Servisni intervali C4 II

Damaj

Active member
Ili autu npr. star 8mj a ima 19000km mora na servis.
Ne smije prijeći 30 000 km ili godinu dana, ali svi mi idemo ranije na servis, neki čak i na 15 000 km. Kilometraža od 20 000 km je za otežane uvijete, ali tko ti u servisu može dokazati da ti voziš u otežanim uvjetima da bi te mogao teretiti za gubitak jamstva. Inače servisi vole pametovati oko kilometraže, stoga što piše u servisnoj knjižici vozila to poštuj.
 

La Marche

Iskreni optimist
Damaj, budi pažljiviji.
Brodjo i Zlatko govore o HDI, koji ima interval na 20.000 km; ne unosi zabunu sa 30.000 km za benzinske motore.

Brodjo, ja bih ipak išao prema pokazivaču, možda je auto izračunao da su ti otežani uvjeti korištenja, pa te sam ranije šalje na servis, nemoj baš na prvom servisu eksperimentirati.
 

knez-bj

New member
Vraga on zna jel su otežani uvjeti, prvo odbrojava kilometre, a zadnjih mjesec dana naglo smanji kilometre tako da naštela da ideš kad se napuni puna godina.
 

matash

New member
Pozdrav svima. Blizi mi se godina dana od proslog servisa. C4 1.6 vti 120ks. Ttenutno sam na 52 000 km i zanima me mehanicar neovlasteni koji se kuzi u nove c4 da ga odvedem. Takoder ako imate preporuke gdje bi mogao kupiti ulje, filter, dijelove za servis u ZG a da je cijena normalna. I ako mozda znate sto bih sve trebao na 52 000 mijenjat a da nije standarno, ulje filteri i to...
I jedno pitanje: razgovaro sam s frajerom tu u kvartu koji ima komp, spoji auto i kaze mu sto sve treba mijenjati obzirom na servisni interval. E sad me zanima jel me mulja, odnosno jel se moze spojiti kompom na auto i da to sve bude pouzdano kao u ovlastenom servisu? Nisam znalac oko auta konsto se vidi haha
Pozdrav svima
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
za djelove se obrati Anđelku iz Lagerosa...a ako ti se neda čekat i avansno plaćat onda FeroFrik.
Ovo s kompom...možda ima Lexiu, al opet to nije ni pola posla tako da...

Nađi poštenog majstora, s njim pregledaj stanje i nek ti on kaže što mjenjat što ne, al na toj kilometraži nebi smjelo bit puno posla. Ja ću spomenut samo servis Turek u Novom Zagrebu... nisu specijalizirani za Citroene, al iskustvom i znanjem to nadoknađuju i od 10ak servisa što sam prošao po ZGu mi se čine najpošteniji.
 

Damaj

Active member
Mjenjaj samo filtere i ulje, ništa drugo ne treba mijenjati, osim ako ti se nije javio neki kvar. Jedino te po preporuci proizvođača na 60 000km čeka promjena svječica. Staro pravilo je da ne čačkaš ništa dok nema kvara.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Mislim da između TOTAL QUARTZ INEO ECS
5W-30 i TOTAL QUARTZ 9000
5W-40 nije uopče tolika razlika kvalitete koliko se priča. Naravno to je moje mišljenje, poslje razgovora sa nekoliko ovlaštenih majstora i obučenih na citroenu i peugetu. Naj važnije je koliko oni ističu ne sipati neko treče smeče. Te najvažnije od svega ga mjenjati na vrjeme i možeš bezbrižno voziti.
Puno ljudi vozi auta do zadnjih rokova, propisano na deklaraciji proizvođača ulja, pa i preko toga i naravno da ulja gube efikasnost. Te se tu i kriju svi problemi oko ulja.
isto tako ako ganjamo auto do krajnjih granica, treba daleko prije mjenjati ulje.
Naravno da je razlika u ulju kod sagorjevanja čestica iz razloga što se kod Ineo ulja postižu ranije veče temperature.
S tim da ako se isključivo vozi gradska vožnja, tu ne pomaže nikako ulje, osim na otvorenu cestu sa ugrijanim motorom, 15min pri brzinama od 70-130 i auto prodiše.
ako se auto redovno ispuše gore čestice i sa oba navedena ulja. :hmmm::palac-gore:
 

balki

Active member
Preskup i prenov mi je auto da bi išo isprobavati tvornički nepreporučeno ulje. Koji bi trebao biti poriv za to- radoznalost ili ušteda desetak kuna??:whistling:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ma ne radi se tu o cjeni. i jedno i drugo ulje mogće je kupiti po istoj cijeni. Samo kažem da i po mišljenju ljudi koji servisiraju i kuže se u ista ta ulja i vozila kažu to što sam već gore naveo. inače je Quartz 9000 ulje za visoka opterečenja kao i normalna. Nije to smeče od ulja.
A dakako ako je preporuka da se sipa Ineo onda tako treba i raditi.
E sad dali je to samo preporuka ili može i QUARTZ 9000 i INEO ?:confused:
 

La Marche

Iskreni optimist
Nekako mislim da treba uzimati prvo preporučeno ulje.
Ako je tko baš toliki poznavaoc specifičnosti pojedinih vrsta, pa još prepozna u svom korištenju način upotrebe automobila za koji je optimalno neko drugo ulje, nek' proba.
Ako se pri tom eksperimentu motor počne kvariti, svi znamo uobičajeni odgovor:
Citroen je smeće.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Gotovo nemoguče da bi motoru bilo išta bio TOTAL QUARTZ INEO ECS
5W-30 ili TOTAL QUARTZ 9000. Ali ne i neko treče ulje!
Inače su oba navedena ulja preporučena za citroen ovisono o tipu vozila.

Naj veči problem je ako se auto ne servisira redovno.:)

Slažem se da treba sipati Ineo ako tako kaže citroen.
Ali znam da ni sa total quartz 9000, motoru nebi bilo ništa.
I ne može mi niti jedan majstor reči da je citroen sranj.... jer to nije.
Večina problema je zbog ne-održavanja vozila, uvjek se odugovlači sa određenim popravkom koji kasnije uzrokuje niz drugih događaja (kvarova).

U autu i kad sipaš samo ono što proizvođač preporuča se desi da motor strada.
Jer ima ljudi koji su kupili dizela a vozaju ga stalno na hladno. gradska vožnja prjeđu 3,5,7km i naravno niski prjenos motor hladan čađ nemože sagorjeti adekvatno i iz toga nastaju problemi po motoru.

Prvo ako treba se auto za po gradu benzinac. ako prelaziš veče udaljenosti dizel.
I ne možeš pogrješiti.
jedan moj frend ima Toyota Land Cruiser 3,0 D 2010g. napravio do unazad mjesec dana 28000km. motor mu skroz čudno radi. redovno ga servisira, ali ga ne vozi i to što je vozio je 90% grad. a i gradu kad vozi nedođe niti do 50. tako da nekima ne možeš objasniti da to nije auto za njega-nju. I sad razmišlja ove godine da bi si uzeo neku mazdu i opet gleda dizela???? ali ne možeš mu ništa.
Takve stvari utječu najviše na rad i trajnost motora.

Citroen je auto za 5 kad ga se kao i druge marke održava redovno.:)
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Meni su na ovlastenom umjesto inea jednom ulili quartz 9000, al damo jednom. Nisam primjetio razliku u radu motora...
Naravo da ga sipaju i motoru neče biti ništa.
Ne možeš niti primjetiti jer to su oba dva ulja koje citroen koristi u svojim vozilima. samo je Ineo nešto malo rjeđi od quartz 9000, te se zato i brže zagrijava i onda dolazi do toga da brže i dođe do sagorjevanja čađi.

Kod dizela je važo da ga se npr. svakih 15 dana ispuše na otvorenoj cesti, ako ima večinom gradske vožnje.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Mjenjaj samo filtere i ulje, ništa drugo ne treba mijenjati, osim ako ti se nije javio neki kvar. Jedino te po preporuci proizvođača na 60 000km čeka promjena svječica. Staro pravilo je da ne čačkaš ništa dok nema kvara.
Dakle mene su provozali, na 42tkm u Osijeku govore da piše po podacima da idu svjećice i promijenili ih. izgleda da su kompenzirali što sam donio svoje ulje :mad:
motor 1.6 Vti 120. Nisam gledao u knjižicu servisa...
 

Damaj

Active member
To je lako utvrditi, ne daj bože da nisu, kod mene bi se loše proveli. U svakom slučaju zahtjevao bih da mi ostave stare (zamjenjene) pa se to onda već i odokativno vidi jesu li za promijenit ili ne.
 

matash

New member
Malo sam istrazivao cijene dijelova za redovni servis:
Auto Hrvatska: filter ulja 39 kn, ulje 305 kn, filter zraka 68kn, filter peludi 62 kn. Ostali su skuplji poprilicno od ovoga. Cuo sam da oni svi uglavnom nabavljaju od Auto Hrvatska. E sad, rekli su mi da postoje dva filtera ulja, jedan visi i drugi nizi. Zna netko o tome vise?? Nisu mi rekli koliko mm visine su ti filteri :/
Zna li netko filter koje visine ide???
1.6 vti 120 ks
Hvala svima

Otisao sam i na Zubakov neostar vidjet kakve servisne pakete nude. Traze 600 kn za servis - ulje, filter, filter zraka, peludi i rad. Razmisljam se i tamo otici. Sto mislite o zubaku??
 
Na vrh