Da li netko zna kako funkcionira elektrozatvarač kanistera?
Našao sam opis za fiata..
Upravljanje recirkulacijom benzinskih para
Ova strategija upravlja solenoidnim ventilom recirkulacije benzinskih para kako slijedi:
• prilikom faze pokretanja motora, solenoidni ventil spremnika benzinskih para je zatvoren,
sprječavajući tako da benzinske pare suviše obogaćuju smjesu: ovo stanje se zadržava
sve dok temperatura rashladne tekućine ne dostigne 65°C;
• kada je motor zagrijan, centrala motora šalje kvadratni valni signal kojim modulira
otvaranje spremnika.
Centrala motora kontrolira količinu benzinskih para koja se upušta u usisnu granu kako bi se
izbjeglo preveliko obogaćivanje smjese.
Kako bi poboljšao rad motora, upravljanje solenoidnim ventilom je spriječeno, zadržavajući
zatvoreni položaj, u slijedećim radnim uvjetima:
• motorizirana zaklopka u zatvorenom položaju;
• broj okretaja motora je manji od 1500 o/min;
• pritisak u usisnoj grani je manji od granične vrijednosti koja je izračunata u centrali
motora na temelju broja okretaja motora.
Kada je auto zagrijan, ako otpojim lijevo crijevo iz elektroventila čuje se da vuče zrak u pravilnim prekidima.(to bi bio kvadratni signal?)
Na konektoru od elektroventila je stalno napon od 11.7V, od 0-85 stupnjeva celzija, koliko sam pratio.
Znači cijelo vrijeme ventil vuče zrak, od kada je bio hladan pa dok se ne zagrije..auto je na ler gasu..
Ako je po fiatu, nebi smio vući zrak dok je hladan, te bi onda na lijevoj strani u to vrijeme ventil bio zatvoren, te nebi smio vući zrak?