jurapz
New member
Ovdje sam mislio da napravimo mjesto vezano uz samu problematiku kugli.
Sto se tice samoga punjenja kugli one se pune sa dušikom na odgovarajuce tlakove, svaki auto i svaka kugle ima razlicite pritiske, npr. na xm-u prednje idu na 55bara, zadnje na 30bara, a centralna na 62bara.
Ako se kugla puni redovito pod time mislim svake dvije godine ili 25000km i ako se lhm mjenja svakih 70000km ili 5 godina kugla bi trebala trajati koliko i auto.
Ako pritisak u kugli ne padne ispod 60% od propisanog tada se membrana u samoj kugli ne ostecuje prilikom voznje i moze se dopunjavati svaki put.
Ovdje je grafikon za odrzavanje kugli
Treba razlikovat originalnu od zamjenske kugle, originalne su bolje kvalitete i bolje se ponasaju u voznji.
Puno bolja solucija bi bila stalno dopunjavanje originalnih nego kupovina zamjenskih kugli.Ako uzmemo da punjenje kugle košta od 50-100kn zavisno od majstora to i nije neko pretjerano ulaganje s obzirom kad nove originalne kostaju oko 700-800kn, a zamjenske oko 450kn.
Evo sam izgled kugle
Sto se tice samoga punjenja kugli one se pune sa dušikom na odgovarajuce tlakove, svaki auto i svaka kugle ima razlicite pritiske, npr. na xm-u prednje idu na 55bara, zadnje na 30bara, a centralna na 62bara.
Ako se kugla puni redovito pod time mislim svake dvije godine ili 25000km i ako se lhm mjenja svakih 70000km ili 5 godina kugla bi trebala trajati koliko i auto.
Ako pritisak u kugli ne padne ispod 60% od propisanog tada se membrana u samoj kugli ne ostecuje prilikom voznje i moze se dopunjavati svaki put.
Ovdje je grafikon za odrzavanje kugli
Treba razlikovat originalnu od zamjenske kugle, originalne su bolje kvalitete i bolje se ponasaju u voznji.
Puno bolja solucija bi bila stalno dopunjavanje originalnih nego kupovina zamjenskih kugli.Ako uzmemo da punjenje kugle košta od 50-100kn zavisno od majstora to i nije neko pretjerano ulaganje s obzirom kad nove originalne kostaju oko 700-800kn, a zamjenske oko 450kn.
Evo sam izgled kugle