijom.
 

akiramar

Active member
Ne razumijem uopće o čemu pričamo.
Ulio sam točno ono ulje koje je proizvođač propisao, jedino što ga nisam kupio u Citroenovom servisu.
Zašto bi platio 200 Kn poreza na glupost za ISTO ulje u servisu?

Evo ti link sa foruma pa malo pročitaj.Ima pravih znalaca koji pišu a dobro se razumiju u ulje.

http://www.forum.hr/showthread.php?t=602829
Evo, baš odavde: http://www.forum.hr/showpost.php?p=37335682&postcount=1896

Između ostalog: "Bravo za Kipor, Ulja direkt i slične koji ruše ovaj sustav 200%-tnih marži."
Naravno, ima i mišljenja suprotnih ovome, tako da nisam ništa pametniji :-(

Ali ću i dalje kupovati on-line i jeftinije...
 

Hrvoje Marin

Active member
za ovo se moramo skupit jer cijena je skoro normalna

TOTAL FLUIDE LDS

Hidraulično sintetičko ulje za Citroën HYDRActive 3 suspenzije.
45,57 kn/l
 

ZVAJ

Skoro zreo
Izgleda da se ovaj svijet prebrzo mijenja. Danas u VU odem u trgovinu auto dijelova gdje imaju ali baš svih vrsta ulja (ali nema RAWE :p). Zanima me Total INEO 5W 30, žena gleda a i ja, Totala pet-šest vrsta ima 0w50 ali nema INEO. Za koji auto pita ona ja kažem a ona papir upiše ulje i moj tel. - nazvat će veli. E sad da vidimo cijenu i hoće li zvati.
 

akiramar

Active member
Izgleda da se ovaj svijet prebrzo mijenja. Danas u VU odem u trgovinu auto dijelova gdje imaju ali baš svih vrsta ulja (ali nema RAWE :p). Zanima me Total INEO 5W 30, žena gleda a i ja, Totala pet-šest vrsta ima 0w50 ali nema INEO. Za koji auto pita ona ja kažem a ona papir upiše ulje i moj tel. - nazvat će veli. E sad da vidimo cijenu i hoće li zvati.
PAZI: imaš dvije vrste INEO ulja, jedno ne zadovoljava Citroen norme.
Tebi treba INEO ECS, još postoji INEO MC3 (pogledaj ovdje: http://www.motorna-ulja.hr/total/)
Oba su 5W30
 

ZVAJ

Skoro zreo
Da da MC3 je za EURO IV normu. Hvala. Baš da vidim što će mi ponuditi.
Pa nije više lako ni servisima. Kad dođe baja sa GS-om iz 1970 i kaže molim ulje... Svaki sa svojom normom :shock: A već se priča o EURO VI normi heh
 

Zdravac

New member
Pozdrav!

S obzirom da mi se bliži redovni servis (1 g.), da malo oživim temu.

Nakon pročitanih tema i tema po raznim forumima, jedino sam siguran koje ulje trebam. Dakle, Total INEO 5w30. 4,25l po servisnoj knjižici (1.6 VTi)

E sad, trebam savjet gdje kupiti to ulje. Dvoumim se da li kupiti u servisu, na servisnoj recepciji (dakle, ne da mi mehaničar sipa iz bačve, nego da kupim ulje i donesem mu ga, ili da naručim preko interneta na http://www.motorna-ulja.net/proizvodi/total-quartz-ineo-ecs-5w30-5l-199.html di je cijena i duplo povoljnija.

Šta vi mislite, koliko je sigurno da tamo neću dobiti rafinirano ulje upitne propisane kvalitete, a kolko je sigurno da ovlašteni zastupnici Citroena u svojim servisima ne prodaju isto to ulje?

EDIT:
Bilo bi dobro kada bi kolege s foruma koji rade u Citroenu rekli odakle zapravo Citroen servisi (naravno ovlašteni) nabavljaju ulja? Da li ima neki uvjet da svi moraju dobavljati od istog (ovlaštenog) uvoznika za Hrv., ili je to prepušteno svakom servisu ponaizbor?

U bezbroj tema po forumima, nitko još nije dokazao, da ova ulja prek interneta NISU identična uljima koja se prodaju u servisima...
 
Posljednje uređivanje:

ZVAJ

Skoro zreo
Sad si postavio pitanje na koje možeš dobiti više različitih odgovora. Neke tvrdnje su i mene pomalo zabrinule u vezi kvalitete ulja. Dok sam imao Xsaru sipali su mi ulje nekad iz rinfuze a nekad iz pakiranja po 1L. Sipao sam Quartz 7000 i vozio 1 god ili 15- 17 tkm. auto je bio u izvrsnom stanju i prodan je sa 185tkm, i vozi se i dalje uredno ( sad vlasnik ima oko 200tkm). Ovdje na forumu sam čitajući razna iskustva stvarno posumnjao da za naše tržište dolazi i "neko drugo ulje". taj VTi, koji i ja imam em, proizvodi razne zvukove dok se ne zagrije em traži samo "specijalno" ulje: TOTAL INEO 5W30 i to samo jedno - ECS. Tražilo bi zaista puno vremena a i novca uzeti jednu kanticu u CITROEN servisu, pa jednu u LM-u ili negdje drugdje pa ih dati kao uzorke na analizu u neki institut i vidjeti rezultat. Osobno želim vjerovati da je to isto ulje i da netko na nama "zaradi" na toj razlici u cijeni. Sa druge strane svjedoci smo da npr. sredstva za pranje(deterdženti) koje nam prodaju IPAK nisu isti u npr. Austriji i kod nas "na ISTOKU" kamo nas trpaju.
NO, s obzirom na sve dosad napisano a i s obzirom na financije mislim da će LM poslovati i imati moju narudžbu a ja ću češće zavirivati pod haubu i gledati em koliki je nivo usipanog ulja i kako izgleda, pa prema tome i eventualno dodavati ili mijenjati ulje. Meni u 7. mjesecu ističe 1 god a sad sam na cca 12tkm pa će sve biti "po propisu". Motor ulje NE TROŠI i malo je potamnilo što je sasvim normalno, s obzirom da imam dosta gradske vožnje (prosj. brzina je 34km/h).
Hajde da čujemo i ostale
 

knez-bj

New member
A šta se može pokvariti ako stave quarz 9000? Po meni je bitnije na vrijeme ga promjeniti i paziti da ga uvijek ima dovoljno.
 

ZVAJ

Skoro zreo
A šta se može pokvariti ako stave quarz 9000? Po meni je bitnije na vrijeme ga promjeniti i paziti da ga uvijek ima dovoljno.
Meni je rečeno da ova EURO V norma drži višu temp. motora, traži "rjeđe" ulje. Po meni bi moglo i Quartz 9000.
DA, prije pola sata sam vidio u jednoj trgovini auto dijelova TOTAL INEO 5W30 ECS 5l = 550kn piše povoljno !!!
 

akiramar

Active member
Quartz 9000 i TOTAL INEO 5W30 se ne mogu uopce usporediti.
Prema meni raspoloživim podacima (google), njihove specifikacije su:
TOTAL INEO 5W30 ECS
* ACEA 2007 C2 & A5/B5
* QUARTZ INEO ECS is the only low SAPS oil recommended by PEUGEOT and CITROEN.
TOTAL Quartz 9000
* ACEA A3/B4;
* API SM/CF

Norma ACEA 2007 C2 je puno "jača/teža" od ACEA A3/B4. Tko ne vjeruje, može provjeriti ovdje:http://sas-origin.onstreammedia.com/origin/lubrizol/EOACEA2009/RPTOOL2010Dep/rp/pc/index.html

Vidi se da C2 pokriva puno šire područje od A3/B3, odnosno da je A3/B3 norma podskup C2 norme.

Drugim riječima, ako je proizvođač propisao C2 normu (a u slucaju C4 1.6 Hdi je), NE može se sipati Quartz 9000 ulje jer ono ne zadovoljava norme proizvođača.
Ukoliko je proizvođač propisao A3/B4 normu (a u slucaju C4 1.6 Hdi nije), može se sipati TOTAL INEO ECS ulje jer ono zadovoljava norme proizvođača i još više od toga.
 

Zdravac

New member
Sve je to u redu i to mi nije dilema. No, s obzirom da se svašta može pročitati na forumima, više nisam ni siguran da je ulje koje stavljaju u servisima vrhunske kvalitete.
Navodno se prilikom proizvodnje u ulja mogu stavljati bolji ili lošiji aditivi. Također i baza može biti bolja ili lošija.
Kako sad znati gdje kupiti ono kvalitetnije?

EDIT:
Naglašavam da cijena nije problem, ali ne bih htio da ispadne da i ovlašteni servisi i prodavaonice prek interneta kupuju ISTO, identično ulje od npr. ovlaštenog zastupnika, a koji dobiva ulja sumnjive kvalitete...

Koliko sam skužio po postovima na raznim forumima, očito je to taboo tema u Hrvatskoj, i očito ne postoji dovoljno dobar državni inspekcijski nadzor i kontrola nad time!!!
 

Zdravac

New member
najbolje odi u austriju ili njemačku i opskrbi se uljem :hmmm:
možda je tamo i jeftinije :confused:
Zapravo, imam frenda koji uskoro nešto vozi za Francusku (kamionom), pa ču ga zamoliti da mi donese 5 litara 100% propisani original iz Citroenove središnjice.

Misliš da je to rješenje?:whistling:
...a u "Lijepoj našoj" nek muljaju i dalje...
 

Dalibor

Dado Tornado
mislim da je tipovanje ulja manje važan detalj rada motora, i svejedno je kaj uliješ u motor...
ali napravi kaj misliš da je najbolje...
 

Marko

Well-known member
...a u "Lijepoj našoj" nek muljaju i dalje...
Onda muljaju i u SLO, kod njih isto imaš dosta web trgovina koje također kao i ovi kod nas prodaju ulja po povoljnim cijenama. Skoro iste cijene kao i kod naših web trgovina...
 

Zmix

New member
Kod nas ima jedna drvena kiosk-prodavnica koja prodaje razna motorna ulja u rinfuzi po ceni od 250 dinara (19 kn) za litru. :shock:
Eto, ako nekom treba... ROFL
 

ZVAJ

Skoro zreo
Quartz 9000 i TOTAL INEO 5W30 se ne mogu uopce usporediti.
Prema meni raspoloživim podacima (google), njihove specifikacije su:
TOTAL INEO 5W30 ECS
* ACEA 2007 C2 & A5/B5
* QUARTZ INEO ECS is the only low SAPS oil recommended by PEUGEOT and CITROEN.
TOTAL Quartz 9000
* ACEA A3/B4;
* API SM/CF

Norma ACEA 2007 C2 je puno "jača/teža" od ACEA A3/B4. Tko ne vjeruje, može provjeriti ovdje:http://sas-origin.onstreammedia.com/.../pc/index.html

Vidi se da C2 pokriva puno šire područje od A3/B3, odnosno da je A3/B3 norma podskup C2 norme.
Dijagram sa linka pokazuje puno toga što se tiče ulja. Meni bi bilo logično da onda i interval zamjene bude veći. Sad oni kažu loše gorivo, pa se ja pitam kako su automobili prlazili 250tkm sa još lošijm gorivom i tim starim uljima, ili će ovi naši ići 500tkm uz poštivanje svih naredbi ( ako ne otkažu drugi dijelovi "zbog istrošenosti" ali po karakteristikama ulja bit će izuzetno zaštićeni od "oksidacije") Ali to ne ide sa logikom da svake dvije godine izlazi novi model automobila "još bolji i kvalitetniji" Pa koliko se očekuje da godišnje kilometara napravimo kao prosječni vozači ??
Ne želim oponirati vašim razmišljanjima ali tu vidim samo želju za okretanjem kapitala a uz put malo i ekstra zarade ako prođe.
 
Na vrh