A je u odnosu na novi model je ružan,ali to je specifičnost,i žaba je gadna 90 posto ljudi ali se lijepo vozit u njoj.Ja sam nekad kupovao sportske aute i jeppove zbog susjeda (da ih prcam),onda sam skužio da mi je bitnije ono što ja volim nego što sused misli.Za onu razliku para što ti ostane možeš kompletno servisirati c5 i hidrauliku i motor ,onda si miran 5 godina i više.Sve ostalo je peh ako se pokvari.Ali uvijek računaj da se i ovaj drugi može pokvariti.Ja sam prije c5 gledal lagunu 3.0 automatic i nisam kupil jer je frajer glumil, za par dana vidim u oglasu drugog lika da prodaje taj isti auto jer mu pukao zupčasti remen. Gledajući da sam išao i ja c5 rastaviti i uložiti 11 tisuća kuna u motor i getribu,a mogao sam ga još voziti par godina i bez ulaganja,ali mučila me koja masna mrlja na motoru.Naravno svoju boleštinu nisam izliječio jer su mi prodali krivi ležaj i sad opet moram da vadim motor da bi u mjenjaču stavio ležaj koji su mi oni krivi prodali jer bi se ovaj za par godina mogao potrošiti pošto nije specijalni ležaj.I danas otkrijem da mi ležaj na kompresoru klime buri ko da se bu motor razletel,znači treba novi.I opet idem ulagat,tak ti na svakom autu kojeg buš kupil.Normalno je da stalno nešto ulažeš u auto da se on nebi kvaril.Ako više uložiš više za tebe vrijedi i više ga voliš.Steta sto je dizajn los,
Naj nikad dati da ti žena veli kakav auto da kupiš,mene moja za:cenzura::cenzura::cenzura:la sto put.Kupi ono kaj misliš da poslije ne moraš natičkavati ženi da te za:cenzura::cenzura::cenzura:la.Kupi ono kaj ti se svidi i ako se zahebeš sam si se zzz,,,,,e onda ti nije žal,,,,,,,vjeruj mi da nema toga kaj se neda popravitinek ti žena bira po izgledu
Nisam rekao da se ne isplati, već da nisam siguran koliko je to isplativo. Osim za velike kilometraže a u obzir treba uzeti i da zakon propisuje sljedeče:cijena ugradnje plina je 700€ ovo govorim za plin koji je predobar (BRC) koji je ugradjen na malte ne sva citroen vozila,a odrzavanje imas samo mijenjati filtere svakih 30000km koji kostaju do 40€ i kako se ne isplati???
Malo te vrijeme pregazilo,atest boce vrijedi dok vrijedi na njoj,a ponovnog atesta više nema,ne postoji.Ovo ostalo te nitko ne traši,kakvi servisi,oćem pričaš?Nisam rekao da se ne isplati, već da nisam siguran koliko je to isplativo. Osim za velike kilometraže a u obzir treba uzeti i da zakon propisuje sljedeče:
Servis vozila na autoplin
svakih 20 000 km
jednom godišnje
nakon 100 000 km obavezan "veliki servis", svakih 5 godina obnova atesta spremnika autoplina
:whistling:
Nisam rekao da se ne isplati, već da nisam siguran koliko je to isplativo. Osim za velike kilometraže a u obzir treba uzeti i da zakon propisuje sljedeče:
Servis vozila na autoplin
svakih 20 000 km
jednom godišnje
nakon 100 000 km obavezan "veliki servis", svakih 5 godina obnova atesta spremnika autoplina
:whistling:
Točno to malo me vrjeme pregazilo, pročitao sam stari zakon ali novi sad nalaže izmjenu sprmnika nakon 10god. dok se starim vršila tesna proba svakih 5 god. s time da je onda spremnik mogao iči i do 20 god starosti.
Ali eto nije samo mene vrjeme pregazilo več i pogledajte link:
http://www.ina.hr/default.aspx?id=4439
I još samo da dodam da pri produženju registracije kod vozila 1250ccm plačamo za vozila s plinom 508,79kn više nego za dizelsko vozilo iste kubikaže.
Auto na plin:
Tehnički pregled: 257,79 kn
Registracija i usluge: 104,98 kn
Cestarina: 944,80 kn
Naknada za okoliš: 89,10 kn
Ukupno: 1.396,67 kn
Auto dizel:
Tehnički pregled: 299,00 kn
Registracija i usluge: 104,98 kn
Cestarina: 394,80 kn
Naknada za okoliš: 89,10 kn
Ukupno: 887,88 kn
Da i zaista bih bilo bajno kada bih svakih 30000km dao 40 eura za filter i to je to?
Tko voli nek izvoli. Ja sa dizele još se ne skidam.:grin:
Zaista ne znam kakve su cijene u BiH ali ove cijene što sam nave stoje u svakoj stanici za tehnički pregled u Hrvatskoj. I pišem uvjek isključivo o cijenama u Hrvatskoj jer ovo i je Citroen forum Hrvatska.ja ne znam odkud ti ove cifre svugdje je jeftinije za plin pa cak i u BiH i niko te i ne tjera da se skidas sa dizela,samo izvoli ja ga vise ni pod razno nebi uzeo
Peuget, Renault, Citroen Nisu li to redom Francuzi ili se meni čini da ti nisi dobar sa njima.Pezoa jos nisam vozio i ne znam sta bih ti rekao.
5 godina sam vozio Renault Espace, novi model. Odrzavao sam ga 100% po servisnim uputstvima, 2 puta je pukao zubcasti remen, jednom skroz otisao motor, 4 puta me ostavio na putu.
Njega sam prodao i kao prijelazno rijesenje kupio Citroen C5. Jos vece sr...e. Za godinu i po mi je pukao zubcasti remen (4 mjeseca prije pucanja sam mijenjao zubcasti sa spanerom i mikro remen) i non stop ima neki "sitan" problem od kog ne mogu voziti brze od 80 na sat, pa ga ne mogu upaliti, 2 put odlazio hidro blok... Katastrofa.
Procijeni sam sta ti je najbolje i pamet u glavu!