Ti si kemičar nema šta, veći od mene svaka čast :stovanje:
Ja sam razmišljao da u svog bx-a ubacim 1.7 dizela, ali sam odustao jer bi morao ići na atest pa bi me ta kemija na kraju koštala previše.
zato kupiš od mene šasiju i papire, moj je bio 1769ccm turbo, samo što motor od njega ako je dobar vrijedi više nego cijeli auto, tako da ako računaš koliko bi te došlo slaganje ispašće te skuplje nego dakupiš takav auto koji vozi. samo kad ti njega složiš onda znaš šta si napravio, pa si miran na putu barem 200tkm.
a auto kao auto je jako zanimljiv, daje maximalno za minimalno uloženo.
motor 90 ks, težina 1100kg, odnos snage i težine daje dobro ubrzanje i max brzina 180, po satu ide i preko 190.
normalno kad se vozi otvorena cesta potrošnja 6l, može se voziti i da troši manje od 5, al čemu šparat kad je 6 jako malo. 8l jedva da je mogo preći, ali samo jako oštra vožnja ili autoput puni gas, jedino sa prikolicom i teretom na krovu je mogao potrošit 9-10 l.
gume 165 širine, nisu skupe a ide s njima po krivinama bolje od većine prosječnih auta, a po snijegu se igraš, nevjerojatno je kako stabilan po snijegu, naravno na zimskim gumama.
dovoljno velik, a nije prevelik, udoban, ima klimu, servo volan, centralno sa daljinskim,sjedala podesiva visina, itd.
noviji auti imaju malo štedljivije hdi motore, ali su teži pa troše više zbog težine i većih guma, češće se kvare, pa sve skupa te koštaju više a ne dobiješ ništa osim modernog izgleda