C5 vs 607 vs Laguna

AX-ja

èudo jedno
Njega sam prodao i kao prijelazno rijesenje kupio Citroen C5. Jos vece sr...e. Za godinu i po mi je pukao zubcasti remen (4 mjeseca prije pucanja sam mijenjao zubcasti sa spanerom i mikro remen) i non stop ima neki "sitan" problem od kog ne mogu voziti brze od 80 na sat, pa ga ne mogu upaliti, 2 put odlazio hidro blok... Katastrofa.
Procijeni sam sta ti je najbolje i pamet u glavu!
i sta je bilo?
sta su rekli u servisu??

da ostanemo on topic
biram c5
 

Damaj

Active member
Zaista ne znam kakve su cijene u BiH ali ove cijene što sam nave stoje u svakoj stanici za tehnički pregled u Hrvatskoj. I pišem uvjek isključivo o cijenama u Hrvatskoj jer ovo i je Citroen forum Hrvatska.

Da i ne moraš me uvjeravati u isplativost u plinu jer i sam sam u gornjim člancima pisao da se isplati možda onima koji rade velike kilometre npr.20000km, god.
A kad bih uzeo prosječnog vozača sa oko 12-15tkm god. ugradnja i redovna održavanja + 500kn na tehničkom mislim da nebi previše uštedio.
Uštedu imaju najvjerovatnije oni kojima benzinci troše od9L pa naviše i koji prelaze više od 15TKM god.









Ja sam vozio C4 skoro 4 godine na plinu i uštedio velike novce. Ako i sam nisi vozio na plinu molim te da ne vjeruješ svakakvim pričama, jer si izgleda preveliki zaljubljenik u dizele da bi dao objektivan sud o uštedama plina i općenito sud o benzincima. Ne mogu shvatiti ako je plin npr. 5.40 kn, a benc malo preko 11kn, kako onda nema uštede. Kilometraže o isplativosti od 20 ili 25tkm su vrijedile kada je plin bio 30% jeftiniji, a danas je i preko 50% jeftiniji. Ugradnju plina platiš 7500 kn + atest 1100 kn, a svaki dizelaš je u startu skuplji za 15 000 do 20 000 kn. A priče o nekakvim servisima su idijotarije. Ja sam dva puta mijenjao isparivač (ili nešta sličnog naziva - 150 kn) i jednom filter, mada ga skoro nije ni trebalo mijenjati i to u skoro 90 000 prijeđenih kilometara.
 

deda

New member
Isparivač sigurno nisi mjenjao,jer malko više košta,a i nema potrebe za mjenjanjem,to ti isto ko frga za benzin,ne mjenja se samo tak,nego se očisti i servisira,ali to je potrebno manje nego mjenjati pragove na autu.
 

Profiler07

Well-known member
jedino sto je skupo na plinskoj instalaciji je ako ti ode indzektor koji kosta 90€...ostalo je sve manje vise prhvatljivo!meni je itekako jeftinije voziti na plin taman kad bi prelazio godisnje 1000km i kako nije duplo jeftinija cijena plina kad on kosta 1,15km ,a dizel 2,35 i vise nego jeftinije
 

scarabeus

New member
Pazi ovo:remen PUKNUO koji je mjenjan prije 4 mjeseca!
Hajde i da objasnim. Napisao sam sta je sve zamjenjeno, ali je otisla remenica radilice. Cula se, kad se ukljuci klima prestane puniti akumulator, stanem u prvom servisu, kazu "otisla remenica", ali je nemaju. Zbog prethodnog iskustva sa Espace-om pitam sta moze biti ako potpuno ode i pukne mikro remen, kazu nista, samo ce prestati punjenje baterije. Sigurno? Sigurno! Nastavim put, poslije pola sata pukne mikro, zavuce se ispod zubcastog,... dalja prica je jasna. Isto mi se desilo i na Espace-u godinu dana ranije.
Dva puta pao na istom, jer sam vjerovao usputnom majstoru, koji je garantovao da se to kod ovog motora ne moze desi :eek:
 

deda

New member
Zašto bi onda bio kriv Reno,Citroen,ili bilo koji proizvođač,kada ideš kod slastičara od servisa,mehaničara?Takvu istu remenicu koja se mora pravodobno zamjenit ima VW,Audi,Škoda,Mercedes,Ford.......,nisu današnji auti za selje belje,koji samo tjeraju dok stane,popraviš s drotom i tjeraj dalje.Ili znaš sam skužiti kvar ili moraš redoviti ići u servis,ali onih koji znaju,a ne kod nekog Mehe kojemu je krajni domet Golf duja.
 

scarabeus

New member
i sta je bilo?
sta su rekli u servisu??

da ostanemo on topic
biram c5
Za pucanje remena sam odgovorio u prijethodnom postu, a za godinu i po sam na ovom mijenjao, sem redovnog odrzavanja i poslijedica pucanja remena:

- dizna x1
- spaner lanca x1
- hidro blok x2
- pumpa tecnosti za pranje vjetrobrana x1
- senzor temperature rashladne tecnosti x1
- pumpa goriva (U rezervoaru) x1
Sigurno sam nesto zaboravio, ali se ne zelim ni prisjecati !
Kugle, stangle, CRIJEVA VAKUMA nebrojeno puta (koliko li ih ima?!)... to i ne racunam, valjda je to redovno odrzavanje?

Sad je pocela turbina da pisti, zasto? Panika me hvata od pomisli zasto!!!
Auto je presao 250 000 kad sam ga kupio, sad je oko 285 000 km.

Zašto bi onda bio kriv Reno,Citroen,ili bilo koji proizvođač,kada ideš kod slastičara od servisa,mehaničara?Takvu istu remenicu koja se mora pravodobno zamjenit ima VW,Audi,Škoda,Mercedes,Ford.......,nisu današnji auti za selje belje,koji samo tjeraju dok stane,popraviš s drotom i tjeraj dalje.Ili znaš sam skužiti kvar ili moraš redoviti ići u servis,ali onih koji znaju,a ne kod nekog Mehe kojemu je krajni domet Golf duja.
Znas li ti majstora koji zna sve o ovom autu? Ja, ne! Vozio sam ga i u zvanican servis i samo bleje? Kod njih papreno platim popravak, kad pocnem da ga vozim, vidim da se isto ponasa, kazu "ali i ono je otislo. Naplatili smo sta smo uradili, ostavite ga ponovo" i tako stalno popravljaju ono sto je otislo, a u voznji nisam osjetio i nisam im ga zato povjerio a ono zbog cega sam dosao ostaje i dalje!

Daj mi savjet.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sad je pocela turbina da pisti, zasto? Panika me hvata od pomisli zasto!!!
Auto je presao 250 000 kad sam ga kupio, sad je oko 285 000 km.



Kupio si auto s 250000tkm. I onda se žališ?
A da si ga prije kupnje otjerao kod pravog majstora rekao bih ti vjerovatno da auto nije održavan i da ga ne kupiš. Ali ti si koliko vidim iz tvog izlaganja, kupio mačka u vreči. :whistling:

Razmisli o kupnji novog auta ili barem s upola KM pa onda sudi Francuzu.
 

deda

New member
U koji si ga servis vozio?Svaki imalo pametan i odgovoran mehaničar,bio u ovlaštenom ili neovlaštenom servisu bi vidio o ćem se radi,jedino ako je glup,gluh ili čorav.Remenica radilice za mikro remen počinje lupat i rasipat prašinu puno,puno prije nego frkne i isklizne remen ili se ona rasipa.Uostalom to se čuje kad počinje zrvčat.
Kupio se uništen i neodržavan auto,nemaš sreče ili si ga kupio na sljepo.Nije auto kriv,nego onaj koji ga je vozio i održavao.Nema tog auta koji neće počet rikavat a da se ne brineš o njemu.Trebao si ga odvest na veliki servis kada si ga kupio,još bi se dao možda spasit,ali još uvjek ne kužim tko ti ga održava.
 

scarabeus

New member
Sad je pocela turbina da pisti, zasto? Panika me hvata od pomisli zasto!!!
Auto je presao 250 000 kad sam ga kupio, sad je oko 285 000 km.



Kupio si auto s 250000tkm. I onda se žališ?
A da si ga prije kupnje otjerao kod pravog majstora rekao bih ti vjerovatno da auto nije održavan i da ga ne kupiš. Ali ti si koliko vidim iz tvog izlaganja, kupio mačka u vreči. :whistling:

Razmisli o kupnji novog auta ili barem s upola KM pa onda sudi Francuzu.
Ne, prije kupovine sam ga vozio u zvanican servis na kompletan pregled. U postu od pocetka prosle godine, kad sam ga i kupio i ovdje se savjetovao s ljudima da li da ga kupim, ili ne, sam i o tome pisao. Auto je odrzavan u zvanicnom servisu u Budimpesti do godinu dana prije prodaje. Iz Citroenove baze podataka sam dobio tacan spisak radova na automobilu od kupovine do godinu dana prije prodaje, odnosno moje kupovine.

U koji si ga servis vozio?Svaki imalo pametan i odgovoran mehaničar,bio u ovlaštenom ili neovlaštenom servisu bi vidio o ćem se radi,jedino ako je glup,gluh ili čorav.Remenica radilice za mikro remen počinje lupat i rasipat prašinu puno,puno prije nego frkne i isklizne remen ili se ona rasipa.Uostalom to se čuje kad počinje zrvčat.
Priznajem, zbog remenice ga nisam vozio u zvanican servis, jer tako sta nisam pretpostavio da ce mi se desiti ponovo, a poceo sam je cuti kad sam krenuo na put od nesto preko 1000 km, kad je i otisla. Cuo sam zveckanje, ali nisam znao sta je. Na njemu uglavnom uvijek nesto zvecka, pa mi nije zvucalo strasno.
Znas kako se kaze? " Kad bih znao gdje cu pasti, tu bih sjeo"
 

Automatic

Well-known member
Evo imao sam kod punta i lagune prije koji mjesec,puknuo kanalni i zavuko se pod zupčasti.Neznam da li 2.2 ima i citro ali kod lagune je utišao selen na španeru kanalnog remena i zarotirao rolicu prema motoru.Izgleda da se oče i na drugim autima ,ne samo u citra.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Auto je odrzavan u zvanicnom servisu u Budimpesti do godinu dana prije prodaje.


Ne znam što bih ti bilo to (Zvaničnom servisu) Misliš na ovčašteni Citroen servis ili???
 

Damaj

Active member
Isparivač sigurno nisi mjenjao,jer malko više košta,a i nema potrebe za mjenjanjem,to ti isto ko frga za benzin,ne mjenja se samo tak,nego se očisti i servisira,ali to je potrebno manje nego mjenjati pragove na autu.
Sada sam pogledao, nije isparivač nego filter isparivača. Mijenjao sam ga nakon 50 000 km, a za taj fiter majstor i preporuča svakih 50 000 km. A za sve ostale famozne servise koji se preporučaju u servisnoj knjižici plinske instalacije (svakih 20 000 km) i sam majstor kaže nema se tu šta servisirati sve dok nešto ne rikne. Uglavnom otišao od majstora uz njegovu opasku "prije ćeš ti auto sahraniti nego plinsku instalaciju" - i bio je u pravu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ako majstor tako kaže onda se toga i drži.
A to da nema veze koliko kilometara prelaziš i da se isplati prešao 1000km ili 20000km nema veze s vezom. Ali ako ti tako kažeš :palac-gore:
Živio plin!
Ja ču ipak dizel.
 

scarabeus

New member
Auto je odrzavan u zvanicnom servisu u Budimpesti do godinu dana prije prodaje.


Ne znam što bih ti bilo to (Zvaničnom servisu) Misliš na ovčašteni Citroen servis ili???
Da, ovlasteni servis i prodaja Citroena. Ogroman salon, jadan od najvecih u Madjarskoj.
Da budem jos precizniji: http://www.citroenm5center.hu/
Mislim da jos cuvam i njihov racun za pregled automobila, koji je bio oko 50,- Eura, sa listingom odrzavanja automobila kog sam kupio.
Sad sam malo i prosurfao netom, oni su glavni uvoznik Citroena za Madjarsku. Dio su kompanije "Citroen Hungaria" KFT. Cak se i ulica u kojoj se nalaze po njima zove Citroen ulica, oni su na broju 1.
Eto, to su ti sve informacije.
 

ZlatkoC4

Well-known member
E pa trebao si njima onda nabiti taj račun usta. Jer očito nisu pregledali auto kako treba, i malo da su gledali bih vidjeli da remenje nevalja.
A ovo što si ti ispričao prvi put čujem za toliko pucanja remenja.
Kao da ti je auto gledao i radio učenik na praksi a ne ovlašteni.
 

deda

New member
Evo imao sam kod punta i lagune prije koji mjesec,puknuo kanalni i zavuko se pod zupčasti.Neznam da li 2.2 ima i citro ali kod lagune je utišao selen na španeru kanalnog remena i zarotirao rolicu prema motoru.Izgleda da se oče i na drugim autima ,ne samo u citra.
Puknulo,ovo,puknulo ono,pa sj...ovo,ono.Zašto je nešto puknulo,zašto motor ima haubu,da je ne treba otvarati,onda bi samo servis imao ključ.
Meni u mojem servisu prodali Xsaru,koja je u tom najvećem do tada servisu u ZG pregledana,još kak ti za mene,jer sam tam radio.Nakon 100km se rasipao diferencijal.Natjerao sam ih da dođu sa šlepom po njega i da sve poprave u svojem trošku(nekih 2 soma€).Tko je kriv,mislim da tvornica sigurno nije kriva što je taj auto vozio neki idiot i što je mehaničare boli tuki tko će kupiti auto i kaj bu snjim.Samo kaj su se zaj..jer su se na krivog namjerili.Eto Xsara već osam let uzorno služi mojem sineku.
 
Na vrh