Je mnogo tiši i brži:whistling:naravno i rijeđe se kvariBenzinac je kao dizel bez turba
i sta je bilo?Njega sam prodao i kao prijelazno rijesenje kupio Citroen C5. Jos vece sr...e. Za godinu i po mi je pukao zubcasti remen (4 mjeseca prije pucanja sam mijenjao zubcasti sa spanerom i mikro remen) i non stop ima neki "sitan" problem od kog ne mogu voziti brze od 80 na sat, pa ga ne mogu upaliti, 2 put odlazio hidro blok... Katastrofa.
Procijeni sam sta ti je najbolje i pamet u glavu!
Zaista ne znam kakve su cijene u BiH ali ove cijene što sam nave stoje u svakoj stanici za tehnički pregled u Hrvatskoj. I pišem uvjek isključivo o cijenama u Hrvatskoj jer ovo i je Citroen forum Hrvatska.
Da i ne moraš me uvjeravati u isplativost u plinu jer i sam sam u gornjim člancima pisao da se isplati možda onima koji rade velike kilometre npr.20000km, god.
A kad bih uzeo prosječnog vozača sa oko 12-15tkm god. ugradnja i redovna održavanja + 500kn na tehničkom mislim da nebi previše uštedio.
Uštedu imaju najvjerovatnije oni kojima benzinci troše od9L pa naviše i koji prelaze više od 15TKM god.
Hajde i da objasnim. Napisao sam sta je sve zamjenjeno, ali je otisla remenica radilice. Cula se, kad se ukljuci klima prestane puniti akumulator, stanem u prvom servisu, kazu "otisla remenica", ali je nemaju. Zbog prethodnog iskustva sa Espace-om pitam sta moze biti ako potpuno ode i pukne mikro remen, kazu nista, samo ce prestati punjenje baterije. Sigurno? Sigurno! Nastavim put, poslije pola sata pukne mikro, zavuce se ispod zubcastog,... dalja prica je jasna. Isto mi se desilo i na Espace-u godinu dana ranije.Pazi ovo:remen PUKNUO koji je mjenjan prije 4 mjeseca!
Za pucanje remena sam odgovorio u prijethodnom postu, a za godinu i po sam na ovom mijenjao, sem redovnog odrzavanja i poslijedica pucanja remena:i sta je bilo?
sta su rekli u servisu??
da ostanemo on topic
biram c5
Znas li ti majstora koji zna sve o ovom autu? Ja, ne! Vozio sam ga i u zvanican servis i samo bleje? Kod njih papreno platim popravak, kad pocnem da ga vozim, vidim da se isto ponasa, kazu "ali i ono je otislo. Naplatili smo sta smo uradili, ostavite ga ponovo" i tako stalno popravljaju ono sto je otislo, a u voznji nisam osjetio i nisam im ga zato povjerio a ono zbog cega sam dosao ostaje i dalje!Zašto bi onda bio kriv Reno,Citroen,ili bilo koji proizvođač,kada ideš kod slastičara od servisa,mehaničara?Takvu istu remenicu koja se mora pravodobno zamjenit ima VW,Audi,Škoda,Mercedes,Ford.......,nisu današnji auti za selje belje,koji samo tjeraju dok stane,popraviš s drotom i tjeraj dalje.Ili znaš sam skužiti kvar ili moraš redoviti ići u servis,ali onih koji znaju,a ne kod nekog Mehe kojemu je krajni domet Golf duja.
Ne, prije kupovine sam ga vozio u zvanican servis na kompletan pregled. U postu od pocetka prosle godine, kad sam ga i kupio i ovdje se savjetovao s ljudima da li da ga kupim, ili ne, sam i o tome pisao. Auto je odrzavan u zvanicnom servisu u Budimpesti do godinu dana prije prodaje. Iz Citroenove baze podataka sam dobio tacan spisak radova na automobilu od kupovine do godinu dana prije prodaje, odnosno moje kupovine.Sad je pocela turbina da pisti, zasto? Panika me hvata od pomisli zasto!!!
Auto je presao 250 000 kad sam ga kupio, sad je oko 285 000 km.
Kupio si auto s 250000tkm. I onda se žališ?
A da si ga prije kupnje otjerao kod pravog majstora rekao bih ti vjerovatno da auto nije održavan i da ga ne kupiš. Ali ti si koliko vidim iz tvog izlaganja, kupio mačka u vreči. :whistling:
Razmisli o kupnji novog auta ili barem s upola KM pa onda sudi Francuzu.
Priznajem, zbog remenice ga nisam vozio u zvanican servis, jer tako sta nisam pretpostavio da ce mi se desiti ponovo, a poceo sam je cuti kad sam krenuo na put od nesto preko 1000 km, kad je i otisla. Cuo sam zveckanje, ali nisam znao sta je. Na njemu uglavnom uvijek nesto zvecka, pa mi nije zvucalo strasno.U koji si ga servis vozio?Svaki imalo pametan i odgovoran mehaničar,bio u ovlaštenom ili neovlaštenom servisu bi vidio o ćem se radi,jedino ako je glup,gluh ili čorav.Remenica radilice za mikro remen počinje lupat i rasipat prašinu puno,puno prije nego frkne i isklizne remen ili se ona rasipa.Uostalom to se čuje kad počinje zrvčat.
Sada sam pogledao, nije isparivač nego filter isparivača. Mijenjao sam ga nakon 50 000 km, a za taj fiter majstor i preporuča svakih 50 000 km. A za sve ostale famozne servise koji se preporučaju u servisnoj knjižici plinske instalacije (svakih 20 000 km) i sam majstor kaže nema se tu šta servisirati sve dok nešto ne rikne. Uglavnom otišao od majstora uz njegovu opasku "prije ćeš ti auto sahraniti nego plinsku instalaciju" - i bio je u pravu.Isparivač sigurno nisi mjenjao,jer malko više košta,a i nema potrebe za mjenjanjem,to ti isto ko frga za benzin,ne mjenja se samo tak,nego se očisti i servisira,ali to je potrebno manje nego mjenjati pragove na autu.
Da, ovlasteni servis i prodaja Citroena. Ogroman salon, jadan od najvecih u Madjarskoj.Auto je odrzavan u zvanicnom servisu u Budimpesti do godinu dana prije prodaje.
Ne znam što bih ti bilo to (Zvaničnom servisu) Misliš na ovčašteni Citroen servis ili???
Puknulo,ovo,puknulo ono,pa sj...ovo,ono.Zašto je nešto puknulo,zašto motor ima haubu,da je ne treba otvarati,onda bi samo servis imao ključ.Evo imao sam kod punta i lagune prije koji mjesec,puknuo kanalni i zavuko se pod zupčasti.Neznam da li 2.2 ima i citro ali kod lagune je utišao selen na španeru kanalnog remena i zarotirao rolicu prema motoru.Izgleda da se oče i na drugim autima ,ne samo u citra.